Смяна на фар.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Смяна на фар.
В момента съм с фарове Бош без лупа. Ще ги сменя с ЗКВ с лупа. Въпроса ми е каква е процедурата за свалянето на Боша и съответно слагането на ЗКВ.
Има подобни теми, но досега не съм правил подобна смяна и искам да съм сигурен какво правя.
На Боша има три щипки за свалянето на предната част/има и два болта в центъра, тях трябва ли да се свалят/, но пласмасата към нея е свързана с мигача. Не мога да свали предната част на фара, без да сваля мигача. Четох, че той се развива с Н 8 отверка отдолу... .
По ел. инсталацията трябва ли да се променя нещо, освен пласмасовите букси, които се свързват към крушките, защото са различни на Боша и ЗКВ фара.
Предварително благодаря!
Има подобни теми, но досега не съм правил подобна смяна и искам да съм сигурен какво правя.
На Боша има три щипки за свалянето на предната част/има и два болта в центъра, тях трябва ли да се свалят/, но пласмасата към нея е свързана с мигача. Не мога да свали предната част на фара, без да сваля мигача. Четох, че той се развива с Н 8 отверка отдолу... .
По ел. инсталацията трябва ли да се променя нещо, освен пласмасовите букси, които се свързват към крушките, защото са различни на Боша и ЗКВ фара.
Предварително благодаря!
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Смяна на фар.
За да демонтираш фара не е нужно да го разглобяваш (от пластмасовите щипки). Не е задължително да сваляш мигача, но иначе е по-лесно. Той е захванат за фара с пластмасова щипка. Ако погледнеш по-хубаво на отворен капа, ще я видиш, просто я натискаш с палец и мигача излиза.
Самият фар е захванат с 4 болта към купето - 2 отгоре и два отстрани (единият е точно при мигача, другия е отстрани на бъбрека). (тук евентуално може да бъркам сега и болтовете да са 3 отгоре)
"По ел. инсталацията трябва ли да се променя нещо, освен пласмасовите букси, които се свързват към крушките, защото са различни на Боша и ЗКВ фара. "
Аз лично минах от Бош рефлектор към Бош с лупа и окабеляването е същото, но не съм сигурен за ЗКФ. Все пак мисля, че буксата трябва да е същата. Това дали крушките са различни не те интересува, защото има един сноп кабели влизащи във фара, ако те са еднакви сичко е тип топ ;0
Самият фар е захванат с 4 болта към купето - 2 отгоре и два отстрани (единият е точно при мигача, другия е отстрани на бъбрека). (тук евентуално може да бъркам сега и болтовете да са 3 отгоре)
"По ел. инсталацията трябва ли да се променя нещо, освен пласмасовите букси, които се свързват към крушките, защото са различни на Боша и ЗКВ фара. "
Аз лично минах от Бош рефлектор към Бош с лупа и окабеляването е същото, но не съм сигурен за ЗКФ. Все пак мисля, че буксата трябва да е същата. Това дали крушките са различни не те интересува, защото има един сноп кабели влизащи във фара, ако те са еднакви сичко е тип топ ;0
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Смяна на фар.
Еднакви са буксите на Бош и ЗКВ, мисля че само на Хела са различни, но до колкото знам тя се слага в компакт предимно. Защо не търсиш Бош с лупи колега, разликата е недоловима но има малка все пак около паразитния рефлектор на лупата. Оглеждай добре фаровете преди да ги купиш, че аз така си купих 2 фара ЗКВ които в последствие като огледах видях че на единия въртешностите му са БОШ
Още си карам с него и нямам проблеми, но все пак като са си еднакви е по-малко скраперско 


- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани