Питане за зимния пакет на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Питане за зимния пакет на Е36
За паричката ясно, но аз например имам в ЛЕВИЯ въздуховод още един датчик. Един жълт такъв, по спомен. Той пак ли е температурен и за какво служи? Съжалявам, че нямам снимка 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Питане за зимния пакет на Е36
Dream_BMW написа:Mollov написа:С акумулатор 95Ah ли си? На Е36? Сега ако кажеш и, че е бензинова... не знам дали си наясно, ама такъв акумулатор го съсипваш, слагайки го на кола с алтернатор, който не може да го зарежда...
Извинявам се че не уточних какъв ми е двигателя. 325 ТДС 97-а година е и може би за това е с такъв акумулатор.И той проблема му е че ако не съм я карал 3-4 дни и не успява да завърти поне веднъж стартера хем съм с 5W40 масло.И поради факта че често я паля и я карам на къси разстояния вероятно не успява да се зареди добре.Но забелязвам че и на 320-ката с ваноса също фабрично не му е малък акумулатора макар че безнизинката няма нужда от силен стартов ток за да запали и си помислих че може би за това е голям,за да захранва и зимния пакет.
колега проблема е или в акумулатор(мъртва клетка ) или динамото не ти зарежда достатъчно,което ще рече отиди до някое акумулаторно да ти я замерят за мъртва клетка и дали зарежда ,а относно това какъв трябва да бъде 88ah-това по autodata,a по бмв 85ah,
а динамото ти е 95А,така че сам прецени какъв акумулатор да си сложиш

- marto861
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Въглищарка с турбинка
- Мечтае да кара: m3 e36
Re: Питане за зимния пакет на Е36
Nickelback написа:За паричката ясно, но аз например имам в ЛЕВИЯ въздуховод още един датчик. Един жълт такъв, по спомен. Той пак ли е температурен и за какво служи? Съжалявам, че нямам снимка
Колега това ти е датчика за външната температура, която ти се показва на борд компютъра вътре в купето
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Питане за зимния пакет на Е36
marto861 написа:Nickelback написа:За паричката ясно, но аз например имам в ЛЕВИЯ въздуховод още един датчик. Един жълт такъв, по спомен. Той пак ли е температурен и за какво служи? Съжалявам, че нямам снимка
Колега това ти е датчика за външната температура, която ти се показва на борд компютъра вътре в купето
Хм, странни хора са тез немски инженери



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Питане за зимния пакет на Е36
Nickelback написа:marto861 написа:Nickelback написа:За паричката ясно, но аз например имам в ЛЕВИЯ въздуховод още един датчик. Един жълт такъв, по спомен. Той пак ли е температурен и за какво служи? Съжалявам, че нямам снимка
Колега това ти е датчика за външната температура, която ти се показва на борд компютъра вътре в купето
Хм, странни хора са тез немски инженериЗащо слагат втори датчик специално за зимния пакет (паричката), като би могло да се ползва датчика за външната температура? Може би защото са две отделни екстри...
Явно, за да направиш нещо универсално трябва да бъде направено с излишък
И аз това се чудя,но явно си има причина,все пак германеца си знае работата а ние тук му разгадаваме системите и си блъскаме главите.
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Питане за зимния пакет на Е36
Nickelback написа:marto861 написа:Nickelback написа:За паричката ясно, но аз например имам в ЛЕВИЯ въздуховод още един датчик. Един жълт такъв, по спомен. Той пак ли е температурен и за какво служи? Съжалявам, че нямам снимка
Колега това ти е датчика за външната температура, която ти се показва на борд компютъра вътре в купето
Хм, странни хора са тез немски инженериЗащо слагат втори датчик специално за зимния пакет (паричката), като би могло да се ползва датчика за външната температура? Може би защото са две отделни екстри...
Явно, за да направиш нещо универсално трябва да бъде направено с излишък
датчика го има почти всяко е36 ,не е специално за зимния пакет.

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Питане за зимния пакет на Е36
brax написа:Колега и аз имах такъв проблем и се оказа стереото хем беше чисто ново, вързах го така че като извадя ключа да не работи и проблема изчезна. И сега да не пускам нова тема да питам кой е предпазителя на зимния пакет?
точно това щях да кажа и аз. и при мен когато колата постои няколко дена и акумулатора падаше. оказа се е консумяцията на СД-то. сега когато не карам колата дълго време свалям бушона на радиото и после колата пали (дори и в студено време като сега). бушона е номер 9. н акапака на кутията на бушоните има схема и ще разбереш кой е точно. направи си експеримента и извади бушона и виж дали ше ти падне акумулатора. ако пак падне търси утечка някъде другаде.

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Питане за зимния пакет на Е36
колега, зареди си акумулатора-естествено е като не я караш редовно или я караш на къси разтояния, особено в тези студове да имаш проблеми и не е нужно да го зареждаш през седмица, ако става нещо от този акумулатор и Ви се чудя как все още не сте разбрали датчиците във вуздуховодите за какво са и защо са два/който ги има естествено/. Акумулатора може да се ебава и ако има утечки, но и това е елементарно за проверка с мултицет.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Питане за зимния пакет на Е36
Аз че ще го проверя за утечка ще го проверя,но заради проблема с него се сетих за зимния пакет и реших да се допитам до вас дали е консуматор когато колата е в покой без ключ в контакта.И както винаги получих достатъчно изчерпателно инфо по въпроса.А иначе не се притеснявам за акумулатора си,тъй като забелязвам че когато го заредя добре нямам проблеми с паленето после дни наред.Проблема ми с него е, че ако я оставя на габарити 10-20 мин и сгъва.
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Re: Питане за зимния пакет на Е36

Mollov написа:С акумулатор 95Ah ли си? На Е36? Сега ако кажеш и, че е бензинова... не знам дали си наясно, ама такъв акумулатор го съсипваш, слагайки го на кола с алтернатор, който не може да го зарежда...
Е защо пък алтернатора да не може да го зарежда този акумулатор, аз също карам с такъв и дори сега зимата, когато имам повече консумация от парно, отопление на задното стъкло и фарове, акумулатора си е перфектен, винаги след гасене на мотора показва 12,6 ~ 12,8 волта на кондензатора за усилвателите

Ако алтернатора на колата е наред и зарежда в диапазон 13,8~14,4 няма да има грижи, виж друга работа се получава вече, ако акумулатора е тръгнал към гробищата или вече е полу мъртав!
Другото което ме озадачава че правиш разлика между бензин и дизел а от това, което съм видял излиза, че няма значение какъв е двигателя, германеца си слага алтернатори от 75А до 140А в зависимост от съответните пакети, които са монтирани в купето и тяхната консумация на ток!
За пример давам фабричния ми мотор на купето (М52Б20) който беше със 140А алтернатор а импланта който си присадих (М52Б28) беше със 75А алтернатор! Естествено си оставих моя алтернатор на новия мотор но това си е един от многото примери които подкрепят моето твърдение!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Питане за зимния пакет на Е36
Ако алтернатора на колата е наред и зарежда в диапазон 13,8~14,4 няма да има грижи...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани