Гуми-сняг?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Гуми-сняг?
...ааа спокоен съм,взех си ейй таз Фронтера,че даже и шпер си има отдзаде,пък отпред блокира на 100% .Зимата е добре дошла:lalala:
Аааааа ще си кажеш тиии видя ли как се издаде, сега като има някой закъсал на "сборовете" по извитите пътища на витоша ти ще си бонус точката "обади се на приятел/колега С джип"

b.bonev написа:Тия като мен с отворените дифове кво да кажат.....пускам съединителя и почвам да чакам
Така си е, много е кофти, направо не е реално колко боксува,бил съм с хубави гуми,сега съм с ....не толкова,но и най малките баири ми се опъват,затова прилагам системата от по-горе 1+1 ако ли не вкарвам първа изправям волана и отивам да бутам

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Гуми-сняг?
snooze написа:metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.
Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?
Според теб какво трябва да стане?
Re: Гуми-сняг?
snooze написа:metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.
Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?
Ми въртящия момент не е толкова голям бе брат , ама и колегата не е уточнил че не се подава газ а само се гали педала. Тъй де по-нежно трябва пък и със педала на съединителя се играе един танц

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Гуми-сняг?
Кви кошмари, кви 5 лева с кола 90 коня
Карал съм тдс-ка с чип на сняг може би повече, отколкото някои от вас изобщо са карали и никога не е имало проблем с поднасяне, боксуване и т.н.
Иска си просто по-внимателно отношение и спокойствие и прилични гуми де.

Иска си просто по-внимателно отношение и спокойствие и прилични гуми де.
Re: Гуми-сняг?
bum_bum написа:snooze написа:metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.
Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?
Според теб какво трябва да стане?
Ми ти кажи какво трябва да стане ако буксува на първа и вкара втора, дет оборотите на колелата стават още по-големи? Кво трябва да стане - да тръгне ли?

То не случайно на автоматиците имаш опция да избираш до коя скорост да ти включва, щот кат катериш заснежен баир и вземе да ти включи от втора на трета и до там си оставаш.
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Гуми-сняг?
Бате, заключвай я тая тема, че ми писна от идиотщини 

Re: Гуми-сняг?
И кво невярно съм написал колега та се засягаш на Е36 . Нищо лошо за колиците . И мойта е с чип и нямам проблеми и да иска си по-спокойно каране ама е врътни гъз , да съм излъгал или измислил. Айде кажете сток Е36-ца не е ли по-нестабилна като е по-лека. И да днес сутринта една мина като самолет и няма нищо че пак завъртя гъза за малко ама беше с шпер пък и чоляка явно знаеше кво прави, само дето мойта и на колене да и застана не може и половината на това еле е със супер гуми и си мислех че ще съм добре ама не дудуци няма потегляне кат е супер хлъзгаво оттдолу. Ся сигурно ще кажеш че и другите коли на лед са мармалад е да така е ама тук става въпрос че като цяло е малко по-шавлива . Живи и здрави и ми е писнало от заяжданици на тема : абе тоя къв е кви ги дърви , и на умряло магаре могат да се намерят кусури ама кой се чувства магаре да си дигне ръката , а . И кво лошо съм пояснил кво става като ръгнеш 2-ра та и мене през балтията ма трясна. Пък и се опитах да направя сравнение с петицата само за ориентир , лошо няма .
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Гуми-сняг?
snooze написа:bum_bum написа:snooze написа:metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.
Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?
Според теб какво трябва да стане?
Ми ти кажи какво трябва да стане ако буксува на първа и вкара втора, дет оборотите на колелата стават още по-големи? Кво трябва да стане - да тръгне ли?![]()
То не случайно на автоматиците имаш опция да избираш до коя скорост да ти включва, щот кат катериш заснежен баир и вземе да ти включи от втора на трета и до там си оставаш.
Викаш колкото по-висока предавка, толкова по-високи обороти с тая скорост..

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани