Тампони на двигателя?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- loveca1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15.03.2010
Тампони на двигателя?
Колеги мисля че тампоните на двигателя ми са за смяна но искам дасе обедя със сигурност дали е така че неса мн ефтини и да несе харча излишно.Струва ми се че имам много вибрации вътре в купето,то вяно че е печка но немиса струва нормално,пък несъм се качвал в друг тдс да вия как е.Благодаря предварително.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тампони на двигателя?
Като са заминали тампоните на тдс- а се усеща най-добре като изключиш мотора и точно преди да загасне претриса силно.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Тампони на двигателя?
Ако са ти добре тампоните няма да разбереш даже че двигателя работи нищо че е дизел 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Тампони на двигателя?
Ако не се вижда ясно дали тампоните са скъсани , то лягаш под колата , наместваш се така , че да можеш да виждаш тампона , който е от към шофьорската страна , през това време някой трябва да ти форсира двигателя на интервали ..... , следиш точно в момента в който се подава газ , дали лапата се надига на горе заедно с горния "връх" на тампона , ако лапата се отделя от тампона, значи е скъсан ....
При другия тампон от към пасажера , номера с форсирането на важи (тъй като при форсиране двигателя се натиска на него , а не се дърпа...) , този тампон по принцип се вижда от горе , но ако и него не можеш да го прецениш само с поглед , взимаш една щанга , завираш я така , че да можеш да буташ лапата на горе и на страни , побутваш леко и ще видиш дали лапата се отделя от тампона....
Принципно десния тампон е се вижда ясно , левия е малко по кофти , че там е натрупано и от горе е трудно да се види ....
Не скачай веднага на тампоните, двигателя може да претриса и при напълно здрави тампони ....има и други причини , не са само тампоните ...
При другия тампон от към пасажера , номера с форсирането на важи (тъй като при форсиране двигателя се натиска на него , а не се дърпа...) , този тампон по принцип се вижда от горе , но ако и него не можеш да го прецениш само с поглед , взимаш една щанга , завираш я така , че да можеш да буташ лапата на горе и на страни , побутваш леко и ще видиш дали лапата се отделя от тампона....
Принципно десния тампон е се вижда ясно , левия е малко по кофти , че там е натрупано и от горе е трудно да се види ....
Не скачай веднага на тампоните, двигателя може да претриса и при напълно здрави тампони ....има и други причини , не са само тампоните ...
- loveca1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15.03.2010
Re: Тампони на двигателя?
Колеги благодаря за саветите,а ако реша да направя смяната на тампоните по какъв начин става имали нещо по особено.Намерил съм тампони и цената е 70лв за бр. как ви се струва добре ли е или по добре да взема оргинални.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Тампони на двигателя?
loveca1001 написа:Колеги благодаря за саветите,а ако реша да направя смяната на тампоните по какъв начин става имали нещо по особено.Намерил съм тампони и цената е 70лв за бр. как ви се струва добре ли е или по добре да взема оргинални.
Само оригинални! Сменяш и забравяш



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Тампони на двигателя?
loveca1001 написа:Колеги благодаря за саветите,а ако реша да направя смяната на тампоните по какъв начин става имали нещо по особено.Намерил съм тампони и цената е 70лв за бр. как ви се струва добре ли е или по добре да взема оргинални.
Смяната на тампоните става за 30 мин на крик дори ....
Вдигаш колата на крик , отвиваш болтовете на тампоните (от долу на тампона и от горе от към лапата , за от горе ще ти трябва удължение и карданна връзка) , след това взимаш малък маслен крик (който да може да се подвре под лапата на тампона ) , или крик тип "жабка" , подлагаш крика под лапата и започваш да вдигаш по лека , вдигаш докато лапата се изниже от оста на тампона , изкарваш тампона и слагаш новия и всичко по обратния ред ... По същия начин и за другия тампон ... Има само малка особеност за тампона , който е от към шофьорската страна , че там близо минава кормилната система и леко пречи , но пак става .... А по въпроса за оригиналните тампони .... , не знам на кое казвате оригинални (сигурно на тези дето са от официален представител ) , но аз си сложих тампони MEYLE и съм повече от доволен (преди това си бях сложил уж оригинални от дарукар и изкараха година и половина ! ).
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани