филм с М50В25 без ванос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
филм с М50В25 без ванос
Здравейте колеги!
Имам от известно време проблем със мотора ми.
Колата до преди това беше М50В20.
Закупих си блок от 25-ца ,колянов вал ,биели ,бутала ,глава ,всмукатели ,дюзи ,дебитомер ,общо взето всичко различаващо се със 20ковите .. ползвах каквото можах от стария мотор за да събера "новия" т.е. 25-цата ,датчиците си останаха старите.
Та. Наскоро беше сглобен ,сменени са всички гарнитури ,семеринги на колянов вал и т.н. ,пуснахме го в коша вързахме инсталацията и помъчих да запаля ,колата само "препукваше" във гърнетата ,установих ,че със 20 ковия компютър няма да стане. От приятел взех 25-цов компютър и колата запали изключително лесно ,все едно до преди малко е работила. Дадох компютъра на мапера ,той качи карти за 25-ца и колата беше тествана отново ,запали си отново по същия начин ,без много много да му мисли. Просто докато и показах ключа колата запали. След това компютъра беше даден отново на мапера за да му качи нов софтуер - така наречения чип.. ,мина се седмица ,като през това време по колата не беше правено кой знае какво.. Когато взех обаче компа колата не запали .. помислих ,че е от мап-а ,взех пак компютъра с който запали първия път колата ,но пак не се получиха нещата.
Закачихме диагностика , при въртене на стартер диагностиката казваше ,че въртя със скромните 7280 об/мин
Показваше като грешки това.
Днес смених датчика на колянов вал ,но помпата ми не се чуваше ,като и подадох постоянен + от акумулатора ,помпата привидно работи ,но закача ли я ,при подаден контакт не се чува. Пробвах с друга помпа ,същата работа.
Сменявах релетата ,пак без ефект гледах бушони ,проверявах за прекъснати кабели до помпата ,всичко изглежда нормално..
Колата EWS няма ,има някаква аларма която е със щампа БМВ и е явно ретрофит ,разкачвах и нея ,пак без успех..
Та ,благодаря на тези които са прочели цялото това съчинение по преживяно ,а още повече благодаря на хората които биха се включили в темата с идеи ,съвети ,насоки ,критики и т.н.
Имам от известно време проблем със мотора ми.
Колата до преди това беше М50В20.
Закупих си блок от 25-ца ,колянов вал ,биели ,бутала ,глава ,всмукатели ,дюзи ,дебитомер ,общо взето всичко различаващо се със 20ковите .. ползвах каквото можах от стария мотор за да събера "новия" т.е. 25-цата ,датчиците си останаха старите.
Та. Наскоро беше сглобен ,сменени са всички гарнитури ,семеринги на колянов вал и т.н. ,пуснахме го в коша вързахме инсталацията и помъчих да запаля ,колата само "препукваше" във гърнетата ,установих ,че със 20 ковия компютър няма да стане. От приятел взех 25-цов компютър и колата запали изключително лесно ,все едно до преди малко е работила. Дадох компютъра на мапера ,той качи карти за 25-ца и колата беше тествана отново ,запали си отново по същия начин ,без много много да му мисли. Просто докато и показах ключа колата запали. След това компютъра беше даден отново на мапера за да му качи нов софтуер - така наречения чип.. ,мина се седмица ,като през това време по колата не беше правено кой знае какво.. Когато взех обаче компа колата не запали .. помислих ,че е от мап-а ,взех пак компютъра с който запали първия път колата ,но пак не се получиха нещата.
Закачихме диагностика , при въртене на стартер диагностиката казваше ,че въртя със скромните 7280 об/мин
Показваше като грешки това.
Днес смених датчика на колянов вал ,но помпата ми не се чуваше ,като и подадох постоянен + от акумулатора ,помпата привидно работи ,но закача ли я ,при подаден контакт не се чува. Пробвах с друга помпа ,същата работа.
Сменявах релетата ,пак без ефект гледах бушони ,проверявах за прекъснати кабели до помпата ,всичко изглежда нормално..
Колата EWS няма ,има някаква аларма която е със щампа БМВ и е явно ретрофит ,разкачвах и нея ,пак без успех..
Та ,благодаря на тези които са прочели цялото това съчинение по преживяно ,а още повече благодаря на хората които биха се включили в темата с идеи ,съвети ,насоки ,критики и т.н.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: филм с М50В25 без ванос
Колега ти за пробна лампа чувал ли си?
1. Провери когато върти дали има плюс на помпата.
2. Като имаш диагностика, виж живите данни за обороти на колянов вал и кои грешки са активни.
3. Гледал ли си схемите на двата компютъра?
1. Провери когато върти дали има плюс на помпата.
2. Като имаш диагностика, виж живите данни за обороти на колянов вал и кои грешки са активни.
3. Гледал ли си схемите на двата компютъра?
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: филм с М50В25 без ванос
Виж на релето на помпата, какво се случва. На червения (30) трябва да има постоянно плюс. На (86) червен/бял трябва да има плюс, като дадеш контакт, той идва от главното реле на компа. Зелен/виолетов (87) отива към помпата, а по (85) кафяв/зелен идва управляващ минус от компа.
Виж дали не липсва някой плюс. Като дадеш контакт трябва да заработи за 1-2 секунди помпата.
Виж дали не липсва някой плюс. Като дадеш контакт трябва да заработи за 1-2 секунди помпата.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани