проблем с паленето при m51d25 - проблема решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 22 Сеп 2010, 13:37

~Мишо~ написа:Както писах по-горе 93" няма имобилайзер,вие какво направихте точно с неговия? Не ми се рови по схемите да гледам как е вързан (пък си е работа на автора),но щом излиза грешка в него явно нещо не сте направили както трябва там... :dunno:


колега, аз не го знам къде е тоя имобилайзер. нито го знам как изглежда. писах по-горе че по вътрешната инсталация не е пипано нищо. ако имобилайзера е в купето - значи още си е там. ако е някъде по двигателя - еми няма го. това е положението
I think things -- and they happen...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от tekabg » 22 Сеп 2010, 13:42

Nasko_325TD написа:Не се лъжете че ГНП може да работи сама.Просто ако откачите помпата от резервоара ще работи на място доста и ще изгасне чак след минута 2.Това е заради остатъчното горичо по мъркучите.
При мен гаснеше без подкачваща помпа.Но пък и елемента се оказа за смяна.Може и затова да е било така да не ще. :)

Колега явно многото ти мнения и теми не ти помогнаха да спреш да пишеш глупости.Аз лично минах 20000км с изгоряла помпа в резервоара (Пресиян и брат ми-автора на темата) са ми свидетели и колата никакви проблеми с вървенето единствено като падне горивото под 1/4 в резервоара и неще да пали лесно трябва и мн въртене а като светне лампата угасва колата и до там.Та тази помпа служи да прехвърля гориво от десния резервоар в левия и от там гнп-то само си засмуква горивото.
П.С. аз лично като не съм сигурен в нещо не пиша в темите на хората за да не ги обърквам допълнително ,тъй-като и без друго на тях достатъчно им пушат главите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от Nasko_325TD » 22 Сеп 2010, 14:00

Ххахаха,братле ок!Аз нямам представа ама изобщо от тази тема с помпата!Както искаш твоя работа.Само ще ти кажа,че аз тва дет ти го праиш съм го изживял вече и не мисля,че говоря глупости!Чети и си мисли каквото искаш,аз повече тук няма да пиша. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 22 Сеп 2010, 14:09

Nasko_325TD написа:Ххахаха,братле ок!Аз нямам представа ама изобщо от тази тема с помпата!Както искаш твоя работа.Чети и си мисли каквото искаш,аз повече тук няма да пиша. :lol:


Наско уважавам желанието ти да помогнеш. евала от мен. жалко само че смяната на помпата в резервоара в моя случай (пробвах тази от 325), се оказа излишна гимнастика. несъмнено самата помпа има по-голям дебит от тази на компакта. а именно чувам как "жужи" през задната седалка. тази на компакта не се чува ако не сваля седалката. въпреки това не е от помпата в резервоара. както написа брата, може и без нея. убедих се в това. просто трябва да има повечко нафта и трябва да се върти повече на стартер за да си засмуче гнп-то. в случая аз търся човек, който е правил трансплантация може и не в компакт, и на който му е правел такъв въртел мотора. ако някой го е правил и рече да сподели ще съм признателен. ако пък иска заплащане за услугата (в което няма нищо лошо), да пише на лично. идеята е да се направи колата, не да разтягам локуми
I think things -- and they happen...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 21 Яну 2011, 14:13

проблема е разрешен. евс-а не давал + на компа (или поне не винаги)
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с паленето при m51d25 - проблема решен

Мнение от vladobate » 23 Яну 2011, 22:44

EWS е онова чипче в ключа ли ? :oops: Или кръглия ринг на контакта ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с паленето при m51d25 - проблема решен

Мнение от Пресиян Василев » 23 Яну 2011, 22:58

vladobate написа:EWS е онова чипче в ключа ли ? :oops: Или кръглия ринг на контакта ?

Не Владо разминаване в окабеляването от различните години на производство.
Работата беше в 2 тьнки кабелчета едно до друго на ЕВС
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 90" Е30 316i
Мечтае да кара: Е30 3??

Re: проблем с паленето при m51d25 - проблема решен

Мнение от p0wEr » 24 Яну 2011, 1:41

А къде точно се намира EWS-a ?
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили... :mhihi:
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...

Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Жена
Кара: 318 tds compact 96g.
Мечтае да кара: X5

Re: проблем с паленето при m51d25 - проблема решен

Мнение от whitedeath » 24 Яну 2011, 3:06

И при мен същия проблем го прави когато си иска. Карах я на диагностика няколко пъти и всеки път разли4но показва, та не беше дат4ик на колянов вал, после елемент на ГНП, после ми казаха 4е е от помпата в резервоара, после 4е било от дюзи, а вси4ко от изброените си е наред. Става въпрос за 318 тдс компакт 96г. Утре ще проверим и тоя имобилайзер и ве4е дано се свърши. Много помагате ! :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25 - проблема решен

Мнение от hakerizanov » 25 Яну 2011, 19:29

p0wEr написа:А къде точно се намира EWS-a ?

евс-а се намира долу в краката на шофера. забелязах го като си слагах темпомата. махаш кората на геврека, после кората над краката и малко горе, и вляво лъсва една бяла джаджа. на нея си пише EWS. горе-долу като кутия за цигари
I think things -- and they happen...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook