Гуми-сняг?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Гуми-сняг?

Мнение от arr0gance » 16 Дек 2010, 22:57

...ааа спокоен съм,взех си ейй таз Фронтера,че даже и шпер си има отдзаде,пък отпред блокира на 100% .Зимата е добре дошла:lalala:


Аааааа ще си кажеш тиии видя ли как се издаде, сега като има някой закъсал на "сборовете" по извитите пътища на витоша ти ще си бонус точката "обади се на приятел/колега С джип" :mhihi:

b.bonev написа:Тия като мен с отворените дифове кво да кажат.....пускам съединителя и почвам да чакам :D


Така си е, много е кофти, направо не е реално колко боксува,бил съм с хубави гуми,сега съм с ....не толкова,но и най малките баири ми се опъват,затова прилагам системата от по-горе 1+1 ако ли не вкарвам първа изправям волана и отивам да бутам :mhihi:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Гуми-сняг?

Мнение от bum_bum » 16 Дек 2010, 23:42

snooze написа:
metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.

Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?


Според теб какво трябва да стане?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Гуми-сняг?

Мнение от vladobate » 16 Дек 2010, 23:47

snooze написа:
metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.

Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?

Ми въртящия момент не е толкова голям бе брат , ама и колегата не е уточнил че не се подава газ а само се гали педала. Тъй де по-нежно трябва пък и със педала на съединителя се играе един танц :mhihi: . Иначе наистина много залита горката Е36-ца и няма тръгване аз съм дизеляк и съм по-добре не подавам газ само отпускам съединителя и тя ле-е-ека поле-е-ека , иначе е кошмар , петицата ми е коренно различно държане и за 5 години не съм закъсвал никаъде ( не значи че няма къде ) та всичко е от леката задница , така си мисля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Гуми-сняг?

Мнение от bum_bum » 16 Дек 2010, 23:51

Кви кошмари, кви 5 лева с кола 90 коня :dunno: Карал съм тдс-ка с чип на сняг може би повече, отколкото някои от вас изобщо са карали и никога не е имало проблем с поднасяне, боксуване и т.н.
Иска си просто по-внимателно отношение и спокойствие и прилични гуми де.
Изображение


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 8.12.2010

Re: Гуми-сняг?

Мнение от snooze » 16 Дек 2010, 23:58

bum_bum написа:
snooze написа:
metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.

Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?


Според теб какво трябва да стане?

Ми ти кажи какво трябва да стане ако буксува на първа и вкара втора, дет оборотите на колелата стават още по-големи? Кво трябва да стане - да тръгне ли? :mhihi:
То не случайно на автоматиците имаш опция да избираш до коя скорост да ти включва, щот кат катериш заснежен баир и вземе да ти включи от втора на трета и до там си оставаш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Гуми-сняг?

Мнение от SummonedToDIe » 17 Дек 2010, 0:29

Бате, заключвай я тая тема, че ми писна от идиотщини :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Гуми-сняг?

Мнение от vladobate » 17 Дек 2010, 0:43

И кво невярно съм написал колега та се засягаш на Е36 . Нищо лошо за колиците . И мойта е с чип и нямам проблеми и да иска си по-спокойно каране ама е врътни гъз , да съм излъгал или измислил. Айде кажете сток Е36-ца не е ли по-нестабилна като е по-лека. И да днес сутринта една мина като самолет и няма нищо че пак завъртя гъза за малко ама беше с шпер пък и чоляка явно знаеше кво прави, само дето мойта и на колене да и застана не може и половината на това еле е със супер гуми и си мислех че ще съм добре ама не дудуци няма потегляне кат е супер хлъзгаво оттдолу. Ся сигурно ще кажеш че и другите коли на лед са мармалад е да така е ама тук става въпрос че като цяло е малко по-шавлива . Живи и здрави и ми е писнало от заяжданици на тема : абе тоя къв е кви ги дърви , и на умряло магаре могат да се намерят кусури ама кой се чувства магаре да си дигне ръката , а . И кво лошо съм пояснил кво става като ръгнеш 2-ра та и мене през балтията ма трясна. Пък и се опитах да направя сравнение с петицата само за ориентир , лошо няма .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Гуми-сняг?

Мнение от bum_bum » 17 Дек 2010, 0:52

snooze написа:
bum_bum написа:
snooze написа:
metodi80 написа:....Вкарва се първа , максимум до 2000 об/мин (даже са много , аз ги превключвам на 1500-1800) и веднага втора ... Ако колата забуксува , веднага се вкарва втора и тя си поема и няма буксуване няма въртене на гуми , няма носене и т.н.

Тия номер можеш ли да го обясниш как става - да буксува на 1-ва и веднага да вкараш втора и да спре да буксува?


Според теб какво трябва да стане?

Ми ти кажи какво трябва да стане ако буксува на първа и вкара втора, дет оборотите на колелата стават още по-големи? Кво трябва да стане - да тръгне ли? :mhihi:
То не случайно на автоматиците имаш опция да избираш до коя скорост да ти включва, щот кат катериш заснежен баир и вземе да ти включи от втора на трета и до там си оставаш.


Викаш колкото по-висока предавка, толкова по-високи обороти с тая скорост.. :bowdown:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook