Прекъсване в ниски обороти при натискане на повече газ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Прекъсване в ниски обороти при натискане на повече газ

Мнение от dr-who » 05 Дек 2005, 14:37

Става въпрос за М50Б20, имам следният проблем и не мога да разбера точно от какво се получава.
Значи на загряла кола когато включа на първа скорост и натисна педала на газта повече, така че колата да тръгне по рязко, се получава едно прекъсване на колата и като мине 1800-2000 оборота почва да набира така както искам, ако изфорсирам колата преди това на место до 2000 оборота и пусна съединителя да тръгне бързо, няма проблем и не прекъсва. какви може да са причините за това?
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 05 Дек 2005, 15:35

П.С. да добавя че не е от Ламбда сондата, понеже гледах една тема и там пишеше за подобен проблем, та да няма такива предположения че е от нея, съм длъжен да кажа че не е от нея
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 05 Дек 2005, 15:43

и аз имам същия проблем утре ша я карам на диагностика аз си мислех че е от ламбда сонда ма ша видим или пък нещо е мокро щото и плафона ми премигжа като подам рязко газ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 05 Дек 2005, 15:44

при мен със сигурност не е такъв проблема...
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 05 Дек 2005, 15:55

симптомите са същите като изключим плафона :) но утре ще разбера със сигурност какво е и ще пиша

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 07 Дек 2005, 11:44

свещите и бобинките гледали ли сте ги .. впрочем чест проблем при М50 е това ,и обикновено е от тръгнала бобина

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 07 Дек 2005, 11:55

хм това с бобините не се бях сетил, само че би ли ми обяснил за свястен начин как се проверяват тези бобини дали работят добре?
волтажа ли им се мери или на диагностика ще си го покаже
а за свещите днес ще ги сменям да видим кво ще стане....
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 07 Дек 2005, 14:24

dr-who написа:хм това с бобините не се бях сетил, само че би ли ми обяснил за свястен начин как се проверяват тези бобини дали работят добре?
волтажа ли им се мери или на диагностика ще си го покаже
а за свещите днес ще ги сменям да видим кво ще стане....

Най-простия начин е на загряла кола сваляш пластмасовия капак на двигателя и с пулвелизатор разпрашаваш водата над бобините, ако е заминала бобина ще има искри. Най-добре е да го направиш на тъмно, така ще хванеш и малки искри.
May the BMW force be with you!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 08 Дек 2005, 13:18

Vasilen написа:
dr-who написа:хм това с бобините не се бях сетил, само че би ли ми обяснил за свястен начин как се проверяват тези бобини дали работят добре?
волтажа ли им се мери или на диагностика ще си го покаже
а за свещите днес ще ги сменям да видим кво ще стане....

Най-простия начин е на загряла кола сваляш пластмасовия капак на двигателя и с пулвелизатор разпрашаваш водата над бобините, ако е заминала бобина ще има искри. Най-добре е да го направиш на тъмно, така ще хванеш и малки искри.


Мерси, днес вечерта ще пробвам и ще пиша какво е станало, а освен от бобините и свещите може ли да е друга причината?
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 09 Дек 2005, 19:25

оказа се че не е от бобините - днес пак ходих на диагностика и там какво показа, моят любим надпис от който вече се изприщвам за 4-ти пореден път в последната 1 година - O2 Sensor :bcry: :ranting: :banghead:
не знам защо така се получава с тази ламбда сонда, най-странното е че когато ходих последния път на диагностика и ми правеше пак съшия проблем, догава не показа че е тя, мерихме я, мерихме и газовете този път показа доста обогатена смес, но странното е че ги няма същите симптоми като преди да мени обороти, да си вдигне разхода, просто в ниски обороти 700-1500РПМ колата се дави при натискане на по рязко педала на газта.
Всичките ламбда сонди които смених ги купувах от Ауто Плюс, този път вече не мисля да е от там, но мисля и свещите да смена за всеки случай и ако се оправи проблема с прекъсването, няма да я сменям сондата на този етап, просто защото не дава никакви симптоми освен на диагностиката....
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook