Проблем с паленето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Проблем с паленето

Мнение от jujko88 » 26 Дек 2015, 21:30

Здр колеги имам проблем с е36цата си колата е 2.5 без ванус, проблема е следния пали когато си реши замерих помпата няма ток мерих и релето на помпата има плус няма минис, пробвах с директен ток до помпата пак не пали чувасе помпата но не запалва пробвах с друг комп пак не става.въпросами е следния някой знаели кой номер е пина от буксата на компа до минуса на релето да видя дали е прекаснат, и ако някой се е збласквал със същия проблем да сподели някаква информация благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Проблем с паленето

Мнение от Haddess » 26 Дек 2015, 23:17

Виж си масите в двигателния отсег, тази при лапата и тази при диагностипната букса.

Sent from my 6037Y using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 8.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E30 316e 1984
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Вечно в гараж :|

Re: Проблем с паленето

Мнение от ChangSifon » 26 Дек 2015, 23:35

Имах подобен проблем с м50б20ту, след като оправих помпата не палеше , след сваляне на компове ,рейки и наливане на бензин за 40 лв проблема беше ,че някак ди бях успял да удавя и 6те свещи :mhihi: след почистване запали от раз. За релето просто закачи минуса за купето и не се впрягай , не съм сигурен даже дали минуса стига до компа заводско :yes:
Алергичен към червен силикон и изолирБАН :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Проблем с паленето

Мнение от jujko88 » 26 Дек 2015, 23:51

Тя колата си пали не е удавена просто пали когато реши итре ще видя масите тази дето е до акомилатора я зачистих ама тази която викаш колега до диагностиката за нея ли говорим итре ще видя и тази до лапата да не е лабава нещо, колата не е одавена като запали всичко си е окей работи идеално но пали от 100 пробвания и то на ккаасмет я запали я не

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 22.06.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от владимир 0711 » 27 Дек 2015, 14:26

някои път контактния ключ прави тези номера дефакто кафявата букса където се захваща за ключа вътре пластините нагарят

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Проблем с паленето

Мнение от jujko88 » 27 Дек 2015, 15:47

Току що прегледах масите всичко си е ок, принципно ако е от маса на купето няма да варти стартера а тя колата върти но не пали

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 8.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E30 316e 1984
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Вечно в гараж :|

Re: Проблем с паленето

Мнение от ChangSifon » 09 Яну 2016, 14:36

Принципно плюса към помпата се прекъсва през 30 и 87 на релето ,85 ти е маса която се захваща директно за купето,а 86 е захранващият,който активира релето . Въпросния 86 отива директно в контактния ключ на колата .В случая нито 86 нито 85 няма работа при ЕКУ-то .

Провери 85 някъде към добра маса с диоден тест дали има връзка ,а после пробвай 86 към + на акумулатора,при контакт трябва да има връзка . Ако 85 няма връзка с маса го смени,ако 86 няма връзка с + на акумулатора при контакт го смени и него :conf:

fuel_pump_diag.jpg


Ето файл в случай ,че не вярваш :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Алергичен към червен силикон и изолирБАН :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Проблем с паленето

Мнение от The Heartlistener » 11 Яну 2016, 11:06

При М50 активиращия плюс на релето на помпата /86/ идва от 87 на DME релето, а не от контактния ключ :idea:. Масата /85/ е от самото DME. Постоянният плюс /30/ на релето на помпата е хванат на силовата верига преди DME релето.
С други думи - DME релето е отговорно за стартирането на релето на помпата, както и да подаде плюса към дюзите /и други неща/, да захрани компа, а той да върне минуса към релето на помпата.
Колега, замери какви ги върши DME релето /на пинове 87 и 87а трябва да излиза напрежение на контакт/. Червен-бяла ив. и червен-синя ив. май бяха цветовете на кабелите/.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от metodi80 » 11 Яну 2016, 15:49

The Heartlistener написа:При М50 активиращия плюс на релето на помпата /86/ идва от 87 на DME релето, а не от контактния ключ :idea:. Масата /85/ е от самото DME. Постоянният плюс /30/ на релето на помпата е хванат на силовата верига преди DME релето.
С други думи - DME релето е отговорно за стартирането на релето на помпата, както и да подаде плюса към дюзите /и други неща/, да захрани компа, а той да върне минуса към релето на помпата.
Колега, замери какви ги върши DME релето /на пинове 87 и 87а трябва да излиза напрежение на контакт/. Червен-бяла ив. и червен-синя ив. май бяха цветовете на кабелите/.


Абсолютно вярно!
Всичко е много правилно обяснено в горния пост , аз само ще добавя , че ДМЕ -релето също се управлява от компютъра , ако няма урпавляващ сигнал до него , причината може да е - датчик колянов вал ,при това положение се спира подаването на ток до бубините , тоест спира се искрата , спира се и подаването на ток до помпата , за да не "бута" гориво ....
Вържи колата на една диагностика , ако датчика е проблемен , ще си го покаже ..... провери и въпросното ДМЕ- реле , но от моя опит много рядко тези релета сдават багажа ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Проблем с паленето

Мнение от The Heartlistener » 11 Яну 2016, 16:54

Също абсолютно вярно :D.
А също е вярно че... :OT:...е крайно време кат минаваш насам да те черпя :lol:
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...


Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 8.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E30 316e 1984
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Вечно в гараж :|

Re: Проблем с паленето

Мнение от ChangSifon » 12 Яну 2016, 1:43

The Heartlistener написа:При М50 активиращия плюс на релето на помпата /86/ идва от 87 на DME релето, а не от контактния ключ :idea:. Масата /85/ е от самото DME. Постоянният плюс /30/ на релето на помпата е хванат на силовата верига преди DME релето.
С други думи - DME релето е отговорно за стартирането на релето на помпата, както и да подаде плюса към дюзите /и други неща/, да захрани компа, а той да върне минуса към релето на помпата.
Колега, замери какви ги върши DME релето /на пинове 87 и 87а трябва да излиза напрежение на контакт/. Червен-бяла ив. и червен-синя ив. май бяха цветовете на кабелите/.

Е това не го знаех :)
Алергичен към червен силикон и изолирБАН :confused:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook