Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- fenixsz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: M
Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка
Здравейте,
Вчера ходих в Дунев (Студентски град). Оказа се че колата ми има нужда от настройка на накрайниците, понеже в момента гумите ми са така - /\ .
Неприятното е, че гайката и накрайниците от дясно, както и накрайниците от ляво не помръднаха след доста опити, включително и след нагряване.
Момчетата бяха учтиви и ми казаха, че има голяма опасност да скъсат накрайник и се отказаха. Казаха, че досега не се е случвало никога гайка да не се отвърта (от дясно не успяха), а накрайниците не мърдаха. Има голяма вероятност накрайниците да са заводски и да не са сменяни... Взеха ми малко пари само за диагностика и ме пуснаха.
Казаха, че могат да я направят само с нови накрайници.
Имам няколко въпроса:
1. Има ли някъде където се занимават с подобни отвъртания, защото ми се иска да си спестя 100-на лева за нови накрайници, защото старите са здрави
2. 337 M Sport Package по рамата означава ли, че имам M-tech окачване или не? Защото тампоните на носача бяха с нарези
3. Какви плътни тампони на носача да сложа? Карам си с 16-ки гуми и не мисля да слагам по-големи. Тези с изместен център удачен избор ли са? Доколкото разбрах не водят до по-голямо износване. Така ли е наистина?
Колата е 323ti Compact
Вчера ходих в Дунев (Студентски град). Оказа се че колата ми има нужда от настройка на накрайниците, понеже в момента гумите ми са така - /\ .
Неприятното е, че гайката и накрайниците от дясно, както и накрайниците от ляво не помръднаха след доста опити, включително и след нагряване.
Момчетата бяха учтиви и ми казаха, че има голяма опасност да скъсат накрайник и се отказаха. Казаха, че досега не се е случвало никога гайка да не се отвърта (от дясно не успяха), а накрайниците не мърдаха. Има голяма вероятност накрайниците да са заводски и да не са сменяни... Взеха ми малко пари само за диагностика и ме пуснаха.
Казаха, че могат да я направят само с нови накрайници.
Имам няколко въпроса:
1. Има ли някъде където се занимават с подобни отвъртания, защото ми се иска да си спестя 100-на лева за нови накрайници, защото старите са здрави
2. 337 M Sport Package по рамата означава ли, че имам M-tech окачване или не? Защото тампоните на носача бяха с нарези
3. Какви плътни тампони на носача да сложа? Карам си с 16-ки гуми и не мисля да слагам по-големи. Тези с изместен център удачен избор ли са? Доколкото разбрах не водят до по-голямо износване. Така ли е наистина?
Колата е 323ti Compact
DriveCalc.com/bg
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка
И при мен левия накрайник си играха с тръбен ключ,да се пробва и при теб.Тампони сложи плътни усилени от колегата Левиатан ще насочи.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Murati5x6sk
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка
fenixsz написа:Здравейте,
Вчера ходих в Дунев (Студентски град). Оказа се че колата ми има нужда от настройка на накрайниците, понеже в момента гумите ми са така - /\ .
Неприятното е, че гайката и накрайниците от дясно, както и накрайниците от ляво не помръднаха след доста опити, включително и след нагряване.
Момчетата бяха учтиви и ми казаха, че има голяма опасност да скъсат накрайник и се отказаха. Казаха, че досега не се е случвало никога гайка да не се отвърта (от дясно не успяха), а накрайниците не мърдаха. Има голяма вероятност накрайниците да са заводски и да не са сменяни... Взеха ми малко пари само за диагностика и ме пуснаха.
Казаха, че могат да я направят само с нови накрайници.
Имам няколко въпроса:
1. Има ли някъде където се занимават с подобни отвъртания, защото ми се иска да си спестя 100-на лева за нови накрайници, защото старите са здрави
2. 337 M Sport Package по рамата означава ли, че имам M-tech окачване или не? Защото тампоните на носача бяха с нарези
3. Какви плътни тампони на носача да сложа? Карам си с 16-ки гуми и не мисля да слагам по-големи. Тези с изместен център удачен избор ли са? Доколкото разбрах не водят до по-голямо износване. Така ли е наистина?
Колата е 323ti Compact
Здрасти пич и Весели празници....
За накрайниците,щом казваш,че са ги нагрявали и не са успели да ги развият,и ако предницата ти е затворена,сменяй ги....а и да успеят някаде да ги развият-имай впредвид,че там кадето е лежала контра гайката,няма да е останала резба,така че сещай се за следващите действия....????
Относно др.,сам ще си ришиш какви тампони да си сложиш...

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка
Демонтирай накрайника от шенкела и съответно от рейката,отхлаби контра гайката и после с почуквания по правия накрайник точно там,където се навивива външния се зайграй с чука.След това го захвани на една шлосерска стиска(менгеме),ма го стегни мъжката и развий виншния накрайник.Няма начин да не успееш.За улеснения,може да ползваш и проникващ спрей за лесно развиване на резбови съидинения.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка
Колегата Борис е абсолютно прав при мен някои неща се развиха със замръзяващ спрей,смъква рязко температурата май до -50С градуса.Ако итака не стане късаш сменяш-така е братче.....
- fenixsz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем с клеясали накрайници и гайки при настройка
Благодаря много на отзовалите се. Май съм тръгнал да сменям всичко, барабар с шарнирчетата.
Мерси, ако имам възможност ще го направя.
Борис_Малинов написа:Демонтирай накрайника от шенкела и съответно от рейката,отхлаби контра гайката и после с почуквания по правия накрайник точно там,където се навивива външния се зайграй с чука.След това го захвани на една шлосерска стиска(менгеме),ма го стегни мъжката и развий виншния накрайник.Няма начин да не успееш.За улеснения,може да ползваш и проникващ спрей за лесно развиване на резбови съидинения.
Мерси, ако имам възможност ще го направя.
DriveCalc.com/bg
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани