Проблем след swap m41 - m51. Решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем след swap m41 - m51. Решен
Колеги, помагайте. Проблема е, че след трансплантацията не идва ток към помпата в резервоара.
Колата има ews, а мотора е без. Пробвах да изолирам ews с даване на късо, но не стана. (според мен това няма как да е от еws-a но бях длъжен да пробвам..) Някакви идей?
Всичко друго си работи нормално. Мога да е запаля с една туба нафта директно преди помпата..
Помпата е тествах и работи.
Дали ще стане да пуснем ток от клемореда към помпата?
Колата има ews, а мотора е без. Пробвах да изолирам ews с даване на късо, но не стана. (според мен това няма как да е от еws-a но бях длъжен да пробвам..) Някакви идей?
Всичко друго си работи нормално. Мога да е запаля с една туба нафта директно преди помпата..
Помпата е тествах и работи.
Дали ще стане да пуснем ток от клемореда към помпата?
Последна промяна No0k на 20 Юли 2013, 21:55, променена общо 1 път
Re: Проблем след swap m41 - m51
Ами то захранването на помпата е през едно реле в кутията с предпазители. Провери него дали идва команден сигнал да включи , ако да имаш проблем в релето ако не пусни захранване след контакт до управляващата верига на релето и си вече с работеща помпа .
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем след swap m41 - m51
No0k написа:Имаш ли идея кое е релето?
отвън като махнеш капака на предпазителите извън кутията са май е 2-рото реле
Re: Проблем след swap m41 - m51
Забравих да напиша, че е решен проблема. Благодаря на отзовалите се.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем след swap m41 - m51
No0k написа:Забравих да напиша, че е решен проблема. Благодаря на отзовалите се.
Трябваше да напишеш как.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем след swap m41 - m51
No0k написа:Забравих да напиша, че е решен проблема. Благодаря на отзовалите се.
за протокола грешката е моя не бях сигурен реле номер 1 е ,колегата Zubcho желателно е да споменеш как го оправихте все пак за това е този форум

Re: Проблем след swap m41 - m51
vladobate написа:Ами то захранването на помпата е през едно реле в кутията с предпазители. Провери него дали идва команден сигнал да включи , ако да имаш проблем в релето ако не пусни захранване след контакт до управляващата верига на релето и си вече с работеща помпа .
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани