Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d
Мечтае да кара: M

Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка

Мнение от fenixsz » 30 Дек 2010, 13:09

Здравейте,

Вчера ходих в Дунев (Студентски град). Оказа се че колата ми има нужда от настройка на накрайниците, понеже в момента гумите ми са така - /\ .

Неприятното е, че гайката и накрайниците от дясно, както и накрайниците от ляво не помръднаха след доста опити, включително и след нагряване.

Момчетата бяха учтиви и ми казаха, че има голяма опасност да скъсат накрайник и се отказаха. Казаха, че досега не се е случвало никога гайка да не се отвърта (от дясно не успяха), а накрайниците не мърдаха. Има голяма вероятност накрайниците да са заводски и да не са сменяни... Взеха ми малко пари само за диагностика и ме пуснаха.

Казаха, че могат да я направят само с нови накрайници.

Имам няколко въпроса:

1. Има ли някъде където се занимават с подобни отвъртания, защото ми се иска да си спестя 100-на лева за нови накрайници, защото старите са здрави
2. 337 M Sport Package по рамата означава ли, че имам M-tech окачване или не? Защото тампоните на носача бяха с нарези
3. Какви плътни тампони на носача да сложа? Карам си с 16-ки гуми и не мисля да слагам по-големи. Тези с изместен център удачен избор ли са? Доколкото разбрах не водят до по-голямо износване. Така ли е наистина?

Колата е 323ti Compact
DriveCalc.com/bg

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка

Мнение от vladi_a_i » 30 Дек 2010, 20:33

И при мен левия накрайник си играха с тръбен ключ,да се пробва и при теб.Тампони сложи плътни усилени от колегата Левиатан ще насочи.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка

Мнение от Murati5x6sk » 30 Дек 2010, 20:36

fenixsz написа:Здравейте,

Вчера ходих в Дунев (Студентски град). Оказа се че колата ми има нужда от настройка на накрайниците, понеже в момента гумите ми са така - /\ .

Неприятното е, че гайката и накрайниците от дясно, както и накрайниците от ляво не помръднаха след доста опити, включително и след нагряване.

Момчетата бяха учтиви и ми казаха, че има голяма опасност да скъсат накрайник и се отказаха. Казаха, че досега не се е случвало никога гайка да не се отвърта (от дясно не успяха), а накрайниците не мърдаха. Има голяма вероятност накрайниците да са заводски и да не са сменяни... Взеха ми малко пари само за диагностика и ме пуснаха.

Казаха, че могат да я направят само с нови накрайници.

Имам няколко въпроса:

1. Има ли някъде където се занимават с подобни отвъртания, защото ми се иска да си спестя 100-на лева за нови накрайници, защото старите са здрави
2. 337 M Sport Package по рамата означава ли, че имам M-tech окачване или не? Защото тампоните на носача бяха с нарези
3. Какви плътни тампони на носача да сложа? Карам си с 16-ки гуми и не мисля да слагам по-големи. Тези с изместен център удачен избор ли са? Доколкото разбрах не водят до по-голямо износване. Така ли е наистина?

Колата е 323ti Compact

Здрасти пич и Весели празници....
За накрайниците,щом казваш,че са ги нагрявали и не са успели да ги развият,и ако предницата ти е затворена,сменяй ги....а и да успеят някаде да ги развият-имай впредвид,че там кадето е лежала контра гайката,няма да е останала резба,така че сещай се за следващите действия....????
Относно др.,сам ще си ришиш какви тампони да си сложиш... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка

Мнение от Борис_Малинов » 30 Дек 2010, 20:54

Демонтирай накрайника от шенкела и съответно от рейката,отхлаби контра гайката и после с почуквания по правия накрайник точно там,където се навивива външния се зайграй с чука.След това го захвани на една шлосерска стиска(менгеме),ма го стегни мъжката и развий виншния накрайник.Няма начин да не успееш.За улеснения,може да ползваш и проникващ спрей за лесно развиване на резбови съидинения.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 3.07.2009
Местоположение: България;Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 320ci
Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo

Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка

Мнение от Бумърчето » 30 Дек 2010, 21:05

Колегата Борис е абсолютно прав при мен някои неща се развиха със замръзяващ спрей,смъква рязко температурата май до -50С градуса.Ако итака не стане късаш сменяш-така е братче.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d
Мечтае да кара: M

Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка

Мнение от fenixsz » 01 Яну 2011, 12:29

Благодаря много на отзовалите се. Май съм тръгнал да сменям всичко, барабар с шарнирчетата.

Борис_Малинов написа:Демонтирай накрайника от шенкела и съответно от рейката,отхлаби контра гайката и после с почуквания по правия накрайник точно там,където се навивива външния се зайграй с чука.След това го захвани на една шлосерска стиска(менгеме),ма го стегни мъжката и развий виншния накрайник.Няма начин да не успееш.За улеснения,може да ползваш и проникващ спрей за лесно развиване на резбови съидинения.


Мерси, ако имам възможност ще го направя.
DriveCalc.com/bg

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook