Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
Та колеги и аз си монтирах климатик на бимата ( Е 36 с М40 мотор)и най важното е, че работи.
Лесно бе при мен, защото имах оригинално прекарана ел. инсталация за нея. Приспособих към оригиналната плоча пластинковя компресор Seiko Seki, които имах останал от донора с M41 мотор. Значи понеже ми се появи очакван проблем, който се изразява в тракане от към съединителя при ниски обороти при загряла кола и пуснат климатик. Та понеже не ми се занимава да сменям демферен маховик и феродов диск без пружини, някой който е правил тази интеревенция със слагане на клима и не е сменял маховика и съединителя има ли наблюдения, колко може да изкара феродовия диск(с пружините) в тази ситуация и влошават ли се нещата с времето. Играл ли си е някой от вас да пробва да гаси тези колебания, които поражда компресора при работата си с някой друг метод. Карам все още със малкия радиатор за кола без клима. Днес бе над 30 градуса в града и не ми е загрявала но бях и с включен климатик, все пак вентилатора ми се върти на ниски оборотии, ама знам ли?
ама това не ми е голям проблем мога да го реша бързо със смяна на радиатора.


Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
колега, при м40 с и без клима, маховика е един и същ
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
Ми не го дават така в RealOem-ма, пише че има маховик за с клима и без.
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
дай линк, да не гледаш при съединителя, там са го разделили, но погледни парт номерата, еднакви са
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=20 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=21&fg=05 Във втория линк си дават че има и феродов диск без пружини даже и на рисунката е такъв. Те са за двумасовите маховици или по точно тези с пружините. А бе знам ли трябва да се разпита. 

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
Моя кош е с М40 и оригинално клима оборудване и феродовия диск е с демпферни пружини.Маховика е съвсем обикновен. 

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
На моя компакт нямаше клима и маховика е едномасов, след монтажа вече пет години несъм имал никакви проблеми, съединителя си е същия несъм го пипал, отделя си перфектно, както и почти не се усеща включването на компресора.

Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
nedbmw написа:http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=11_1151&hg=11&fg=20 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=21&fg=05 Във втория линк си дават че има и феродов диск без пружини даже и на рисунката е такъв. Те са за двумасовите маховици или по точно тези с пружините. А бе знам ли трябва да се разпита.
графиките в етк по принцип не са точен образец на описаните неща, ако дадеш друг двигател, ще видиш, че пак е същата. а иначе не виждам да е описан феродов без пружини, на 01 са комплект, на 02 само феродов. единствено на първата картинка е малко объркване с това not suitable for Twin Mass Flywheel
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
Замислям се дали пък, когато са снабдени колите с този тип пластинкови компресори на Сейко дали задължително не им слагат в завода демферните маховици. Може би при работата си пораждат вибрации по коляновия вал и само чрез такъв усложнен и скъп маховик ги гасят. Ако бях сложил оригиналния бутален компресор, който си и пасва на оригиналната стойка може би нямаше да имам това вибриране от към съединителя и скоростната кутия, понеже съм с обикновен маховик.
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
Аз съм с м42 , колата е 316ка 96година така я купих ... имаше си инсталация всичко само компресора и стойката (и фреона
) липсваха. Сложих ги заредих тръгна от раз работи идеално но и при мен както казва колегата има едно тракане като климатика работи което иначе го няма
.


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Въпроси след монтаж на клма на БМВ с М40 мотор
При М42 и М44 имат разлики, с климатик е двумасов задължително. Сменял съм моя и затова го казвам със сигурност има значение там дали колата е с клима или не, но при М40 май нямаше. Но както става ясно и компресора трябва да е предвидения.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани