Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от nedbmw » 02 Авг 2013, 18:10

Та колеги и аз си монтирах климатик на бимата ( Е 36 с М40 мотор)и най важното е, че работи. :D Лесно бе при мен, защото имах оригинално прекарана ел. инсталация за нея. Приспособих към оригиналната плоча пластинковя компресор Seiko Seki, които имах останал от донора с M41 мотор. Значи понеже ми се появи очакван проблем, който се изразява в тракане от към съединителя при ниски обороти при загряла кола и пуснат климатик. Та понеже не ми се занимава да сменям демферен маховик и феродов диск без пружини, някой който е правил тази интеревенция със слагане на клима и не е сменял маховика и съединителя има ли наблюдения, колко може да изкара феродовия диск(с пружините) в тази ситуация и влошават ли се нещата с времето. Играл ли си е някой от вас да пробва да гаси тези колебания, които поражда компресора при работата си с някой друг метод. Карам все още със малкия радиатор за кола без клима. Днес бе над 30 градуса в града и не ми е загрявала но бях и с включен климатик, все пак вентилатора ми се върти на ниски оборотии, ама знам ли? :| ама това не ми е голям проблем мога да го реша бързо със смяна на радиатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от JOGI » 02 Авг 2013, 20:06

колега, при м40 с и без клима, маховика е един и същ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от nedbmw » 03 Авг 2013, 0:30

Ми не го дават така в RealOem-ма, пише че има маховик за с клима и без.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от JOGI » 03 Авг 2013, 1:19

дай линк, да не гледаш при съединителя, там са го разделили, но погледни парт номерата, еднакви са

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от nedbmw » 03 Авг 2013, 8:53

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=20 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=21&fg=05 Във втория линк си дават че има и феродов диск без пружини даже и на рисунката е такъв. Те са за двумасовите маховици или по точно тези с пружините. А бе знам ли трябва да се разпита. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от dangerous » 03 Авг 2013, 13:32

Моя кош е с М40 и оригинално клима оборудване и феродовия диск е с демпферни пружини.Маховика е съвсем обикновен. :angel:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от vld » 03 Авг 2013, 14:36

На моя компакт нямаше клима и маховика е едномасов, след монтажа вече пет години несъм имал никакви проблеми, съединителя си е същия несъм го пипал, отделя си перфектно, както и почти не се усеща включването на компресора.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от JOGI » 03 Авг 2013, 20:59

nedbmw написа:http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=11_1151&hg=11&fg=20 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=21&fg=05 Във втория линк си дават че има и феродов диск без пружини даже и на рисунката е такъв. Те са за двумасовите маховици или по точно тези с пружините. А бе знам ли трябва да се разпита. :confused:

графиките в етк по принцип не са точен образец на описаните неща, ако дадеш друг двигател, ще видиш, че пак е същата. а иначе не виждам да е описан феродов без пружини, на 01 са комплект, на 02 само феродов. единствено на първата картинка е малко объркване с това not suitable for Twin Mass Flywheel

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от nedbmw » 04 Авг 2013, 9:10

Замислям се дали пък, когато са снабдени колите с този тип пластинкови компресори на Сейко дали задължително не им слагат в завода демферните маховици. Може би при работата си пораждат вибрации по коляновия вал и само чрез такъв усложнен и скъп маховик ги гасят. Ако бях сложил оригиналния бутален компресор, който си и пасва на оригиналната стойка може би нямаше да имам това вибриране от към съединителя и скоростната кутия, понеже съм с обикновен маховик.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от jorko7120 » 05 Авг 2013, 0:36

Аз съм с м42 , колата е 316ка 96година така я купих ... имаше си инсталация всичко само компресора и стойката (и фреона :mhihi: ) липсваха. Сложих ги заредих тръгна от раз работи идеално но и при мен както казва колегата има едно тракане като климатика работи което иначе го няма :dunno: .
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор

Мнение от b00st » 05 Авг 2013, 0:44

При М42 и М44 имат разлики, с климатик е двумасов задължително. Сменял съм моя и затова го казвам със сигурност има значение там дали колата е с клима или не, но при М40 май нямаше. Но както става ясно и компресора трябва да е предвидения.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook