Проблем с М52Б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Aksen
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.06.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D, E36 328 STAGE 2
- Мечтае да кара: BMW E36 M3
Проблем с М52Б28
Здравейте колеги ,на първо място искам да честитя на всички Новата Година ,пожелавам на всички да бъдат по-здрави ,по-щастливи и повече успехи да пожънат през новата година.
Колеги описаният от мен проблем е "меко" казано странен... Карам Е36 1997 заводско 328 (193к.с.) с подобрения като ,всмукател от м50 ,изпускатели от М3 , Генерация ,лек маховик и колд айр кид(домашен) достигнах 227 к.с..
Всичко на пръв поглед е прекрасно ,докато скоро не забелязах следния проблем : Колата като я запаля и достигне 90 градуса и й подам се "изтрелва" прекрасно ,достигам светофара изчаквам 60 секунди(примерно) и тръгвам отново с пълна газ ,колата не върви така както първият път....Според колеги ,проблема може да е бил в дебитомер ,щита ,който предпазва филтъра да не смуче топъл въздух и липса на темп.датчик във всмукателният колектор...Всичките предложения едно по едно ги зачеркнах ,сложих нов дебитомер (стария беше развален) ,пуснах въздух на колата с тръба от долната част на бронята ,минах с фолио(високотермично) тръбите до дросела...Но уви проблема си стои ! Странен резултат се получи ,когато вързахме темп.датчик за вътрешната темп ,когато го свързахме и го сложихме около филтърната кутия(колкото може да се нарече такава) ,където беше изложен на външен приток от въздух ,колата започна да върви добре ,но когато се "изтрелях" няколко пъти пак започна да прави разлики ,първия път тръгна добре ,втория не ,третия да и т.н....Когато сложихме датчика във всмукателя тотално се изгуби тази разлика ,колата си вървеше както в началото ,оборотите се изцеждаха плавно ,без агресията ,която проявяваше на моменти ,когато тръгне добре ,липсваше динамика..
Въпроса ми е дали тази разлика може да се проявява от местоположението на темп.датчик за вътрешната темп или е изцяло породен от друга част в колата ?
Диагностиката показа първоначално развален дебитометър ,след подмяната грешката изчезна и стойностите на новият дебитометър бяха в граници ,други грешки не показва.
Искам да опиша и разликите във вървежа какви са : добрият вървеж се проявява в агресивно изпълване на оборотите и видимо по добър вървеж ,а НЕдобрият вървеж е видимо по мудно изцеждане на оборотите и по мудно поведение на колата.
Мислех ,че проблема е от притока на въздух ,но последните дни е около -6,7,8,9 градсуа и колата продължава да си върви мудно.
Колеги дано съм успял да опиша проблема точно ,ако имате някакви въпроси ще се радвам да попитате и ще обясня по подробно ,ако се наложи.
Поздрави!
Колеги описаният от мен проблем е "меко" казано странен... Карам Е36 1997 заводско 328 (193к.с.) с подобрения като ,всмукател от м50 ,изпускатели от М3 , Генерация ,лек маховик и колд айр кид(домашен) достигнах 227 к.с..
Всичко на пръв поглед е прекрасно ,докато скоро не забелязах следния проблем : Колата като я запаля и достигне 90 градуса и й подам се "изтрелва" прекрасно ,достигам светофара изчаквам 60 секунди(примерно) и тръгвам отново с пълна газ ,колата не върви така както първият път....Според колеги ,проблема може да е бил в дебитомер ,щита ,който предпазва филтъра да не смуче топъл въздух и липса на темп.датчик във всмукателният колектор...Всичките предложения едно по едно ги зачеркнах ,сложих нов дебитомер (стария беше развален) ,пуснах въздух на колата с тръба от долната част на бронята ,минах с фолио(високотермично) тръбите до дросела...Но уви проблема си стои ! Странен резултат се получи ,когато вързахме темп.датчик за вътрешната темп ,когато го свързахме и го сложихме около филтърната кутия(колкото може да се нарече такава) ,където беше изложен на външен приток от въздух ,колата започна да върви добре ,но когато се "изтрелях" няколко пъти пак започна да прави разлики ,първия път тръгна добре ,втория не ,третия да и т.н....Когато сложихме датчика във всмукателя тотално се изгуби тази разлика ,колата си вървеше както в началото ,оборотите се изцеждаха плавно ,без агресията ,която проявяваше на моменти ,когато тръгне добре ,липсваше динамика..
Въпроса ми е дали тази разлика може да се проявява от местоположението на темп.датчик за вътрешната темп или е изцяло породен от друга част в колата ?
Диагностиката показа първоначално развален дебитометър ,след подмяната грешката изчезна и стойностите на новият дебитометър бяха в граници ,други грешки не показва.
Искам да опиша и разликите във вървежа какви са : добрият вървеж се проявява в агресивно изпълване на оборотите и видимо по добър вървеж ,а НЕдобрият вървеж е видимо по мудно изцеждане на оборотите и по мудно поведение на колата.
Мислех ,че проблема е от притока на въздух ,но последните дни е около -6,7,8,9 градсуа и колата продължава да си върви мудно.
Колеги дано съм успял да опиша проблема точно ,ако имате някакви въпроси ще се радвам да попитате и ще обясня по подробно ,ако се наложи.
Поздрави!
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: Проблем с М52Б28
Ще следя темата с интерес. И аз съм с м52 с м50 колектор и се получават същите аномалии... Пробвах с м50 датчика както и с м52 датчика. Единствено усетих, че с м50 датчика, който също е сименс, когато върви добре се цеди до ~~6700, а с м52 си замина към 6200 както със сток колектора, ако реши да върви като хората. При мен грешки няма на диагностика, единствено подгрев на едната ламбда, но иначе си показва нормално и т.н.
- Aksen
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.06.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D, E36 328 STAGE 2
- Мечтае да кара: BMW E36 M3
Re: Проблем с М52Б28
Пробвах с М44 датчик за темп. ,колата вървеше добре ,но понякога вървеше понякога не....Датчика го оставих на филтърната преграда да го духа вятъра ,но колата един път вървеше един път не...Утре съм се решил да слагам датчика от М50 на тръбата на филтъра ,ще споделя резултатите.
- Aksen
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.06.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D, E36 328 STAGE 2
- Мечтае да кара: BMW E36 M3
Re: Проблем с М52Б28
Днес ми подадоха една идея ,че проблема може да е от датчика на разпр.вал ,дали е възможно при положение ,че колата си пали ,не прекъсва и т.н. ?
- Aksen
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.06.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D, E36 328 STAGE 2
- Мечтае да кара: BMW E36 M3
Re: Проблем с М52Б28
Колеги с голяма радост искам да споделя ,че успях да си реша проблема .Както първоначално си мислех проблема е точно в темп.датчик .Взех си датчик от м52 и от голям мерак го закачих още пред моргата и колата веднага тръгна да върви бодро ,но датчика беше над колектора и се затопли и спря да върви ,след което удължих кабела на датчика и го поставих в един от въздоховодите на бронята. След 300 км навъртяни мога да кажа ,че има много приятна разлика ,колата е по-бодра върви по-леко и във високите много хубаво се чувства промяната .
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: Проблем с М52Б28
Да взема да пробвам и аз май



6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани