Духа топло, не се стои!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Духа топло, не се стои!!!
не съм сигурен че трябваше да се дублира минуса
ето ти схемата . единия кабел го имаш, а другия ще се наложи да прекараш от буксите някъде под таблото ..
те са една до друга и са черна и бяла .. намират се горе закачени на трабите влизащи в прасето на климатрноника
махаш кората над краката ти и гледаш горе в дясно
ето ти схемата . единия кабел го имаш, а другия ще се наложи да прекараш от буксите някъде под таблото ..
те са една до друга и са черна и бяла .. намират се горе закачени на трабите влизащи в прасето на климатрноника
махаш кората над краката ти и гледаш горе в дясно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Hellrot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Духа топло, не се стои!!!
ares2 написа:не съм сигурен че трябваше да се дублира минуса
ето ти схемата . единия кабел го имаш, а другия ще се наложи да прекараш от буксите някъде под таблото ..
те са една до друга и са черна и бяла .. намират се горе закачени на трабите влизащи в прасето на климатрноника
махаш кората над краката ти и гледаш горе в дясно
Тая схема малко ми е ... ,,тъмна Индия,, ако може някой да поясни или да щракне някоя снимка ще съм ви много благодарен
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Духа топло, не се стои!!!
ти имаш изградена 2/3 от инсталацията
трябва да пуснеш само един кабел..
ще ти кажа тия дни къде е точно. имам цяла инсталация някъде в мазето от такава кола
трябва да пуснеш само един кабел..
ще ти кажа тия дни къде е точно. имам цяла инсталация някъде в мазето от такава кола
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Духа топло, не се стои!!!
Тоя клапан го сваляш, разглобяваш и го чистиш,ако мислиш ,че някога колата е карана с вода.
Закачаш го ,обезвъздушаваш , чак тогава почваш да мислиш за тоци и глупости.Щото ако е заял, а той ще заяде после и климатик да сложиш няма да изгасиш вулкана зад таблото.
Драсни ми лично ако се чудиш как , че тва упражнение го правих 2 пъти за последния месец.Отнема около 20 минути и 20 грама WD40-клапаните клеясват и запичат в бубинките

или пък така

След това...Кабелите там за двузоновия климатроник са 3, както трябва да са при теб.При теб обаче ги виждам 2 и ще трябва да направиш магии, с окабеляване, или на първо време да прокараш две жици ,за да си спреш топлото.
Пин1 на +12
Пин2 и Пин 3 на маса
С това клапаните затварят и не пускат антифриз към радиаторите в пачата на парното.
За целта ,така или иначе ще имаш нужда от букса от някоя морга.
Цветовете на пиновете са следните
Пин1 Жълто или Червено с жълто
Пин2 Жълто с виолетово
Пин3 Жълто с кафяво
И леко с обезвъздушаването ,че ръцете ми още са със странен нюанс на розовото
Едит:При разглобяването внимаваш с буксата и двете бобинки ,тъй като спичат лошо а и трите са свързани едно към друго с тънки жички,и е възможно да ги скъсаш.Виждат се на първата снимко в дясно...
Българско-селски вариант на горното с кабелите е затапването на двата горни маркуча на клапана ,които идват от вътре.
Закачаш го ,обезвъздушаваш , чак тогава почваш да мислиш за тоци и глупости.Щото ако е заял, а той ще заяде после и климатик да сложиш няма да изгасиш вулкана зад таблото.


или пък така

След това...Кабелите там за двузоновия климатроник са 3, както трябва да са при теб.При теб обаче ги виждам 2 и ще трябва да направиш магии, с окабеляване, или на първо време да прокараш две жици ,за да си спреш топлото.
Пин1 на +12
Пин2 и Пин 3 на маса
С това клапаните затварят и не пускат антифриз към радиаторите в пачата на парното.
За целта ,така или иначе ще имаш нужда от букса от някоя морга.
Цветовете на пиновете са следните
Пин1 Жълто или Червено с жълто
Пин2 Жълто с виолетово
Пин3 Жълто с кафяво
И леко с обезвъздушаването ,че ръцете ми още са със странен нюанс на розовото

Едит:При разглобяването внимаваш с буксата и двете бобинки ,тъй като спичат лошо а и трите са свързани едно към друго с тънки жички,и е възможно да ги скъсаш.Виждат се на първата снимко в дясно...
Българско-селски вариант на горното с кабелите е затапването на двата горни маркуча на клапана ,които идват от вътре.
- Hellrot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Духа топло, не се стои!!!
FuRoRR написа:Тоя клапан го сваляш, разглобяваш и го чистиш,ако мислиш ,че някога колата е карана с вода.
Закачаш го ,обезвъздушаваш , чак тогава почваш да мислиш за тоци и глупости.Щото ако е заял, а той ще заяде после и климатик да сложиш няма да изгасиш вулкана зад таблото.Драсни ми лично ако се чудиш как , че тва упражнение го правих 2 пъти за последния месец.Отнема около 20 минути и 20 грама WD40-клапаните клеясват и запичат в бубинките
или пък така
След това...Кабелите там за двузоновия климатроник са 3, както трябва да са при теб.При теб обаче ги виждам 2 и ще трябва да направиш магии, с окабеляване, или на първо време да прокараш две жици ,за да си спреш топлото.
Пин1 на +12
Пин2 и Пин 3 на маса
С това клапаните затварят и не пускат антифриз към радиаторите в пачата на парното.
За целта ,така или иначе ще имаш нужда от букса от някоя морга.
Цветовете на пиновете са следните
Пин1 Жълто или Червено с жълто
Пин2 Жълто с виолетово
Пин3 Жълто с кафяво
И леко с обезвъздушаването ,че ръцете ми още са със странен нюанс на розовото
Едит:При разглобяването внимаваш с буксата и двете бобинки ,тъй като спичат лошо а и трите са свързани едно към друго с тънки жички,и е възможно да ги скъсаш.Виждат се на първата снимко в дясно...
Българско-селски вариант на горното с кабелите е затапването на двата горни маркуча на клапана ,които идват от вътре.
Колега моя клапан го изхвърлих тъй като всичките болтчета се скъсаха при развиването. Вчера поръчах втора употреба (уж здрав) утре ще пристигне , ако работи направо сменям, обезвъздушавам и ГАЗЗЗзз...
Работата е там че не знам как да прекарам този кабел за втория клапан както трябва да си е, а не временно...
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Духа топло, не се стои!!!

Пин 13 и пин 18 от буксата на климатроника отиват респективно на пин 2 и пин 3 от буксата на клапана.
С един мултицет ще се ориентираш от сегашната ти букса за клапана кой от двата кабела ти е +12 и него ще го оставиш за пин 1.
Горе долу е това...
- Hellrot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Духа топло, не се стои!!!
ТАКА... вчера след работа ми остана малко време да се поразровя из колата за този липсващ кабел и ето какво установих...Извадих управлението на климатроника, разглобих буксата му и потърсих пин 13 и пин 18...до колкото видях пин 12 е + който отива на пин1 на клапаните...

Проследих жичката на пин18 и се оказа че са я натъпкали в кутията на бушоните ето така

има и доста други жици които са така навързани но не знам за какво са....
Днес ще сложа новите клапани ще пусна кабел до тях и ще видим какво ще стане...
А между другото забелязах едни клапи от двете страни на филтърчетата при моторчето на парното, командвани от жило, които не помръднаха изобщо при каквото и да е натискане на копче... за какво служат тези клапи и какво ги командва???


Проследих жичката на пин18 и се оказа че са я натъпкали в кутията на бушоните ето така


има и доста други жици които са така навързани но не знам за какво са....
Днес ще сложа новите клапани ще пусна кабел до тях и ще видим какво ще стане...
А между другото забелязах едни клапи от двете страни на филтърчетата при моторчето на парното, командвани от жило, които не помръднаха изобщо при каквото и да е натискане на копче... за какво служат тези клапи и какво ги командва???

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Духа топло, не се стои!!!
някои е сложил климатика и не си е дивършил работата.. трябва ти сноп от инсталация за напред от бушониерата с три релета..
(имам го от кола донор)
черен/ син ти е сигнал за пуснат климатик от към управлението и отива на едното реле
черен/ зелен е сигнал за работещ стартер ( има го в инсталацията на колата някъде. идва от шалтера на стартера..
жълт /лилав го карай на клапаните и ще заработят
за да ти тръгне климатика има още доста изграждане напред.
инсталация с трите релета за перката и компресора
сензор за температура с три пина
дехидратор с клапан регулатор на налягането
(имам го от кола донор)
черен/ син ти е сигнал за пуснат климатик от към управлението и отива на едното реле
черен/ зелен е сигнал за работещ стартер ( има го в инсталацията на колата някъде. идва от шалтера на стартера..
жълт /лилав го карай на клапаните и ще заработят
за да ти тръгне климатика има още доста изграждане напред.
инсталация с трите релета за перката и компресора
сензор за температура с три пина
дехидратор с клапан регулатор на налягането
- Hellrot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Духа топло, не се стои!!!
Днес прекарах този кабел до клапаните, сложих ,,новите,, и работата си заспа...
Този месец няма да е но другия със сигурност ще довърша климатика... Ако има някой колега от Пловдив който разбира, ще съм много благодарен да помогне със довтршването...
МАСАТА ОТ МЕН!!!
Този месец няма да е но другия със сигурност ще довърша климатика... Ако има някой колега от Пловдив който разбира, ще съм много благодарен да помогне със довтршването...
МАСАТА ОТ МЕН!!!

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани