325tds с голям проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 6.08.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW e39 530da

325tds с голям проблем

Мнение от yordanov123 » 02 Окт 2014, 11:12

Колеги, колата ми има следния проблем. Създаваше се налягане в охладителната система и изхвърляше течността през капачката. Поставих манометър на връщащия маркуч към казанчето и се оказа, че изхвърля антифриза на 1.5 бара. Смених капачката и пак налягане. След това забелязах, че радиатора остава студен дори след като загрее. Смених и термостата и се оправи, отвори и големия кръг. Обаче пак продължава да вдига налягане и то когато си иска. Дебелия маркуч от казанчето към радиатора твърд. Карах до вчера с манометъра и преди няколко дни за 2 километра отиде до 1.6 бара. Като покарах още малко отива до 2. Изчаках да се охлади отворих казанчето да спадне налягането, защото като вдигне така и не спада под 0.7-0.8. После изминах 80 километра и беше на 0.7-0.8. На другия ден беше 0, тръгвам карах 15-20 километра и пак отиде на около 2.
Парното духа горещо от страната на пасажера, а на шофьорската на обороти духа студено, като подам газ тогава почва да топли.
Дали имам някакъв проблем с обезвъздушаването или е гарнитура и глава?... Благодаря предварително за отговорите!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: 325tds с голям проблем

Мнение от BorisMitev » 02 Окт 2014, 20:17

Направи проба на антифриза дали има CO2 . За да се насочиш по правилния път. Реално така проблеми ми изглежда като глава, защото ако е гарнитура тя или духа или не духа, до сега средно положение не съм виждал.

:OT:
А реално м51 не е като да се слави с ултра мега здравите си глави ХАХАХА :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: 325tds с голям проблем

Мнение от sa_hellrot » 02 Окт 2014, 23:14

Аз съм с М51 и главата е ултра мега здрава за сега ( 7 години )...
Иначе , може теч да има от някъде ( минимален ), термостат ( фалшив ), водна помпа ( след като се форсира и парното се подобрява е доста вероятно ),
гарнитура, глава и т.н.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook