Премахване на виско м42б18 с климатик.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Премахване на виско м42б18 с климатик.
Премахване на виско м42б18 купе 94г. с климатик.Знам че има доста писано по темата прегледах стари теми,но искам да попитам какво трябва да знам и да направя преди да го махна и мога ли да разчитам на ел.перката,трябва ли сменя датчика на радиатора с друг нещо да модифицирам защото ми писна всеки път като се стегне виското да омеква двигателя
и в града да ме минават някви китайски бегачки
Като съм с включен климатик няма страшно обаче ако съм го спрял дали ще тръгне перката.


Като съм с включен климатик няма страшно обаче ако съм го спрял дали ще тръгне перката.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Премахване на виско м42б18 с климатик.
Да, ще тръгне. Добре е датчика да се премести на горния маркуч към радиатора. Също е добре да си сложиш ел перка от по-новите е36 които са с ел, защото климатичната е спомагателна, не основна
Датчици има същия размер на по-ниска температура, разгледай бмвфенс. Това трябва да го съобразиш с термостата. На моето м42 съм с термостат 88, тдс-ов радиатор, датчик 91/99 и перка от е46 със резистори на мястото на електронния блок. Не съм чувал перката никога да се включи на втора степен, а първата съм я направил доста бавна.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Премахване на виско м42б18 с климатик.
Става без да се пипа нищо. Аз от години съм така. Не съм дрифтаджия и обикновенно двигателя ми е на високи обороти при високи скорости, в града нямам грижи. Перката ми е пред радиаторите.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Премахване на виско м42б18 с климатик.
Засега всичко си е нормално премахнах виското и дифузиора покарах доста имах малко пътуване към 200км. включително и градско с включен климатик на газ после без климатик на 35градуса жега оставих я на място да поработи и включва първа степен на 90градуса.
Разликата вече се усеща няма го досадното и мъчително чувство което причинява виското на колата даже си мисля че разхода пада и колата върви по леко.
Остава ми другия проблем с топлата вода в купето
viewtopic.php?f=8&t=345179
Разликата вече се усеща няма го досадното и мъчително чувство което причинява виското на колата даже си мисля че разхода пада и колата върви по леко.
Остава ми другия проблем с топлата вода в купето

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани