Проблем след пресадка от м52 б20 на б28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28

Мнение от spacepl » 10 Дек 2015, 20:43

zoltan88 написа:Колеги реших проблема преди доста време..
Извинявам се че забравих за решението на проблема ама по добре късно от колкото никога..
Та проблема излезна че като са разкарвали двигателя напред назад са чукнали стойката на датчика на коляновия вал и беше мръднала леко... след като си я върнах на правилното място колата заспа и най вече започна да върви като за 2.8-ца :)
Благодаря на всички !



Как така е разместена стойката на датчика,то не е ли едно ухо излизащо от блока?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 24.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 36-ци на кубици
Мечтае да кара: Шофьорски курсове
Детайли за колата: Move Over

Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28

Мнение от zoltan88 » 10 Дек 2015, 22:48

То не е точно от блока а от капака на веригата.
Явно е било ударено като са сваляли мотора или при транспорта му..
И поради простата причина че е аломиниев капака ипри опита за изправяне се спука и го цвнтровах на болтчето на магия но известно време след това смених капака защото взе да просълзява масло..
И за сега нямам проблем освен че взе да пуши тая кола адски много. На празен ход бяло синкаво и като я изфорсирам пуши черно..
Диагностиката нищо не хваща сондите и свбитомера дават добри стойности и маслото не го бара грам...
2 варианта ми се въртят в главата 1-ви лош бензин -лукоилски 95 и прецакан клапан картерни газове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28

Мнение от No0k » 04 Яну 2016, 22:31

А реално колко трябва да е растоянието на датчика от шайбата? И евентуално ако знаете колко му е толеранса?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28

Мнение от BorisMitev » 11 Яну 2016, 23:09

Това ти е закъснение на искрата. Бензина изгаря много късно и за това зачервява колекторите. Огледай шайбата за деформации или стойката на датчик колянов вал :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook