Е36 Проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.06.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 525 tds
Мечтае да кара: X5

Е36 Проблем

Мнение от BERGOMI » 07 Юли 2013, 21:59

Колеги имам е36 318 с М43 1995г и проблемчето е следното: колата гори адски много и няма празен ход. Карах я на елкон и след 3дневен престой ми казаха че компютъра бил от по стар модел M43 и не управлявал инжекторите по отделно а 2 по 2. Трябвало да търся или инжектори за този комп или друг комп. Някой наясно ли е кое е по добре и какво да търся?ем? Срещал ли е някой подобен проблем и как го е решил?
Който може не пита - който пита може!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е36 Проблем

Мнение от vld » 08 Юли 2013, 7:27

Хаха на тия можеш да не има даваш да ти пипат колата повече :yes:
Като за начало можеш да прочетеш тази тема:
viewtopic.php?t=126046
ей така малко от малко да си подготвен, кое за какво и и какви са последствията.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Е36 Проблем

Мнение от stony1 » 08 Юли 2013, 7:52

Колега я дай малко повече инфо за колата. Правено ли е нешо по нея, сменян ли е компа и т.н.?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.06.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 525 tds
Мечтае да кара: X5

Re: Е36 Проблем

Мнение от BERGOMI » 08 Юли 2013, 10:12

stony1 написа:Колега я дай малко повече инфо за колата. Правено ли е нешо по нея, сменян ли е компа и т.н.?

Колеги имам е36 318 с М43 1995г компютъра бил ОТ ПО-стария модел M43 и не управлявал инжекторите по отделно а 2 по 2.
Който може не пита - който пита може!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Е36 Проблем

Мнение от M10 » 08 Юли 2013, 15:41

И какъв е проблема в това, още по-старите ги управляват по 6 наведнъж :paranoid:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е36 Проблем

Мнение от vld » 08 Юли 2013, 18:05

И аз това се чудя как да ги управлява като две по две буталата се движат в комплект?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.06.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 525 tds
Мечтае да кара: X5

Re: Е36 Проблем

Мнение от BERGOMI » 08 Юли 2013, 22:09

Който е на ясно с ел. инсталациите да разгледа схемата на Motronic M1.7.2 и на M1.7.3 и ще разберете проблема. В общи линии единия комп налива с манджа а другия дозира както трябва . Явно разликата идва от дебита на инжекторите или дължината на импулса на впръскване и аз незнам точно ама не мога да я оправя. Лошо няма, върви като побъркана на кантар с 20ка ама гори около 40-50 на 100 :confused:
Който може не пита - който пита може!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Е36 Проблем

Мнение от M10 » 09 Юли 2013, 1:04

Нещата се случват с такава скорост, че едва ли има голямо значение поотделно ли пръска или наведнъж на всички цилиндри... Обратно на темата, инжектори както можеш да се увериш от bmwfans.info (много полезен сайт, ползвай го :winky:) стават от много двигатели, м10 (управлява 4 наведнъж), м40, м20б25, даже в12. Ако си 100% сигурен че е от тях, търси със същия парт номер и това е, няма значение кой компютър как управлява ами да са същите по дебит.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е36 Проблем

Мнение от vld » 09 Юли 2013, 10:17

BERGOMI написа:Който е на ясно с ел. инсталациите да разгледа схемата на Motronic M1.7.2 и на M1.7.3 и ще разберете проблема. В общи линии единия комп налива с манджа а другия дозира както трябва . Явно разликата идва от дебита на инжекторите или дължината на импулса на впръскване и аз незнам точно ама не мога да я оправя. Лошо няма, върви като побъркана на кантар с 20ка ама гори около 40-50 на 100 :confused:

Колега вероятно проблема на тази кола е на друго място, няма как да изхарчи толкова гориво освен ако сместа не е прекалено богата, за което може да е виновен дебитомера, ламбда содата и регулатора на налягането накуп заедно с тотално побъркан компютър.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Е36 Проблем

Мнение от zvetiko » 09 Юли 2013, 12:09

BERGOMI написа:Колеги имам е36 318 с М43 1995г и проблемчето е следното: колата гори адски много и няма празен ход. Карах я на елкон и след 3дневен престой ми казаха че компютъра бил от по стар модел M43 и не управлявал инжекторите по отделно а 2 по 2. Трябвало да търся или инжектори за този комп или друг комп. Някой наясно ли е кое е по добре и какво да търся?ем? Срещал ли е някой подобен проблем и как го е решил?


Колега, намери някъде където имат GT1 DIS и знаят какво да гледат и ще разрешиш проблема. Това, което са ти обяснили са някакви пълни глупости- компютъра не управлявал правилно инжекторите, следователно като смениш инжекторите проблема ще се реши, по-добре да ти бяха казали да смениш компютъра. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.06.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 525 tds
Мечтае да кара: X5

Re: Е36 Проблем

Мнение от BERGOMI » 21 Юли 2013, 0:27

Колеги проблема го установихме: инжекторите на моя М43 се вграждат и на 2.5 и от там идва филма. Компа ги отваря ама те наливат повече от колкото трябва заради това че са с по-голяма кубатура и от там разхода на гориво. С оригиналния комп не би трябвало да го има този проблем защото времето на впръскване е по-кратко и се управляват поотделно а не всички да сипват наведнъж както става в моментаю
Който може не пита - който пита може!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook