Проблем след swap m41 - m51. Решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Проблем след swap m41 - m51. Решен

Мнение от No0k » 14 Юли 2013, 0:20

Колеги, помагайте. Проблема е, че след трансплантацията не идва ток към помпата в резервоара.
Колата има ews, а мотора е без. Пробвах да изолирам ews с даване на късо, но не стана. (според мен това няма как да е от еws-a но бях длъжен да пробвам..) Някакви идей?
Всичко друго си работи нормално. Мога да е запаля с една туба нафта директно преди помпата..
Помпата е тествах и работи.
Дали ще стане да пуснем ток от клемореда към помпата?
Последна промяна No0k на 20 Юли 2013, 21:55, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем след swap m41 - m51

Мнение от vladobate » 14 Юли 2013, 23:03

Ами то захранването на помпата е през едно реле в кутията с предпазители. Провери него дали идва команден сигнал да включи , ако да имаш проблем в релето ако не пусни захранване след контакт до управляващата верига на релето и си вече с работеща помпа .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем след swap m41 - m51

Мнение от No0k » 15 Юли 2013, 2:02

Имаш ли идея кое е релето?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Проблем след swap m41 - m51

Мнение от mgate » 20 Юли 2013, 21:51

No0k написа:Имаш ли идея кое е релето?

отвън като махнеш капака на предпазителите извън кутията са май е 2-рото реле
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем след swap m41 - m51

Мнение от No0k » 20 Юли 2013, 21:55

Забравих да напиша, че е решен проблема. Благодаря на отзовалите се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем след swap m41 - m51

Мнение от Zubcho » 21 Юли 2013, 9:49

No0k написа:Забравих да напиша, че е решен проблема. Благодаря на отзовалите се.


Трябваше да напишеш как.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Проблем след swap m41 - m51

Мнение от mgate » 21 Юли 2013, 13:04

No0k написа:Забравих да напиша, че е решен проблема. Благодаря на отзовалите се.

за протокола грешката е моя не бях сигурен реле номер 1 е ,колегата Zubcho желателно е да споменеш как го оправихте все пак за това е този форум :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем след swap m41 - m51

Мнение от No0k » 21 Юли 2013, 21:21

vladobate написа:Ами то захранването на помпата е през едно реле в кутията с предпазители. Провери него дали идва команден сигнал да включи , ако да имаш проблем в релето ако не пусни захранване след контакт до управляващата верига на релето и си вече с работеща помпа .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook