Не пали след свършване на бензин-помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
Е хубаво ама като минава бензин през помпата , не я ли охлажда ?
познавам хода които си карат от години насам, на лампа и няма проблем с помпата, на кво се дължи тва , що не са изревали ?
познавам хода които си карат от години насам, на лампа и няма проблем с помпата, на кво се дължи тва , що не са изревали ?
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
Извинявам се че се намесвам ама това с охлаждането на помпата не е мит и при други коли е така. Не е задължително да изгори ама е фактор който ебава мамата на помпата особено лятото и тва дет минава през нея е мъничко в сравнение с големия резервоар. И на мен така с дизеляка все си карах под 20-на литра до резерва и един ден умря. 

- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
dangerous написа:Rainbow написа:tenchooo написа:помпата.Един съвет от мен никога не оставяите да светва лампичката на бензина.
А може ли малко информацията, какво точно би навредило това, че напоследък ми се случва честичко да карам на резерва
Може как да не може,
помпата е потопена в бензина.Когато бензина намалее(останат 7-8 литра или демек като караш на лампа)помпата вече не е потопена в бензина и не може да се охлажда както трябва,почва да прегрява и ако не я охладиш скоро на омв с 5-60 лева се налага подмяна с нова
колегата ме изпревари с отговора

- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
dangerous написа:Rainbow написа:tenchooo написа:помпата.Един съвет от мен никога не оставяите да светва лампичката на бензина.
А може ли малко информацията, какво точно би навредило това, че напоследък ми се случва честичко да карам на резерва
Може как да не може,
помпата е потопена в бензина.Когато бензина намалее(останат 7-8 литра или демек като караш на лампа)помпата вече не е потопена в бензина и не може да се охлажда както трябва,почва да прегрява и ако не я охладиш скоро на омв с 5-60 лева се налага подмяна с нова
взе ми думите от устата
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
Ясно, благодаря за информацията, вече е охладена с 30 литра (а и с -5 до -10 градуса отвън
) 



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
ето и още малко инфо.....
....занчи резервоара както повечето знаете е съставен от 2 части, съответно с по 30л във всяка. Направен е така, че първо да се изпразва едната част на цяло и след това да се изпразва другата (не и двете едновременно). Затова като имате по 30л. в резервоара (наполовина пълен) то товз значи че частта от към странат, където е гърловината за пълнене (там е и бензиновата помпа) е до горе пълна, а другата част е нацяло празна.
В този ред на мисли ако не оставяте да пада под 15-30л, значи почти сигурнио помпата е потопено изцяло
....занчи резервоара както повечето знаете е съставен от 2 части, съответно с по 30л във всяка. Направен е така, че първо да се изпразва едната част на цяло и след това да се изпразва другата (не и двете едновременно). Затова като имате по 30л. в резервоара (наполовина пълен) то товз значи че частта от към странат, където е гърловината за пълнене (там е и бензиновата помпа) е до горе пълна, а другата част е нацяло празна.
В този ред на мисли ако не оставяте да пада под 15-30л, значи почти сигурнио помпата е потопено изцяло

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
Да ,но е добре да имаш под ръка една в багажника 

Последна промяна Smoocki на 12 Дек 2010, 10:36, променена общо 1 път

Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
E то така, ако тръгнем с евентуални резервни части, трябва да си вземем туринг с ремарке белким се съберат 

- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Не пали след свършване на бензин-помощ
Това с помпата и че се охлажда само когато е потопена не ми се вярва и не вярвам да са оставили такава уязвимост в системата.
Това ми е трета година, откакто имам колата (318i, 1998 г.) и за този период съм минал около 50 000 км. Почти винаги в града карам докато светне лампата, че даже и след това десетина километра, нямам проблеми. Ако се нуждаеше от принудително охлаждане щяха да и направят плочи/минирадиатори отстрани.
Иначе като остане съвсем малко бензин (близо до резервата) се чува малко по-силно бръмчене от нея, като се зареди изчезва, за мен е също нормално. Просто течността обезшумява помпата като я покрие изцяло.
Това ми е трета година, откакто имам колата (318i, 1998 г.) и за този период съм минал около 50 000 км. Почти винаги в града карам докато светне лампата, че даже и след това десетина километра, нямам проблеми. Ако се нуждаеше от принудително охлаждане щяха да и направят плочи/минирадиатори отстрани.
Иначе като остане съвсем малко бензин (близо до резервата) се чува малко по-силно бръмчене от нея, като се зареди изчезва, за мен е също нормално. Просто течността обезшумява помпата като я покрие изцяло.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани