Е36 Проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BERGOMI
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
- Мечтае да кара: X5
Е36 Проблем
Колеги имам е36 318 с М43 1995г и проблемчето е следното: колата гори адски много и няма празен ход. Карах я на елкон и след 3дневен престой ми казаха че компютъра бил от по стар модел M43 и не управлявал инжекторите по отделно а 2 по 2. Трябвало да търся или инжектори за този комп или друг комп. Някой наясно ли е кое е по добре и какво да търся?ем? Срещал ли е някой подобен проблем и как го е решил?
Който може не пита - който пита може!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е36 Проблем
Хаха на тия можеш да не има даваш да ти пипат колата повече 
Като за начало можеш да прочетеш тази тема:
viewtopic.php?t=126046
ей така малко от малко да си подготвен, кое за какво и и какви са последствията.

Като за начало можеш да прочетеш тази тема:
viewtopic.php?t=126046
ей така малко от малко да си подготвен, кое за какво и и какви са последствията.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е36 Проблем
Колега я дай малко повече инфо за колата. Правено ли е нешо по нея, сменян ли е компа и т.н.?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BERGOMI
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
- Мечтае да кара: X5
Re: Е36 Проблем
stony1 написа:Колега я дай малко повече инфо за колата. Правено ли е нешо по нея, сменян ли е компа и т.н.?
Колеги имам е36 318 с М43 1995г компютъра бил ОТ ПО-стария модел M43 и не управлявал инжекторите по отделно а 2 по 2.
Който може не пита - който пита може!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е36 Проблем
И какъв е проблема в това, още по-старите ги управляват по 6 наведнъж 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е36 Проблем
И аз това се чудя как да ги управлява като две по две буталата се движат в комплект?

- BERGOMI
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
- Мечтае да кара: X5
Re: Е36 Проблем
Който е на ясно с ел. инсталациите да разгледа схемата на Motronic M1.7.2 и на M1.7.3 и ще разберете проблема. В общи линии единия комп налива с манджа а другия дозира както трябва . Явно разликата идва от дебита на инжекторите или дължината на импулса на впръскване и аз незнам точно ама не мога да я оправя. Лошо няма, върви като побъркана на кантар с 20ка ама гори около 40-50 на 100 

Който може не пита - който пита може!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е36 Проблем
Нещата се случват с такава скорост, че едва ли има голямо значение поотделно ли пръска или наведнъж на всички цилиндри... Обратно на темата, инжектори както можеш да се увериш от bmwfans.info (много полезен сайт, ползвай го
) стават от много двигатели, м10 (управлява 4 наведнъж), м40, м20б25, даже в12. Ако си 100% сигурен че е от тях, търси със същия парт номер и това е, няма значение кой компютър как управлява ами да са същите по дебит.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е36 Проблем
BERGOMI написа:Който е на ясно с ел. инсталациите да разгледа схемата на Motronic M1.7.2 и на M1.7.3 и ще разберете проблема. В общи линии единия комп налива с манджа а другия дозира както трябва . Явно разликата идва от дебита на инжекторите или дължината на импулса на впръскване и аз незнам точно ама не мога да я оправя. Лошо няма, върви като побъркана на кантар с 20ка ама гори около 40-50 на 100
Колега вероятно проблема на тази кола е на друго място, няма как да изхарчи толкова гориво освен ако сместа не е прекалено богата, за което може да е виновен дебитомера, ламбда содата и регулатора на налягането накуп заедно с тотално побъркан компютър.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Е36 Проблем
BERGOMI написа:Колеги имам е36 318 с М43 1995г и проблемчето е следното: колата гори адски много и няма празен ход. Карах я на елкон и след 3дневен престой ми казаха че компютъра бил от по стар модел M43 и не управлявал инжекторите по отделно а 2 по 2. Трябвало да търся или инжектори за този комп или друг комп. Някой наясно ли е кое е по добре и какво да търся?ем? Срещал ли е някой подобен проблем и как го е решил?
Колега, намери някъде където имат GT1 DIS и знаят какво да гледат и ще разрешиш проблема. Това, което са ти обяснили са някакви пълни глупости- компютъра не управлявал правилно инжекторите, следователно като смениш инжекторите проблема ще се реши, по-добре да ти бяха казали да смениш компютъра.

- BERGOMI
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
- Мечтае да кара: X5
Re: Е36 Проблем
Колеги проблема го установихме: инжекторите на моя М43 се вграждат и на 2.5 и от там идва филма. Компа ги отваря ама те наливат повече от колкото трябва заради това че са с по-голяма кубатура и от там разхода на гориво. С оригиналния комп не би трябвало да го има този проблем защото времето на впръскване е по-кратко и се управляват поотделно а не всички да сипват наведнъж както става в моментаю
Който може не пита - който пита може!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани