пичове защо мо се губи турбото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: пичове защо мо се губи турбото
а лагери за турбото продават ли се изобщо консумативи за турбината продават ли се 

Re: пичове защо мо се губи турбото
колега незнам за другите турбини аз съм с същата нямат лагери няма и как да ти се губи турбото проблема може би е другаде но турбината или работи или не според мен ако не работеше щеше да си разбрал вече .Проследи все пак пътя от турбото до колекторите почисти си кулера никога не е излишно . Маркуча от мапа до колекторите е наи обикновен маслоостоичив незнам какво толкова та поръчки чакане.Както и да е ако колата пуши много тогава се притесняваи за турбото не че неможе да пуши и от друго . АЗ наскоро скъсах ос на турбото и така хубаво изпуши че разбрах веднага.А по вапроса от кога почва да работи тя си се завърта още като запалиш колата друг е въпроса кога я осешташ към 2100 об. достига максимума 1.05 бара тогава се отваря и "предпазния клапан" и я държи с това налягане от 2100 нагоре .
Re: пичове защо мо се губи турбото
Гледам че сте позачопкали пак темата , та една гатанка в тая връзка. С подобен проблем като автора на темата ама го прави на по-високи обороти и различни в зависимост на каква предавка съм . Та интересното е че го прави многократно т.е. като отпусна малко педала на газта и натисна пак поема после пак забива и пак отпускам и пак поема и така си ускорява иначе постоянно натиснат педал и забива и не може да ускори повече от достигнатата скорост. Имам манометър монтиран и виждам как пада налягането като забива ама и виждам как и разходомера и той пада та нямам обяснение точно на това . Но ( да поясня за 318ТДС става въпрос) дотук съм стигнал до извода че не му достига гориво т.е. храненето на помпата нещо не смогва и като отпускам педала и давам време да си навакса горивце. Филтъра е сменен и мисля че е една идея по-добре , но пак си забива иначе има мощност но я губи като достигне по-високи обороти. Та някакви идеи че нещо обърка е работата . А и един допълнителен въпрос , като на 318-та турбото надува до 1.05бара сток на мен манометъра що ми отчита 2.05бара и му свършва скалата ( да поясня манометъра мери в PSI единици и 1бар=14.5PSI ) . Благодаря.
Re: пичове защо мо се губи турбото
Щом като забива и тръгва и после пак защо не провериш МАП сензора и температурния датчик, този които е под всмукателните колектори доколкото знам те отговарят за подаването на гориво. А относно това да остава без гориво самнявам се.Провери и помпата в резервара при мен беше страшно затлачена незнам как изобщо е подавала гориво
Re: пичове защо мо се губи турбото
vladobate написа:........
А и един допълнителен въпрос , като на 318-та турбото надува до 1.05бара сток на мен манометъра що ми отчита 2.05бара и му свършва скалата ( да поясня манометъра мери в PSI единици и 1бар=14.5PSI ) . Благодаря.
вероятна причина- скапан манометър
опитай с друг манометър


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: пичове защо мо се губи турбото
има и друго манометъра да си работи ма уестгейт-а да не му разтоварва като хората
Re: пичове защо мо се губи турбото
Благодаря за отговорите. По въпроса за забиването колата е с чип , но засега не го обвинявам тъй като я чипосаха на магистралата до Пловдив се държа съвсем прилично и си дигна 180км/ч като стой та гледай. Та сменил съм горивен филтър ( въздушния и той преди 10дена ) и като че ли имаше някаква промяна към по-добро и това с помпането на педала ме навява на мисълта за недобро захранване с гориво като се има предвид и чипа който пуска повечко като настъпиш . И друго снощи я пробвах и в друг режим не ускорявам от ниски обороти на 3-та предавка ( като в този случай забива на около 3000 оборота ) , а с по-голяма скорост на 4-та ръгам 3-та и над 3000об. ускорявам до над 4000об. без забиване та това се проявява на различни обороти и налягания на турбото ( което го следя ) а по-скоро е свързано с времето на ускорение при което се черпи нафта и ако има недохранване мисля че свършва горивото и ако продължа да натискам седи така без ускорение с постоянна скорост, но пускам за малко педала газ и натискам и пак ускорява. Та затова ми е мисълта, а причини три клапана на помпата двата от които се грижат за захранване и поддържане на налягане в помпата за да има резерв от гориво и така тя да си нагнетява кога колкото трябва. По втория въпрос ако имам запушване на разтоварващия клапан и тея 2 и кусуе бара не са ли мало множко и досега над 1200км вече да се е окотила работата. Благодаря.
Re: пичове защо мо се губи турбото
Coulthard написа:има и друго манометъра да си работи ма уестгейт-а да не му разтоварва като хората
ми колегата казва, че на 2 бара свършва скалата на манометъра, т.е. може и да е повече от 2....та си мисля, че ако реално налягането е такова би трябвало да е изтропал мотора вече...


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: пичове защо мо се губи турбото
vladobate написа:По втория въпрос ако имам запушване на разтоварващия клапан и тея 2 и кусуе бара не са ли мало множко и досега над 1200км вече да се е окотила работата. Благодаря.
след това и аз започвам да се чудя да не би манометъра да ти дава грешка. Реално манометъра ти мери налягане във всмукателният колектор ако ти покаже 2 един път може и да се отървеш ама щом вече 1200км си с нещо подобно и още не е родила .... не е от разтоварващия
Re: пичове защо мо се губи турбото
Победа братя ! Днес свалих и почистих турбото и забиването изчезна. Направо чудесия, вече се форсира до ограничител и с наличието на чип става приказка работата. Значи самото почистване не беше кой знае какво защото не можах да го разглобя на части , но с коресилин и WD40 стана супер. Честно казано препоръчвам тази манипулация на всеки който има някакви подобни проблеми . На тази интервенция ме светна колегата vladi25 , който беше пуснал тема viewtopic.php?f=7&t=227218 с такъв проблем и го разреши успешно с това почистване. В момента нямам време , но ми се иска да пусна една тема за въпросното почистване със снимки , но ще изчакам един колега да се реши на тая стъпка и с него ще опишем кое как защото наистина си заслужава. Оказва се че турбото си иска профилактика , за да не е чест консуматив и да живне колицата пък и разхода според мен би трябвало да падне мъничко. Благодаря на всички за вниманието.
ПС: А манометъра съвсем пощуря , нещо взе да отчита като бавноразвиваш и си стои налягане уж , като пусна педала , след това натискам и нищо седи на 1.3бара и не мърда послемалко надолу-нагоре, абе китайски боклук така ме е яд
. Ще си потърся нещо по-прилично че и без това съм си прекарал мъркучлетата.Живи и здрави.


40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани