Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!

Мнение от jorryy » 03 Дек 2010, 9:24

Снощи ми се счупи дясната тръбичка на радиатора на парното и изби маркуча и за малко да я изпусна колата да загрее. Днес ми предстои смяна, но като гледам на какво ебано место ми е ясно че няма да стане за 2 часа смяната. Кажете, какво точно се прави, от къде трябва да се бръкне за да се смени? Какво се сваля и т. н. ?
Ще бъда много благодарен.
Изображение

За да минавате за джентълмен, са нужни две неща:
1 - винаги да вадите цигарата от устата си, когато се целувате, и
2 - никога да не правите забележка на дама, която неправилно носи торба с цимент!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!

Мнение от fedoracore » 03 Дек 2010, 9:44

има тема ама няма кои да тьрси
ето как , и не е толкова сложно - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24993
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!

Мнение от Игнатов » 03 Дек 2010, 11:27

тръбата за радиатора на парното е една - двойна
... ако ти е пластмасова тръбата и колата е без климатик, се процедира по следния начин:
1 - в моторния отсек се маха кората, под която стои микрофилтъра
2 - откачаш пластмасовия тройник, който е вързан към тази тръба - държи се на една гайка М8 към тръбата и два торкса 20 към купето
3 - влизаш в купето и сваляш кората под волана - като огледаш ще ти стане ясно - връзката на тръбата към радиатора, и самото фиксиране на радиатора също е с торкс 20
4 - при обратния монтаж първо връзваш тройника към тръбата и след това го набутваш от моторния отсек - най-добре ако може някой да ти държи тройника и тръбата притиснати и след като се обере луфта се прави още един оборот на гайката (или най-добре 0.75) ... ако се натегне повече тройника се разкрачва и след това нов тройник и нова тръба ... връзката между тръбата и радиарточето по същия начин

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook