BMW 328I- 1996 Проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 5.09.2006

BMW 328I- 1996 Проблем

Мнение от борислав » 06 Сеп 2006, 5:03

Като запаля колата веднага се включва перката на радиатора и работи непрекъснато, при изключени климатик и парно върти непрекъснато, перката завърта дори само, ако завъртя ключа на контакт, нормално ли е,колата я купих преди 6 дни но не го биях эабелиазал тоэи проблем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 06 Сеп 2006, 6:16

За смяна ти е силиконовият съединител май ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 06 Сеп 2006, 7:44

:mhihi: от него надали ще се върти перката само на контакт ... перката явно е ел. ,а може би е тази на климатика ? трябва да си видиш датчици ,релета

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 06 Сеп 2006, 15:18

Колата държи ли ти нормална температура? Може да е вдигала и някой сладур да е вързал перката диретно :roll:
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 06 Сеп 2006, 15:44

а аз си мисля 4е директно са я варазли,щото го правят този номер някои бмв-таджии уж да не им регрява я затягат с един гае4ен клюе и се варти посоянно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 07 Сеп 2006, 0:36

на всички бегачките(голфофе гти) не са ли и те така за по добро охлаждане
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 07 Сеп 2006, 1:32

Някои заваряват перките, за да бучат и да заглушяват други дефекти :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 07 Сеп 2006, 11:20

LAST RIDE написа:на всички бегачките(голфофе гти) не са ли и те така за по добро охлаждане


Ми едва ли, все пак двигателят не работи в оптимални стойности по този начин. Те хората са си го измислили, ние не сме по-умни от тях ;)
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: BMW 328I- 1996 Проблем

Мнение от Владо » 07 Сеп 2006, 14:05

борислав написа:Като запаля колата веднага се включва перката на радиатора и работи непрекъснато, при изключени климатик и парно върти непрекъснато, перката завърта дори само, ако завъртя ключа на контакт, нормално ли е,колата я купих преди 6 дни но не го биях эабелиазал тоэи проблем

Става въпрос за перката на климатика, която е отпред. Не вярвам да е перката на дв, защото трябва да е виско, ако не е преправяно. Прецакан ти е един датчик, намира се отдясно зад фара, на линията на климата. От там има жици към перката. Преди 3г ми взеха 70лв за него, ама обикновено допълват и системата, така че приготви повече. Късмет!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook