Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- DnB_LuDaKa
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото може
- Мечтае да кара: Свободно настрани
- Детайли за колата: е30 M40B16->M42B18
Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Става въпрос за предните апарати с дисковете. Въпросът ми е дали ще станат без други части от 18-ката.
Благодаря ви предварително, Поздрави: Алекс
Благодаря ви предварително, Поздрави: Алекс

- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
и мене ме интересува този въпрос, аз имам 318, но мисля че е едно и също с 316-ката, дано се намери някой да даде отговор. И друг въпрос имам аз, дали ще станат задни дискови спирачни апарати от 320i или 318is на 318i М40 с барабани отзаде



Drift machine ....
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Стават,ама за какво ти е да сменяш предните дискове с такива от ИС,като са еднакви...Така и така, ако си намислил да сменяш дискове и апарати си сложи от двайска,като диаметър на диска пак са на 286мм,само че поне са вентилирани и ще има файда от занимаването.
В твоя случай е по-скъпо и сложно ,понеже до колкото знам,ти трябва задния мост с главините и дисковете,апаратите и така...
grudev написа:и мене ме интересува този въпрос, аз имам 318, но мисля че е едно и също с 316-ката, дано се намери някой да даде отговор. И друг въпрос имам аз, дали ще станат задни дискови спирачни апарати от 320i или 318is на 318i М40 с барабани отзаде![]()
В твоя случай е по-скъпо и сложно ,понеже до колкото знам,ти трябва задния мост с главините и дисковете,апаратите и така...
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Задния мост е еднакъв само дето трябва да смениш комплект носачите с апаратите отделно и жилата за ръчната има преправяне.
Иначе по темата ако апаратите на 16-тката са за невентилиран диск тия от ис-а /до колкото знам вентилирани дискове/ ще трябва и дисковете да смениш и желателно и накладките.Иначе имам нормални невентлирани чисто нови дискове за продажба
Иначе по темата ако апаратите на 16-тката са за невентилиран диск тия от ис-а /до колкото знам вентилирани дискове/ ще трябва и дисковете да смениш и желателно и накладките.Иначе имам нормални невентлирани чисто нови дискове за продажба


Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Еми на ИС-а пак са невентилирани на 286мм.От 20-ката започват да са такива.
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
shengi написа:Задния мост е еднакъв само дето трябва да смениш комплект носачите с апаратите отделно и жилата за ръчната има преправяне.
Иначе по темата ако апаратите на 16-тката са за невентилиран диск тия от ис-а /до колкото знам вентилирани дискове/ ще трябва и дисковете да смениш и желателно и накладките.Иначе имам нормални невентлирани чисто нови дискове за продажба
искаш да кажеш, че и носачите на 20-ката ми трябват

Drift machine ....
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Dpy написа:Еми на ИС-а пак са невентилирани на 286мм.От 20-ката започват да са такива.
на Компакт и на Z3 са такива
на купето са вентилирани


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Стават
Няма да се притеснявате всичко си пасва идеално, само че незнам защо не търсите в търсачката има писано по тази тема. Аз преди време като я правих тази гимнстика гледах от форума. Не че е някаква сложнотия, взех си от морката два предни супорта от 320-ка разхлобих ги почистих боядисах, да не говоря че изкарах доста кал от тия моркаджийски неща. Събрах си ги после детайл по детайл купих си нови винтилирани дискове и хубави накладки и свичко си заспа на мястото. Кой знай какъв голям ефект не видях даже според мен ще е и отрицателен. Все пак не съмсе задълбочавал да гледам дали спирачките помпи на 320-те и на 316-те са еднакви но предполагам, че щом супорта е по малък и от зад щом е с барабанче логично няма да им е нужно голям дебит.
А сега какво става слагаме по големи съпорти от пред и помпата няможе да направи достатъчния дебит и какво задните барабанчета започват да "спират повече" от предните.
Така си ги обяснявам аз нещата логично, но няма проблеми за сега година вече си карам моята 316-ка така.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... sion_tank/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... sion_tank/
Така като гледам са еднакви и си противореча но все пак нали инженерезите от БМВ са смятали тези неща на времето.

Няма да се притеснявате всичко си пасва идеално, само че незнам защо не търсите в търсачката има писано по тази тема. Аз преди време като я правих тази гимнстика гледах от форума. Не че е някаква сложнотия, взех си от морката два предни супорта от 320-ка разхлобих ги почистих боядисах, да не говоря че изкарах доста кал от тия моркаджийски неща. Събрах си ги после детайл по детайл купих си нови винтилирани дискове и хубави накладки и свичко си заспа на мястото. Кой знай какъв голям ефект не видях даже според мен ще е и отрицателен. Все пак не съмсе задълбочавал да гледам дали спирачките помпи на 320-те и на 316-те са еднакви но предполагам, че щом супорта е по малък и от зад щом е с барабанче логично няма да им е нужно голям дебит.
А сега какво става слагаме по големи съпорти от пред и помпата няможе да направи достатъчния дебит и какво задните барабанчета започват да "спират повече" от предните.
Така си ги обяснявам аз нещата логично, но няма проблеми за сега година вече си карам моята 316-ка така.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... sion_tank/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... sion_tank/
Така като гледам са еднакви и си противореча но все пак нали инженерезите от БМВ са смятали тези неща на времето.


- DnB_LuDaKa
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото може
- Мечтае да кара: Свободно настрани
- Детайли за колата: е30 M40B16->M42B18
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Благодаря, задните вече съм ги приготвил със всичко необходимо само тези дни отивам за едни нови тампони и ги бучвам, смисъла е че колата е за проект - M52B25 и този път като никога реших да започна със страничните фактори, после към мотора. Благодарен съм ви за навременните отговори, Поздрави : Алекс 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спирачни апарати от е36 318is на е36 316i
Като ще го правиш мераклийската, разглоби ги, занеси ги на песъкоструй, после на цинк. Смени им уплътненията и ще имаш нещо като нови спирачни апарати.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани