Проблем с обототите 325 TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 17 Ное 2010, 19:34

Пак подкарвам тая тема но не може да се кара така.Не можах да намеря колегата "sewen" от подфорум Е39,ако някой от Русе е ремонтирал подобно нещо или му е ремонтирано от някой,моля да пише.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от stony1 » 18 Ное 2010, 1:55

Coulthard написа:Насе не чети между редовете моля те, това че ти си купил нещо на което си възстановил/реставрирал 95% от механиката и електрониката не означава че и всички ние останалите с тдс сме гола вода!!!!
Когато пистите са прецакани ВИНАГИ прави проблеми наблягам на ВИНАГИ а не тука има тука нема честотата на проблема е почти на 100%, както виждаш колегата се е оплакал че само понякога евентуално го прави и защо го пиша предното мнение, имах същият проблем по описаният начин вече го нямам или може би при мен пистите са се възстановили самички.
Иначе, как ти се струва 80лв. за нафта + присадка извънградско - да свършиш нещо + да се порадваш на колата или
плочка втора ръка дето я в час я не, да ако пистите са заминали ще се върти на пангара ама не го засилвайте натам by default. Относно присадките извини ме, но доста хора ще потвърдят че при дизела има смисъл.


Колега, твоя метод го практикувам редовно през последните две години понеже пътувам доста от Варна за София и обратно. Само дето проблема, който е описал колегат още не се е оправил. Най-интересното е, че това с мененето на оборотите не го прави постоянно. Това за прословутите писти е станало като нарицателно и когато няма обяснение на проблема всеки казва "пистите". За момента и аз търся решение на този проблем пък да видим какво ще излеза. Варианта, за който до сега не съм срещал информация е проблрм със софтуера на компа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Coulthard » 18 Ное 2010, 11:19

кофтито е че евентуално може и да се реши въпроса с смяна на софтуера, демек направо чип да ти оптимизира и горенето, ама ако и след него не се оправи ще са си едни 200-250лв за лудо
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 18 Ное 2010, 11:36

Ами аз мисля и без това да чипосам но чак догодина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от stony1 » 19 Ное 2010, 0:24

Coulthard написа:кофтито е че евентуално може и да се реши въпроса с смяна на софтуера, демек направо чип да ти оптимизира и горенето, ама ако и след него не се оправи ще са си едни 200-250лв за лудо


Това за софтуера ми дойде като идея след дългото ходене по мъките. Другото което ми направи впечатление е, че проблема се проявява при определена температура на въздуха, имам предвид под определена и надд определена, но се влияе и от температурата на горивото и продължителността на работа на двигатела. По-интерсно е това, че държи малко по-високи обороти. При опит да се настроят на 600 колата започва да гасне. Сега ще пробвам с друг комп и ще видя какво ще стане, като не става въпрос за чип, а за стандартните настройки. Ако всичко е Ок, ще се помисли върху идеята за чип.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Nasko_325TD » 19 Ное 2010, 23:10

Не се занимавай с глупости,ами направо си смени "полачката"! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 20 Ное 2010, 0:01

Интересна тема се заформи .... и аз съм със същия проблем, но при мен направо си гасне кочината .... другата зависимост към явно по-напредналия стадии, както е при мен е при изключване от скорост отново да губи обороти и да гасне , но не винаги. Иначе проблема ми започна по същия начин, както е при колегата стартирал темата и вече се стигна до падане на 0 от нищото само при спряло положение и чат пат при изключване от скорост в движение... При мен софтуера е сменен с нов по заводски настройки преди 1 година и се съмнявам да е от това... надявам се да дадете още варианти по въпроса...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от stony1 » 20 Ное 2010, 1:01

Nasko_325TD написа:Не се занимавай с глупости,ами направо си смени "полачката"! ;)


Пращай твоята да я пробвам. Ако нищо не се промени ти я връщам.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 20 Ное 2010, 9:02

Дразнещото при мен е при превключването на предавките,от 1-ва към 2-ра ,от 2-3та,се получава едно забиване на колата заради тия обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Nasko_325TD » 20 Ное 2010, 10:09

stony1 написа:
Nasko_325TD написа:Не се занимавай с глупости,ами направо си смени "полачката"! ;)


Пращай твоята да я пробвам. Ако нищо не се промени ти я връщам.

Мойта замина братле! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от vladobate » 21 Ное 2010, 23:57

Ето го въпросния спец memberlist.php?mode=viewprofile&u=5181 .И да нарицателно е станало това с пистите щото си е самата истина. Първо почва отвреме навреме след това почти постоянно и да наистина има много общо с температурата лятото е същинска лудница гасне като пуснеш педала и става хаос. Лично ( от 5 години го карам тоя мотор ) това лято си реших ( компромисно ) проблема с подаване на малко повече гориво от помпата т.е. "бутни я " към купето ( ся някой да не ме заяде за думичката "бутни я " който може го прави ) и така оборотите малко се повишават а като е много топло над 30градуса не се усещат по-високи. И да питам как искате да намалите оборотите до 600 и да не гасне като те се настройват само софтуерно и нормалните са 750(плюс минус 50об. ). Ако е от плочката намалянето е грешно. Сменил съм три плочки и след всяка смяна има няма 4-5 месеца проблема пак се появява. Но лятото е много давещо за помпите с някакъв малък проблем проявява се по-силно , зимата нямам ядове. Лошото е че колите са стари и трябва всичко свързано с горивната система да се отстранява ( като дефекти ) докато се стигне до големия , но това е свързано със средства , време и търпение. Трудно е да се диагностицират два проблема едновременно очаквайки да е само един , но ЕГН-то е неумолимо, тъй че успех на всички. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 22 Ное 2010, 10:38

Благодаря ти :) но човека изобщо не се пише "seven" както някой ми беше писал а "Se7ven" аз търся някой от Русе, човека си е от София при което разтоянието е има няма 300 км. Както и да е ще се оправям сам :)


Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 3.12.2010
Местоположение: karlovo
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
Мечтае да кара: e39 530d
Детайли за колата: на части за е36 и е34

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от stanio_89 » 24 Дек 2010, 17:51

какво стана колега сподели
кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 26 Дек 2010, 10:44

stanio_89 написа:какво стана колега сподели

Да си кажа честно-още нищо не е станало,страх ме е да я нося където и да е.Един познат си носи колата на майстор и от тогава ходи на още няколко и оправия няма,разбутаха я още повече,мени си оборотите тресе се цялата... . Искаше ми се да намеря човек от Русе който е оправял точно тоя проблем,но за сега не съм намерил :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook