Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Имаше една тема, която немога да намеря, един колега твърдеше, че м52 оригинално в е36 са го направили с два ваноса?
Интересно ми е само първо с какво управляват 2 ванос, с какви валове се кара заслужава ли си инвестицията? 



- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Аз гледам един да нямам, ти втори искаш да слагаш. Виж тази тема.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Не искам да слагам. Мно го ми е интересно просто как го управляват и т.н

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Единственото по-откачено нещо от хора, които се чудят как да си махнат ваноса е хора, които се чудят как да сложат още един
Не, че няма как. Има поне едно правено С52 в Щатите с двоен ванос но е доста работа по главата. Преправя се самата глава за да влезе ваноса, което включва рязане и заваряване/наваряване по нея. Термостата на М52 също пречи на втория ванос и трябва да се преправя тялото. Охладителната система на двете глави е също различна и иска преправяне.
Това щатското мисля, че го управляваха с Greddy emanage ultimate. Валове се ползват от 330.
Друг по-евтин вариант ще е да се направи с ОБД1 и да се ползва ванос контролера на Seattle Circuit, който е по принцип предназначен за М54 направено с Бош 413.

Не, че няма как. Има поне едно правено С52 в Щатите с двоен ванос но е доста работа по главата. Преправя се самата глава за да влезе ваноса, което включва рязане и заваряване/наваряване по нея. Термостата на М52 също пречи на втория ванос и трябва да се преправя тялото. Охладителната система на двете глави е също различна и иска преправяне.
Това щатското мисля, че го управляваха с Greddy emanage ultimate. Валове се ползват от 330.
Друг по-евтин вариант ще е да се направи с ОБД1 и да се ползва ванос контролера на Seattle Circuit, който е по принцип предназначен за М54 направено с Бош 413.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
bum_bum написа:Единственото по-откачено нещо от хора, които се чудят как да си махнат ваноса е хора, които се чудят как да сложат още един![]()
Не, че няма как. Има поне едно правено С52 в Щатите с двоен ванос но е доста работа по главата. Преправя се самата глава за да влезе ваноса, което включва рязане и заваряване/наваряване по нея. Термостата на М52 също пречи на втория ванос и трябва да се преправя тялото. Охладителната система на двете глави е също различна и иска преправяне.
Това щатското мисля, че го управляваха с Greddy emanage ultimate. Валове се ползват от 330.
Друг по-евтин вариант ще е да се направи с ОБД1 и да се ползва ванос контролера на Seattle Circuit, който е по принцип предназначен за М54 направено с Бош 413.
Доста изчерпателно! Благодаря колега.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Запомнил съм го, защото цялата тая работа беше преди да се сложи турбина
Мисля, че около 600 коня на колелата беше колата. На нас тук и единия ванос ни пречи, а хора слагат по още един. Със сигурност би било супер ама много работа е тва.

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Мен ме човърка, че нали един колега каза, че го е направил в една тема. Та ме интересува защо бегачките в форума като тази на maxpower не се правят така
? Нали изключваме турбо мотори, че там е за баровци, аз съм беден човек, студент
Не че не ми се кара, ама не ми стиска, че вече ще ме изхвърлят от нас само това не съм довлачил, живея в гараж на 7-ми панелен етаж






- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Какво управлява ваноса, има ли ретрофит на двоен ванос?
Добавянето и на ванос на изпускателя ще е много разправия и съответно пари. Относно мощността в ниските и средни обороти главната работа се върши от този на всмукателя, изпускателния също помага, но по-голяма роля играе по-скоро за емисиите. За това за бИгачка няма много смисъл там.
Отделно ако една кола се кара единствено и само на писта вече съвсем няма полза от него, защото там минималните обороти са 5-6000 където ваноса не е в играта вече.
Отделно ако една кола се кара единствено и само на писта вече съвсем няма полза от него, защото там минималните обороти са 5-6000 където ваноса не е в играта вече.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани