за разпределителните валове на м50?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: за разпределителните валове на м50?
Е тука от преди да пусна мотора в коша, тъкмо го зацепвам
не съм ги сложил много съосни тунелите и валовете, ама г/д се вижда че седи права веригата като се изравнят...
И някаква стара снимка от преди (не гледайте зацепването как е че вече не си спомням за ниски, средни или високи обороти е това):

не съм ги сложил много съосни тунелите и валовете, ама г/д се вижда че седи права веригата като се изравнят...
И някаква стара снимка от преди (не гледайте зацепването как е че вече не си спомням за ниски, средни или високи обороти е това):
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: за разпределителните валове на м50?
steeN написа:BABHOMED написа:Валове от S50b32 стават ли на ваносов М50
От S52B32 или S50B30US имаше някаква игра май...
От американските става от всякакъв S, това отдавна не е тайна. От истинските S мотори не става от никакъв или поне не без такова преправяне, че да се обезсмисли. Имаше един в някакъв щатски форум, дето твърдеше че е сложил ама така и не ги показа май.
Re: за разпределителните валове на м50?
Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: за разпределителните валове на м50?
mitaka21 написа:Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...

Направи едно клипче да го чуеме тоя шум.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: за разпределителните валове на м50?
Досега съм пробвал 2 вида зацепване. При единия вид шума започва да се чува след 2500 оборота, а при другия вид шума го има още на празен ход. Шума както казах е все едно веригата стърже някъде(проблем в мотора няма, нито пък във вала). Вала го разтъргах днес и челото му вече е дебело колкото на изпускателен вал. 

Последна промяна mitaka21 на 15 Ное 2013, 19:16, променена общо 1 път
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: за разпределителните валове на м50?
Затегнал ли си обтегача на ангренажната верига хубаво след презацепването ?



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: за разпределителните валове на м50?
5 пъти го отварям вече и всеки път стягам всичко супер здраво. Даже болтовете на зъбните колела на валовете не знам дали ще издържат още няколко развивания и завивания ... 
... Сега четох малко из чуждите форуми - хората казват че този шум(стърженето) идвал от това че вала е по дълъг и веригата върви на една страна .. хубаво де, ама аз престъргах моя вал до точност... И не мога да разбера защо това стържене се чува на различни обороти при различното зацепване като уж идва от това че веригата вървяла на една страна, просто няма логика за мен.

... Сега четох малко из чуждите форуми - хората казват че този шум(стърженето) идвал от това че вала е по дълъг и веригата върви на една страна .. хубаво де, ама аз престъргах моя вал до точност... И не мога да разбера защо това стържене се чува на различни обороти при различното зацепване като уж идва от това че веригата вървяла на една страна, просто няма логика за мен.

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: за разпределителните валове на м50?
mitaka21 написа:Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...
Аз имам сложен такъв вал на м52б25 и не забелязвам шум... ?
Вала се стържи с точност 2,25мм(по данни от чуждите форуми), но и 2мм са достатъчни. Една забележка нека стругаря ви да стърже със същият размер в центъра така както е в началото, че моят го престърга с вътрешната част която е по ниско и така централния отвор на колелото остава по голямо след като премине навътре, после се чудех как да центрирам зъбното колело нищо че е на 4 болчета.
Re: за разпределителните валове на м50?
Cosworth написа:mitaka21 написа:Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...
Аз имам сложен такъв вал на м52б25 и не забелязвам шум... ?
Вала се стържи с точност 2,25мм(по данни от чуждите форуми), но и 2мм са достатъчни. Една забележка нека стругаря ви да стърже със същият размер в центъра така както е в началото, че моят го престърга с вътрешната част която е по ниско и така централния отвор на колелото остава по голямо след като премине навътре, после се чудех как да центрирам зъбното колело нищо че е на 4 болчета.
Какво да го забелязвам, то направо шуми повече от колата(а е с правена генерация) ... Днес пак ще дам вала да го свалят с точност до 2,25мм и ще гледам центъра дали ще стане с същия размер.
Re: за разпределителните валове на м50?
Оправих го. Всичко беше до зацепването. Колата полудя с тоя вал(без да преувеличавам). Разлика определено има. Благодаря на всички за помощта. 

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: за разпределителните валове на м50?
Колега обясни какво точно беше объркано ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: за разпределителните валове на м50?
mitaka21 написа:Оправих го. Всичко беше до зацепването. Колата полудя с тоя вал(без да преувеличавам). Разлика определено има. Благодаря на всички за помощта.
И как ги зацепи последно

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- vip86
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e36
- Мечтае да кара: добре подготвен дрифт автомобил
- Детайли за колата: м50б20 строк на 2.5
Re: за разпределителните валове на м50?
колега с желание четях темата и очквах накрая да разбера как трябва да се зацепи вала за да няма проблеми, но в краина сметка ти спомена само че всичко е от зацепването. Ако е вузможно сподели, за да може един ден и на нас ако ни се случи това , да знаем какво да правим.
- t0sh1
-
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: Into the darkness...
- Пол: Мъж
- Кара: Бяла e36 m43b18
Re: за разпределителните валове на м50?
в крайна сметка не разбрах на м50б25 без ванус за да сложиш 2 всмукателни трябва ли да се намалява шайбата на тоя където ще е на изпускателния на мястото... и примерно ако взема от м50б20 без ванус всмукателния градусите ще съвпаднат ли с на б25?
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: за разпределителните валове на м50?
t0sh1 написа:в крайна сметка не разбрах на м50б25 без ванус за да сложиш 2 всмукателни трябва ли да се намалява шайбата на тоя където ще е на изпускателния на мястото... и примерно ако взема от м50б20 без ванус всмукателния градусите ще съвпаднат ли с на б25?
Трябва да се пристърже, да.... Разликата на валовете от б20 и б25 е в центъра на градусите в оригиналното зацепване с квадрата това са едни маааалко сложни сметки не за всеки...
Ако питаш за фазата отваряне затваряне, демек тея градуси кога отваря кога затваря а именно около 240 градуса, да те са еднакви!
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани