Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
mgate написа:като прочетох горният ти пост стигнах до един извод от къде може да е проблема ,а то е от температурният датчик на всмукателните колектори лесно се вади може да е натрупал прекалено много сажди от егр-а и да е зацапан и от там да не отчита правилна температура и да луже компютъра http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ystem_agr/ под номер 10 изкарай го почисти го и пробвай пак
Това е относно т.2 нали? Напълно съм съгласен. В предния пост с bum_bum съм описал тези опасения и се надявам да е от него.
BMW Club Bulgaria
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Колега мога да ти споделя личен опит , че в тоя филм съм от 3-4 години . Та това което описваш е начална фаза на зацапана , износена или както там ти е кеф го наречи плочка на помпата. Да наистина докато не спре да се движи колата не се вдигат оборотите на празен ход и си седят там долу към 600 примерно. Доста пъти съм го писал и преди мен много други , та заеми се с малко четене и от подфорум Е34 виж във темите viewtopic.php?f=7&t=61238 и тази viewtopic.php?f=7&t=140231 . Споменавам тези теми тъй като аз оттам започнах пък и са добре развити. Та наистина прочети и действай с което можеш по-напред и ефект на 100% ще има повярвай ми не си единствен . Наистина колите са ни стари , но това не е голямата беля а скапаната ши..на нафта в БГ. Затова по български се справяй както е описано , няма как и то не един път , профилактика си трябва регулярна и зависи от режим на каране изминати километри колко гнусна нафта сипваш ( не се разбира предварително ) и т.н. Вчера пак имах филм със 2,5ТДС-а ( ма те са едни и същи моторите ) и хакнах нафта от друго място, сипах добавка за почистване и малко масло ( аз сипах АТФ щото такова имах иначе най-добре двутактово че изгаря и не зацапва турбото ) и попокарах и на 200км/ч и на градско и сега си мърка котарака. Колегата mgate правилно те е насочил към темп. датчик за входящия въздух в колекторите , той участва в изчисляването на дебита на въздуха ( заедно с мапа ) и така компа взима инфо колко въздух постъпва в колекторите и пуска съответното гориво. Та този датчик се чисти ама направо колекторите сваляй та да ти е по-лесно хем и тях ще почистиш. Мапа също се чисти и мъркучлето към него също да не е задръстено макар че тогава няма да има мощност колата ти , въобще направи си почистваща процедура както е описано в темите по-горе и ще видиш резултата. Но при мен най-вече е било от плочката на ГНП и вчера даже се замислих да не би и гадния датчик кол.вал да оказва някакво влияние ( за конкретния проблем който си описал ) та зависи от скоростта и може в тая връзка и неговите кабели ( по-скоро буксата ) да я извадиш и почистиш с контактен спрей и тва съм го правил ,че един път ми даваше някви аномалии и се оправи ( по съвет от колегата dinozab ). Дано съм бил полезен и не питай повече ами действай ,че бая работа ти се отвори , имаш кво да правиш.ПС: За датчика на двигателя имам информация отпреди от друг колега от форума ,че оказва също влияние на компа и оттам на работата на двигателя , но как и защо не знам , само като инфо го споменавам. Иначе върху помпата където влизат мъркучите за обратна нафта това е клапан регулатор на налягането в помпата и го поддържа в някакви граници ( на каквито е настроен ) и има пружинака която умаря след време и не държи както трябва ама не търси засега поне под вола теле и се заеми с по-лесните и преки (бързи) възможни причинители па тогаз ако не се оправи ще му мислим. Успех. 

- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Благодаря много колеги. Надявам се скоро да се похваля че съм го оправил.
BMW Club Bulgaria
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Don_elmondo написа:mgate написа:като прочетох горният ти пост стигнах до един извод от къде може да е проблема ,а то е от температурният датчик на всмукателните колектори лесно се вади може да е натрупал прекалено много сажди от егр-а и да е зацапан и от там да не отчита правилна температура и да луже компютъра http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ystem_agr/ под номер 10 изкарай го почисти го и пробвай пак
Това е относно т.2 нали? Напълно съм съгласен. В предния пост с bum_bum съм описал тези опасения и се надявам да е от него.
не е относно точка две тъй като там няма такава температура,ако искаш помощ послушай колгата с по -горният пост и мен и другите отзовали се започни да ги елиминираш един по един ,ако не го правиш няма смисъл да правим седянка ,поне вино имезе да имаше

- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
mgate написа:Don_elmondo написа:mgate написа:като прочетох горният ти пост стигнах до един извод от къде може да е проблема ,а то е от температурният датчик на всмукателните колектори лесно се вади може да е натрупал прекалено много сажди от егр-а и да е зацапан и от там да не отчита правилна температура и да луже компютъра http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ystem_agr/ под номер 10 изкарай го почисти го и пробвай пак
Това е относно т.2 нали? Напълно съм съгласен. В предния пост с bum_bum съм описал тези опасения и се надявам да е от него.
не е относно точка две тъй като там няма такава температура,ако искаш помощ послушай колгата с по -горният пост и мен и другите отзовали се започни да ги елиминираш един по един ,ако не го правиш няма смисъл да правим седянка ,поне вино имезе да имаше


BMW Club Bulgaria
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани