Проблем с паленето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Проблем с паленето
Здр колеги имам проблем с е36цата си колата е 2.5 без ванус, проблема е следния пали когато си реши замерих помпата няма ток мерих и релето на помпата има плус няма минис, пробвах с директен ток до помпата пак не пали чувасе помпата но не запалва пробвах с друг комп пак не става.въпросами е следния някой знаели кой номер е пина от буксата на компа до минуса на релето да видя дали е прекаснат, и ако някой се е збласквал със същия проблем да сподели някаква информация благодаря предварително
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Проблем с паленето
Виж си масите в двигателния отсег, тази при лапата и тази при диагностипната букса.
Sent from my 6037Y using Tapatalk
Sent from my 6037Y using Tapatalk

- ChangSifon
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 8.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316e 1984
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Вечно в гараж :|
Re: Проблем с паленето
Имах подобен проблем с м50б20ту, след като оправих помпата не палеше , след сваляне на компове ,рейки и наливане на бензин за 40 лв проблема беше ,че някак ди бях успял да удавя и 6те свещи
след почистване запали от раз. За релето просто закачи минуса за купето и не се впрягай , не съм сигурен даже дали минуса стига до компа заводско 


Алергичен към червен силикон и изолирБАН 

- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с паленето
Тя колата си пали не е удавена просто пали когато реши итре ще видя масите тази дето е до акомилатора я зачистих ама тази която викаш колега до диагностиката за нея ли говорим итре ще видя и тази до лапата да не е лабава нещо, колата не е одавена като запали всичко си е окей работи идеално но пали от 100 пробвания и то на ккаасмет я запали я не
- владимир 0711
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето
някои път контактния ключ прави тези номера дефакто кафявата букса където се захваща за ключа вътре пластините нагарят
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с паленето
Току що прегледах масите всичко си е ок, принципно ако е от маса на купето няма да варти стартера а тя колата върти но не пали
- ChangSifon
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 8.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316e 1984
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Вечно в гараж :|
Re: Проблем с паленето
Принципно плюса към помпата се прекъсва през 30 и 87 на релето ,85 ти е маса която се захваща директно за купето,а 86 е захранващият,който активира релето . Въпросния 86 отива директно в контактния ключ на колата .В случая нито 86 нито 85 няма работа при ЕКУ-то .
Провери 85 някъде към добра маса с диоден тест дали има връзка ,а после пробвай 86 към + на акумулатора,при контакт трябва да има връзка . Ако 85 няма връзка с маса го смени,ако 86 няма връзка с + на акумулатора при контакт го смени и него
Ето файл в случай ,че не вярваш
Провери 85 някъде към добра маса с диоден тест дали има връзка ,а после пробвай 86 към + на акумулатора,при контакт трябва да има връзка . Ако 85 няма връзка с маса го смени,ако 86 няма връзка с + на акумулатора при контакт го смени и него

Ето файл в случай ,че не вярваш

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Алергичен към червен силикон и изолирБАН 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с паленето
При М50 активиращия плюс на релето на помпата /86/ идва от 87 на DME релето, а не от контактния ключ
. Масата /85/ е от самото DME. Постоянният плюс /30/ на релето на помпата е хванат на силовата верига преди DME релето.
С други думи - DME релето е отговорно за стартирането на релето на помпата, както и да подаде плюса към дюзите /и други неща/, да захрани компа, а той да върне минуса към релето на помпата.
Колега, замери какви ги върши DME релето /на пинове 87 и 87а трябва да излиза напрежение на контакт/. Червен-бяла ив. и червен-синя ив. май бяха цветовете на кабелите/.

С други думи - DME релето е отговорно за стартирането на релето на помпата, както и да подаде плюса към дюзите /и други неща/, да захрани компа, а той да върне минуса към релето на помпата.
Колега, замери какви ги върши DME релето /на пинове 87 и 87а трябва да излиза напрежение на контакт/. Червен-бяла ив. и червен-синя ив. май бяха цветовете на кабелите/.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето
The Heartlistener написа:При М50 активиращия плюс на релето на помпата /86/ идва от 87 на DME релето, а не от контактния ключ. Масата /85/ е от самото DME. Постоянният плюс /30/ на релето на помпата е хванат на силовата верига преди DME релето.
С други думи - DME релето е отговорно за стартирането на релето на помпата, както и да подаде плюса към дюзите /и други неща/, да захрани компа, а той да върне минуса към релето на помпата.
Колега, замери какви ги върши DME релето /на пинове 87 и 87а трябва да излиза напрежение на контакт/. Червен-бяла ив. и червен-синя ив. май бяха цветовете на кабелите/.
Абсолютно вярно!
Всичко е много правилно обяснено в горния пост , аз само ще добавя , че ДМЕ -релето също се управлява от компютъра , ако няма урпавляващ сигнал до него , причината може да е - датчик колянов вал ,при това положение се спира подаването на ток до бубините , тоест спира се искрата , спира се и подаването на ток до помпата , за да не "бута" гориво ....
Вържи колата на една диагностика , ако датчика е проблемен , ще си го покаже ..... провери и въпросното ДМЕ- реле , но от моя опит много рядко тези релета сдават багажа ....
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с паленето
Също абсолютно вярно
.
А също е вярно че...
...е крайно време кат минаваш насам да те черпя 

А също е вярно че...


Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето
The Heartlistener написа:Също абсолютно вярно.
А също е вярно че......е крайно време кат минаваш насам да те черпя
Категорично и абсолютно обещавам !

- ChangSifon
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 8.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316e 1984
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Вечно в гараж :|
Re: Проблем с паленето
The Heartlistener написа:При М50 активиращия плюс на релето на помпата /86/ идва от 87 на DME релето, а не от контактния ключ. Масата /85/ е от самото DME. Постоянният плюс /30/ на релето на помпата е хванат на силовата верига преди DME релето.
С други думи - DME релето е отговорно за стартирането на релето на помпата, както и да подаде плюса към дюзите /и други неща/, да захрани компа, а той да върне минуса към релето на помпата.
Колега, замери какви ги върши DME релето /на пинове 87 и 87а трябва да излиза напрежение на контакт/. Червен-бяла ив. и червен-синя ив. май бяха цветовете на кабелите/.
Е това не го знаех

Алергичен към червен силикон и изолирБАН 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани