Отиде ми съединителя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Отиде ми съединителя

Мнение от metodi80 » 27 Ное 2010, 12:51

CTORH написа:Колеги, а каква е идеята маховика да е демпферен? И възможно ли е на кола с демпферен маховик да и се сложи нормален, защото тоя демпферен маховик като го гледам струва над 1000 лева. :shock:


"Идята" на демпферния маховик е да обира вибрациите от двигателя , които са най-големи при потегляне ...
Изобщо идеята на демпферите е такава ..... Вариянтите са два или демпферен маховик или демпферен феродов диск ... В случая с демпферен маховик ролята на демпфер играе гумения слой , който е вътре в самия маховик (две метални плочи с гума м/у тях , все едно тампон...), а при демпферен феродов диск , ролята на демпфери се изпълнява от едни пружини , които са разположени във вътрешната окръжност (м/у феродовия слой и отвора за вала на скоростната кутия). Демпферния маховик може да се замени с обикновен , стига съответния производител да предлага обикновен маховик за модела и съответно демпферен феродов диск .... Скоро едни приятел твърдеше , че причината да се използва демпферен маховик е в това , че над определени кубици (особено ако колата е с климатик) , "не можело да се поеме товара от двигателя ако е с демпферен феродов диск" , на това твърдение отговарям със следния въпрос - Защо тогава на всички камиони демпферите са на феродовия диск ?!! Сигурно защото не могат да поемат товара .... :mhihi:
И аз не си обяснявам защо се ползват тия демпферни маховици ... , сигурно защото са по -скъпи ... :mhihi:
В е46 форума пък четох , че била по комфортна возията с демпферен маховик , че ако е с демпфери на феродовия диск било по "спортно" , но не комфортно ... За мен това е щуротия ... :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook