Свирене със загадъчен за мен произход:)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Свирене със загадъчен за мен произход:)
От известно време чувам едно свирене откъм двигателя, което се появява при много странни обстоятества: Колата като е в покой, на място със запален двигател и дръпната ръчна...както си работи на празни обороти, като натисна леко педала на спирачката, почва да свири и след десетина секунди пак спира. Ако натисна пак спирачката пак същото! Другия вариант е при натоварване на двигателя примерно на втора в обороти и като освободя от скорост, на празните обороти пак се появява свиренето и след малко изчезва. Мисля си че е някой лагер или ремък, но кой от тях има каквато и да било връзка със спирачките?? Този на хидравликата?? идеи някакви?
Колата е 316и с двигател м40 и серво на волана. Свиренето е съвсем тихичко и дранещо
Подозирам хидравличната помпа, но каква връзка има тя с натискането на спирачката?? Единственото което ме притеснява е ако е някой лагер да не се скапе и нещо по сериозно...помагайте:)
Колата е 316и с двигател м40 и серво на волана. Свиренето е съвсем тихичко и дранещо

Последна промяна Митко Ганчев на 10 Сеп 2006, 19:36, променена общо 1 път

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
mitak_o написа:ослушай се около сервоусилватея , от вакуум може да свири - мембрана .. маркуча до всмукателния колектор
Имаш предвид дебелия маркуч след дебитомера ли?? На него пък какво може да му свири? А в сервото тая мембрана какво прави та свири, къса ли се? Там наистина не съм се ослушвал:)

Колегата mitak_o ти говори за серво усилвателя на спирачките.За да работи той взима вакум от 4 цилиндър(примерно).Ако има някакув дерт се чува всирене.Ако натискането на спирачката влияе по някакъв мноо осезаем начин на двигателя,трябва да се трси проблема в него.Ослушай се дали не се чува от вътре в купето.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ами да, то точно от вътре се чува доста по ясно отколкото отпред като вдигна капака. Но се чува че идва някъде отпред. Как да проверя наред ли е усилвателя??

Натискай постепенно спирачния педал и се заслушай.Трябва да чуеш едно съскане.Лошо....сервото е спукано.Вътре има една голяма мембрана която от вакума който създава цилиндъра ти помага на крака да натискаш по-леко спирачката.
П.С.Увери се че там ти е проблема.НЕ КАРАЙ ТАКА защото:
1.може да ти се "надърви "педала на спирачките точно когато не требе:)
2.колата ще прекъсва.
3.Когато сервото е спукано сместта към 4 цилиндър обеднява,започва да гори бавно и може да се издуха некой клапан.
Късмет да не е това.
П.С.Увери се че там ти е проблема.НЕ КАРАЙ ТАКА защото:
1.може да ти се "надърви "педала на спирачките точно когато не требе:)
2.колата ще прекъсва.
3.Когато сервото е спукано сместта към 4 цилиндър обеднява,започва да гори бавно и може да се издуха некой клапан.
Късмет да не е това.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
До сега слушах долу като маолоумен
Свиренето го чувам само когат съм вътре в купето и натискам и пускам спирачката. Отпред под капака нищо не мога да чуя! По маркуча за вакуума всичко изглежда наред, само там дето пластмасата на която е вързан влиза в сервото, като го разклатя леко отваря. Слагам снимка на мястото. Обаче накарах един приятел докато съм вътре и слушам да пипа там маркуча, нищо не се чува. Явно там отваря само отгоре а вътре си уплътнява знам ли... Тва серво има ли начин да го отворя и да видя дали е от мембраната или не се отваря? Други някакви идеи? Помагайте че хич не ми се ходи на майстор
Свиренето не е силно ама все ме е страх да не ми стане нещо със спирачките че после я камилата я камиларя 



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Аз имах същия проблем. Никакво впечатление не ми беше направило никакво свирене, докато не закарах колата на диагностика и пича ми насочи вниманието към въпросния серво-датчик, който при мен съскаше(издишаше) и беше целия оклепан в няква паста тип силикон. Така карах 2 дена и на едно кръстовище натискам спирачка - педала потъва, колата НЕ спира. АД. Как ми се размина не знам.
Така сега основното - прецъкано уплътнение на тоз датчик, мазан един път за уплътнение от предишния собственики и втори път от мен пак така просто щото такова уплътнение само не може се намери.Само датчик като част го нема - барабар цялото серво трябва да се сменя, а то възлиза на около 550 лева и то май без ДДС.
Засега(2 месеца почти) карам така "замазан". Не е хава, но пък засега не е имало издънки.
Така сега основното - прецъкано уплътнение на тоз датчик, мазан един път за уплътнение от предишния собственики и втори път от мен пак така просто щото такова уплътнение само не може се намери.Само датчик като част го нема - барабар цялото серво трябва да се сменя, а то възлиза на около 550 лева и то май без ДДС.
Засега(2 месеца почти) карам така "замазан". Не е хава, но пък засега не е имало издънки.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Кое е датчика, това дето съм го оградил на снимката, дето е ръгнато в сервото ли? На мен това ми прилича просто на някакъв накрайник...

- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Да, аз условно му викам "датчик", мерси за поправката(тва дето си го оградил) само дето при мене не излиза никва тръба а накрая има две жички, за АБС сигурно
Ахиле, поясни моля ти се как така от Лада става тоя клапан???

Ахиле, поясни моля ти се как така от Лада става тоя клапан???
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
откачаш аркуча от сервото с този клапан(мноо лесно само го дърпаш и той излиза,после с малко плюнка и той влиза:))откачаш и от смукателните колектори и надуваш с уста.В едната посока няма проблеми а в другата не пропуска(значи клапана е 6)Ако самия клапан е прецакан(нищо друго не може да се развали)режиш от някъде маркуча и слагаш друг клапан(примерно от ВАЗ)Внимавай с посоката!Клапана има посока!Ведната страна пропска в другата не.
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
Слагай brembo
Слагай brembo

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Чуха го няколко човека дето ужким може да им се вярва и казаха че звука си е напълно нормален, тои наистина едвам се чува...та явно прекалено много се заслушвам
Някой да заключи?:)


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани