м44 загасна и повече не иска да запали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
м44 загасна и повече не иска да запали
Мерих съпротивлението на бобините, показва от 1,5-1,8 ома, но като се има предвид, че обхвата на мутицета е 200ома може би са в норма.
Разкачил съм ламбдата за всеки случай да не би тя да прави мизерии.
Има искра само на първи цилиндър. Ако разкача датчика на коляновия вал от буксата и на него няма искра. Мерих му съпротивлението според ръководството на Бентли, но уреда показва 0, което ме кара да мисля че вероятно е прецакан. След като изчетох всички подобни теми се оказва, че това е най-често срещания проблем и почти навсякъде той е причината, затова почти съм се навил да дам 200кинта за нов. Колата преди това беше две седмици в сервиз на бош в бургас и те мислеха, че компютъра е счупен, ама нямах време да ги чакам да намерят друг компютър за да пробват с него.
Възможно ли е заради тоя датчик да има ток само на първи цилиндър.
Разкачил съм ламбдата за всеки случай да не би тя да прави мизерии.
Има искра само на първи цилиндър. Ако разкача датчика на коляновия вал от буксата и на него няма искра. Мерих му съпротивлението според ръководството на Бентли, но уреда показва 0, което ме кара да мисля че вероятно е прецакан. След като изчетох всички подобни теми се оказва, че това е най-често срещания проблем и почти навсякъде той е причината, затова почти съм се навил да дам 200кинта за нов. Колата преди това беше две седмици в сервиз на бош в бургас и те мислеха, че компютъра е счупен, ама нямах време да ги чакам да намерят друг компютър за да пробват с него.
Възможно ли е заради тоя датчик да има ток само на първи цилиндър.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: м44 загасна и повече не иска да запали
Най-вероятно да. Като не получава сигнал от датчика на коляновия вал компютъра решава, че той не се върти и съответно не подава ток към бобините.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: м44 загасна и повече не иска да запали
Датчика е
А бензиновата помпа работи ли ?

- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: м44 загасна и повече не иска да запали
помпата работи първо нея проверих, ще гледам значи да взема един нов датчик и се надявам това да оправи проблема
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: м44 загасна и повече не иска да запали
Смених датчика, но нямаше никакъв ефект, пак не пали, смърди на бензин, пак ще проверя довечера, дали продължава да има ток само на първи цилиндър, но най-вероятно да.
Въпроса ми е ако найстина се окаже компа, тия компютри най-лесно и евтино могат да се намерят в ebay от щатите са по 30 долара. Обаче освен в м44 се монтират и в два 8 цилиндрови двигатели. Трябва ли и могат ли да се препрограмират и най-вече може ли да се направи така че новия комп да запали с моя имобилайзер, защото в ибей нито един не е комплект с имобилайзер.
Аз повече се съмнявам, че мотора е дал фира. Когато това се случи влизах със 160 в един завой, на магистралата и нещо изтропа досега си мислех, че това е от крайното гърне, което също думна. Един приятел каза, че бил върнал газове.
Макар, че няколкото майстора, който го гледаха казаха, че мотора бил ок и за сега изключвах тая вероятност
След 10тина дена ще взема пари и сигурно ще го закарам в поредния бмв сервиз макар, че не съм убеден дали тая кола трябва повече някога да бъде палена
Въпроса ми е ако найстина се окаже компа, тия компютри най-лесно и евтино могат да се намерят в ebay от щатите са по 30 долара. Обаче освен в м44 се монтират и в два 8 цилиндрови двигатели. Трябва ли и могат ли да се препрограмират и най-вече може ли да се направи така че новия комп да запали с моя имобилайзер, защото в ибей нито един не е комплект с имобилайзер.
Аз повече се съмнявам, че мотора е дал фира. Когато това се случи влизах със 160 в един завой, на магистралата и нещо изтропа досега си мислех, че това е от крайното гърне, което също думна. Един приятел каза, че бил върнал газове.
Макар, че няколкото майстора, който го гледаха казаха, че мотора бил ок и за сега изключвах тая вероятност
След 10тина дена ще взема пари и сигурно ще го закарам в поредния бмв сервиз макар, че не съм убеден дали тая кола трябва повече някога да бъде палена
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: м44 загасна и повече не иска да запали
Взимаш си чипа от твоя комп и го слагаш в новия комп и би трябвало да работи.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: м44 загасна и повече не иска да запали
Колега, няма какво да се прецака, че да не става нищо от него (Изключвам пръскане на блока
) Най- много да скъсаш верига и вътре да стане миш маш, но ти щеше да усетиш, ако е станало това нещо
Огледай бобини, свещи, кабели, ако всичко е наред значи найстина ще трябва да се насочиш към комп. Ако е от него - търси си втора ръка



Огледай бобини, свещи, кабели, ако всичко е наред значи найстина ще трябва да се насочиш към комп. Ако е от него - търси си втора ръка

- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: м44 загасна и повече не иска да запали
Поствам проблема, ако някой за в бъдеще закъса като мен да го има в предвид. Последно колата беше в сервиза на Климент, който не е имал случай до сега да не запали кола.
Неговата диагноза в която аз напълно вярвам беше, че управлението на бобините на компа е изгоряло. Иначе всичко друго му работеше, прави връзка със софтуера, но няма ток. Оправията е в нов компютър и препрограмиране на имобилайзера, но друг комп доста дълго време не се намери и продадох купето така.
Дано на никой да не му се случва тоя х**, да го заебе колата на сред пътя в 2 през нощта на 500км от вкъщи
М44 е хубав мотор, но е възможно най-кофти варианта откъм намиране на части, дори само заради това, че се произвежда само 3 години и много малко е36ци са излязли с него. Съветът ми е да не си купувате кола с такъв мотор.
Неговата диагноза в която аз напълно вярвам беше, че управлението на бобините на компа е изгоряло. Иначе всичко друго му работеше, прави връзка със софтуера, но няма ток. Оправията е в нов компютър и препрограмиране на имобилайзера, но друг комп доста дълго време не се намери и продадох купето така.
Дано на никой да не му се случва тоя х**, да го заебе колата на сред пътя в 2 през нощта на 500км от вкъщи
М44 е хубав мотор, но е възможно най-кофти варианта откъм намиране на части, дори само заради това, че се произвежда само 3 години и много малко е36ци са излязли с него. Съветът ми е да не си купувате кола с такъв мотор.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани