Проблем или не с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: Проблем или не с парното
NikShtain написа:@lpfc1990 счупих се от последния пост.Но да климатика никога не е за Зимата.Той е направен да духа само студено.Иначе ако си с една врътка те саветвам.Всичко което има врътка по таблото ако е на 1 го слагай на 0 и те така.Затворени са входовете и така ще е малко по топло по принцип в колата.Защото тя като не работи все пак си влиза въздух през тези отвори.И така.Малко ще е по-топла и вътре ще става по-бързо топло,едва ли някво много "по" де но все пак.Ще е хубаво да става топло за по кратко време
Аз съм с "киматроник" с врътките и ми духа отвсякъде или топло или студено, завики кво му задавам!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем или не с парното
plradev написа:Направена е да духа само студено ,за да ти вее снежинки в лицето зимата и да те държи свеж,за да не заспиш докато карашf:
Ако си прав за това, значи онези, измислили тази върховна ГЛУПОСТ са пълни идиоти. Обясни ми като на невеж човек, който все пак има една гънка на главния си мозък и може да върже някои неща, по силата на каква логика автомобилите без фабричен климатик и с една врътка на конзолата, трябва да духа от всички фронтални духалки само студено, а на тези с климатроник може и топло. Значи, който страда от шемет когато му духа топло отпред, трябва да кара само кола без климатроник. Има и друго, заради тази идиотщина на е36 с климатроник (онези без тази "екстра" не знам), слабо засилващо се парно, сутрин в този студ карам два- три километра докато издуха влагата от предното стъкло, направо нищо не се вижда, а на "примитивните" е30 с двигател м10, издухва за минута проклетата влага, а стигне ли стрелката на 90 градуса, направо ми се размекват подметките ва обувките от жегата. На старите коли ръчно може да се регулира притока на течност към радиатора. До сега не съм попадал на такъв екземпляр като е36, с такова умряло парно, а имам значителен опит с други коли.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Проблем или не с парното
ивчо3 написа:...........
Значи,аз че съм прав, прав съм,от гледна точка на това ,че фактите са такива за е36-ците без клима. Каква е логиката за такова конструктивно решение на отоплителната инсталация в е36-ците ,можеш да се обърнеш към идиотите измислили тази върховна глупост.Аз те подкрепям в мението ,че е дебилно ,парното да работи по тоя малоумен начин,ама ей на ,така бачка.
По въпроса с е36-ците с климатроник и запотените джамове,има едно единствено елементарно решение на въпроса и то е смяна на филтъра на купето 2 пъти годишно.Есен преди да застудее и на пролет ,за да не изниква въпроса,защо пък и килиматика не охлажда като хората през лятото.Аз лично съм достигнал до този извод и проблеми със запотени стъкла,слабо парно и мижаво охлаждане не съм имал

Не знам кой колко коли е карал и какъв опит има с различни автомобили,но за 10 години стаж зад волана съм останал с впечатление,че е36-цата има завидно добро и бързодействащо парно в сравнение с редица други лични и служебни мпс-та,който съм имал щастието и нещастието да карам.
Та замислете се дали някога при смяна на антифриза сте слагали добавка за прочистване на охладителната система ,дали през радиатора на парното ви минава досатъчно охладителна течност,дали добре сте обезвъздушили системата и дали сте сменявали скоро поленовия филтър и ако случайно не сте и го направите,ще се изненадате колко хубаво парно има ваща е36-ца

За хората без фабрична клима ,не знам какъв съвет мога да дам,освен да сменят колата


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем или не с парното
plradev написа:....
М.....да, съжалявам за грубите и обидни думи в предния си пост, те се отнасят за онези, които съм цитирал. Имаше не една или две теми в подраздела на е36 за бавното задействане парното на автомобилите с климатроници, разбирай работещо парно на 6 по скалата на градусите, но непропорционално затопляне, спрямо температурата на охлаждащата течност. Отзивите на повечето бяха- цитирам по памет "така е нормално". Значи в студ миус 10 градуса паля двигателя и потеглям, на 4-5-тия километър стрелката показва 90 градуса и продължава да духа не студен, а хладен въздух. Карам още 3-4 километра и в колата наистина става жега. Да речем съм на дълъг път както и да е, аз почти само карам в града на разстояние 9 километра средно. Всичко по системата ми е сменено, филтър, термостат, вода наливам само дестилирана и т.н.
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: Проблем или не с парното
@plradev e да колега но ти имаш изрядна система.Аз имам спукана трабичка тази която влиза в ДВГ-то.От там имам загуби на Антифриз по 50мл на 2-3 седмици.Ремонта на проблема изисква разглобяване на половината двигател.За да бръкна там където е скобичката затова не го и правя.Но все пак съм доволен като загрее до средна температура няма вече никакъв проблем.Смисъл тези срещу водача е ясно,но всичко друго духа топло


- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем или не с парното
Колега при мен е същото, обаче имам климатик който в интерес на истината не знам дали е фабричен или афтър маркет на първа страница на темата един колега е качил снимки значи моята е като на първата снимка с трите врътки най от ляво за вентилатора средната за топло студено и от дясно за клапите от къде да духа. Слагаш врътката за клапите в вертикално положение демек да духа отпред на стъклото, колата естествено трябва да е загряла отваряш проблемната централна конзола слагаш едната си ръка на нея за да пробваш какво правиш а с другата много леко започваш да въртиш врътката за клапите на ляво милиметър по милиметър като спираш за малко при всяко леко завъртане защото клапите се задвижват от моторчета не са на жила и не бива да очакваш да реагират мигновенно на завъртането на копчето следиш с другата си ръка резултата при мен на най много 5 милиметра в ляво от хоризонталната позиция на врътката започва да духа и от там топло. Дано съм помогнал ако не стане при теб то поне на някой друг колега който чете темата защото съм наясно че колите имат разлики но при мен действа 

- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: Проблем или не с парното
Ами при мен проблема е един.Че аз имам само една клапа за радиатора с 2 маркуча.А не както при повечето коли с 2:




22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани