Окачване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 08 Мар 2006, 17:00

BAYRON написа:да подържаш БМВ е изкуство, а за изкуството няма цена

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 08 Мар 2006, 20:51

Младежи на тези цени можете да си ангажирате направо час в сервиза за следваща смяна след 10 мах 15 хиляди километра. Аз допуснах два пъти такава грешка и никога повече! Това висене, избиване, греене, набиване и разглабяне по два пъти в годината никак не ме кефи. Пък и на колата сигурно не и е приятно. Английската поговорка - евтиното излиза скъпо се доказва безспорно. Факта, че се намираме в БГ не гарантира по никакъв начин обратното, но все пак е предпоставка да спиш спокойно, че следващата смена ще е далеч и може би при друг собственик :). Калкулирайки цената на труда за два пъти по-честа смяна установих, че е по добре по-скъпо и по-рядко :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Мар 2006, 21:28

сподели и с нас какви части слагаш на твоята кола и за какви цени става въпрос 4е да не се набутваме

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 24.09.2005

здравота на авточастите ;р

Мнение от zul_fan » 09 Мар 2006, 2:34

хей, някой ако знае по-здрави части да свирка. аз също си смених мойте части на тези цени. още не съм минал 20х километра. все още нищо не тропа обаче аз мойта кола я щадя от дупките, но понякога е неизбежно. апропо нагряването при смяна: - Шарнирните болтове се избиват и набиват към носача с втулка на преса! нагряването е селяния.
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 09 Мар 2006, 11:21

Е то такива преси има само в заводите на БМВ май :mhihi:
Избиването и със скоби може да стане.
Само не разбрах защо трябва да се набива след това шарнира :dunno:
Аз мойте само им стягам гайката и това е.Дано не се пребия някъде :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 24.09.2005

по книга

Мнение от zul_fan » 10 Мар 2006, 3:11

ами не, всъщност преси има(само че не са така популярни като менгеметата), моят майстор има(споменах вече за него и координати), в блоковете на МЕИ има, намират се по работилници. така е правилно просто!
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 10 Мар 2006, 10:24

Breyton написа:...Аз мойте само им стягам гайката и това е...
Breyton, zul_fan май има предвид връзката шарнир-носач, а ти - шарнир-макферсон :conf:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 10 Мар 2006, 14:50

Досега на две места съм сменял и на двете имаха преси и ги използваха и тях и нагряването. Ако смятате, че Мотоексперт са селяни :help: . А за сглобяването съм сигурен, че и тогава се набиват на преса. Иначе няма влизане. А по въпроса за щаденето - като минавам по 50-100км на ден из София, която е дупка до дупка и спирам на всяка :shock: Колата е предназначена да ти служи, като за това трябва и ти да я пазиш. Ама чак пък толкоз - имам и други ангажименти и тя ми е средство за осъществяването им а не ЦЕЛ. Та съм далеч от мисълта за немърливо отношение, защото си я обичам, но пътищата са ужас.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 28.10.2005

Мнение от pezano » 10 Мар 2006, 19:31

в Благоевгард в два магазина проверявах и тампоните на носа4а бяха по 15лв.единия но колко 6те искарат 6те видим

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 10 Мар 2006, 22:24

Breyton написа:Е то такива преси има само в заводите на БМВ май :mhihi:
Избиването и със скоби може да стане.
Само не разбрах защо трябва да се набива след това шарнира :dunno:
Аз мойте само им стягам гайката и това е.Дано не се пребия някъде :mhihi: :mhihi: :mhihi:
на е34 окачването е по различно
връската шернир-главина не се набива но при е36 има връска шернир-носач която при теб липсва
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 11 Мар 2006, 0:54

бе много зависи как карате
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 24.09.2005

да, да, да

Мнение от zul_fan » 11 Мар 2006, 6:19

ivantchoG, може би си прав :idea: ; а относно пътищата-наистина са невероятно зле, понякога наистина не можеш да се изплъзнеш на кратера пред теб
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook