Adjuster unit?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Ами колега троши се самата ос на клапата, при мен клапата беше захваната с две болтчета за оста случайно махах горната част на колекторите за да сменя маркучето за гориво дето влиза към незнам точно как се нарича една щина на която са закрепени дюзите няма значение това, та свалих колекторите и видях че е счупена изкарах я, но едно болтче липваше
т.е. някаде в мотора би следвало да е много се стреснах, след малко се замислих че ако е в мотора ще има сериозни поражения
явно е минало и е някаде по катализатора знам ли каде е
, но нямам проблеми



- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Това се стоши при мен http://picbg.net/img.php?file=df40e318dbc0380d.png
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Нали ми подпалихте чергата
, та днес разглобих мойта и въпреки тракането, което е наистина от осичките на клапата видимо няма проблеми и мисля че счупването при колегата е по-скоро малшанс, а не закономерност. Относно тракането не мисля че е дефект, по скоро са си хлабини от експлоатацията при мен си трака 3 години вече без да променя шума или да влияе на колата по какъвто и да е начин.

only rear wheel drive
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
никаква разлика, ама аз и не съм се оплаквал, просто за профилактика го извадих
only rear wheel drive
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тва е DISA клапана... общо взето работата му е да променя входа на въздушният поток... в зависимост от оборотите... под/над 4200RPM.. така се получава по-добър въртяш момент в по-голям диапазон от RPM.
Би трябвало да усетиш разлика във вървежа на колата, само че не съм напълно запознат с действието на DISA-та че да ти кажа в кой диапазон би трябвало да загубиш power...
Би трябвало да усетиш разлика във вървежа на колата, само че не съм напълно запознат с действието на DISA-та че да ти кажа в кой диапазон би трябвало да загубиш power...
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Yes the DISA valve controls the variable length intake manifold on the M42/M44 motors. Located inside the intake manifold, it gives better torque at low revs by closing keeping the intake runner long but after about 4500rpm, it opens up by and makes the intake runners shorter for more horsepower.
It's a neat piece of gadgetry but they start to rattle after a while. That's when it's time to rip off the stock manifold and go DASC.
Удължава или съкращава (във високите обороти) дължината на всмукателния колектор. В ниските дава повече въртящ момент, а във високите повече коне.
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Adjuster unit?
Понеже се съмнявам в DISA клапата ,и при форсиране на мотора лостчето което управлява клапана чрез вакуума седи неподвижно .И доколкото разбрах това е признак за неработеща DISA нали ? И проблемът би трявало да е в мембраната която прави вакуума ?

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Adjuster unit?
kokoshkite написа:Понеже се съмнявам в DISA клапата ,и при форсиране на мотора лостчето което управлява клапана чрез вакуума седи неподвижно .И доколкото разбрах това е признак за неработеща DISA нали ? И проблемът би трявало да е в мембраната която прави вакуума ?
Да, но не е задължително. Провери и кабела от компютъра и маркучите как са.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани