Виене в диференциала след смяня на съединител !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: гр. Павликени
Кара: 318 is
Мечтае да кара: M6

Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от chalafa » 14 Окт 2010, 11:08

Здравейте колеги и колежки!
1.Проблемът ми е следния:След като смених съединителя,от към диференциала взе да се чува виене!
Какво може да съм направил неправелно?Може ли да е от това че отвъртах кардан и после след поставянето му да е притегнал дифа и лагера да почне да вие?
Какво мога да направя?
2.И още нещо!Когато съединих кардана със скоростната кутия/там където е муфтата на три болта/сложих на трите болта по две еднакви шайби, зада се дръпнат малко краищата на болтовете които сочат към скортната кутия.
Можели след това нещо да съм направил дисбаланс на кардана?Защото на към 90-100 км/ч се чуства вибрация на цялата кола!
Ако обичате, без излишни обсъждания!!!
Има само два вида коли, BMW и всички останали .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от DirtySouth » 14 Окт 2010, 12:09

А кардана разделя ли го на 2 части ? или цял го свали ?
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от bmw325tds » 14 Окт 2010, 12:19

DirtySouth написа:А кардана разделя ли го на 2 части ? или цял го свали ?

Това е въпроса. Въжможно е да не е съединен на белезите и затова да тресе.
Не е задължително да се сваля целия кардан, ако се слвалят скоростите.
Иначе сигурен ли си, ч дифа вие? Възможно е кардана да стърже по предпазната кора. Всичко добре ли е стегнато?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: гр. Павликени
Кара: 318 is
Мечтае да кара: M6

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от chalafa » 14 Окт 2010, 12:26

DirtySouth написа:А кардана разделя ли го на 2 части ? или цял го свали ?

Не,само от скоростната и от дифа го отвърях!Едни майстори ми казаха да него разделям от средата,защот уж след време щял съм да имам проблем в тази точка и аз го отвъртях от дифа/както и самият диф. за да го изтегля назад, за да изтегля кардана малко назад също, че да излезе онова малкото пишле дето влиза в вала на скоростната/.
Има само два вида коли, BMW и всички останали .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от DirtySouth » 14 Окт 2010, 12:30

Махни ги тея шаиби и я дигни на крик и я запали на 5та скорост и гледай кво се случва отдолу , може и висящ лагер да е
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: гр. Павликени
Кара: 318 is
Мечтае да кара: M6

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от chalafa » 14 Окт 2010, 12:57

bmw325tds написа:
DirtySouth написа:А кардана разделя ли го на 2 части ? или цял го свали ?


Иначе сигурен ли си, ч дифа вие? Възможно е кардана да стърже по предпазната кора. Всичко добре ли е стегнато?

Проверил съм всичко е стегнато и завито.
Дифа вие!Сигорен съм! Вече съм сменял виещ и знам какъв и звука.
НЕ Вие когато:
-Стоя на място и давам газ
-Просто се търкалям на свободна
-Вие ама малко когато се търкалям на скорост без да давам газ
[от тук следва, че вие когато се оказва налягане на лагерите на полуоските при нужда на завъртането на гумите.]

Може би когато съм стягал всичко /диф.,кардан,кутия/да се е сместила малко някой от тях и да е започнало да оказва повече налягане на един или двата лагера?
Продават ли се и смпнят ли се лагерите на дифа?
Има само два вида коли, BMW и всички останали .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от Борис_Малинов » 15 Окт 2010, 2:36

Като свяля висящия лагер,белязали го.Ако малко си извъртял планката,която го държи, в последтвие става така.Лагера застава накриво и от това започва да вие,като създава илюзията,че е от дифа това буботене. ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: гр. Павликени
Кара: 318 is
Мечтае да кара: M6

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от chalafa » 15 Окт 2010, 16:00

Колега, а къде етози висящ лагер?Може да съм го свалял просто незнам кое е и как се казва точно.
Има само два вида коли, BMW и всички останали .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от bmw325tds » 15 Окт 2010, 16:34

chalafa написа:Колега, а къде етози висящ лагер?Може да съм го свалял просто незнам кое е и как се казва точно.

В средата на кардана, където се съединяват предната и задната част.
Номер 12 от схемата:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: гр. Павликени
Кара: 318 is
Мечтае да кара: M6

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от chalafa » 15 Окт 2010, 21:50

Да спомних си!Но него не съм го смъквал!Може би от това че развивах кардана и той презцялото време висеше на долу и то насам то натам го мърдах та съм напрвилнещо на този лагер.
Мерси много за помоща.Ще търся да го купя,че така нестава много ме дразни.
Има само два вида коли, BMW и всички останали .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от DirtySouth » 16 Окт 2010, 3:25

Борис_Малинов написа:Като свяля висящия лагер,белязали го.Ако малко си извъртял планката,която го държи, в последтвие става така.Лагера застава накриво и от това започва да вие,като създава илюзията,че е от дифа това буботене. ;)


Попринцип пишеш смислени коментари , но това си беше бисер той и да иска няма как да го измести повече от няколко милиметра дето не играят никва роля
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от Борис_Малинов » 16 Окт 2010, 16:31

Бе един път моя го бях поразместил и точно тея 1-2милиметра оказаха влияние.Много скоро прови като настъпано коте.В повечето случаи,това което пиша е на база личен опит,а не прочетено наготово.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от metodi80 » 16 Окт 2010, 17:20

DirtySouth написа:
Борис_Малинов написа:Като свяля висящия лагер,белязали го.Ако малко си извъртял планката,която го държи, в последтвие става така.Лагера застава накриво и от това започва да вие,като създава илюзията,че е от дифа това буботене. ;)


Попринцип пишеш смислени коментари , но това си беше бисер той и да иска няма как да го измести повече от няколко милиметра дето не играят никва роля


Не дай боже някой , дето по принцип е в час с нещата , да каже нещо не както трябва и веднага ....
DirtySouth , по принцип съм съгласен с теб , че едва ли може проблема да идва от изместване на висящия лагер , но Бисер казва , че предполага , че може и да има значение , както и той каза , забелязал е нещо от личен опит .... Не съм му "адвокат" , просто не подценявам опита на хората , особено , когато наистина имат собствен личен опит и винаги взимам едно на ум , когато казват нещо подобно , дори да ми се струва не много на място казаното .... !
Иначе ако трябва да разсъждаваме по въпроса , искам да кажа , че самия висящ лагер , почти не може да се мести на страни , понеже болтовете , които излизат от купето и които фактически фиксират планката са с диаметър точно , колкото е и отвора на планката , тоест изместване в страни по голямо от 0.5 мм (даже и това е много ) е почти невъзможно (според мен ). Самата планка на висящия лагер има отвори за болтовете с форма на елипса и тя може да се движи напред и назад спрямо купето , но не и на ляво и дясно. Демек трудно може да застане на криво , така че да предизвика неправилно предаване на въртенето назад след висящия лагер ...

Аз обаче не мога да разбера защо колегата е свалял целия кардан.... Отхлабваш от кутията , натикваш кардана назад в шлиците (към висящия лагер) , отвиваш планката на висящия лагер и го оставяш да си виси ....., то точно където е карданната връзка (след висящия лагер) , си се пречупва и си виси ....
И другото , свали ги тия шайби , вярно че тежестта им е от порядъка на грамче , ама баш това грамче е достатъчно ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: гр. Павликени
Кара: 318 is
Мечтае да кара: M6

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от chalafa » 16 Окт 2010, 20:33

Шайбите ги махнах.Кардана не съм го свалял целия.Само го отвъртях първо от кутията за да го изтегля назад ,но не ми стигна разтоянието да го изкарам и за това отвъртяхцелия диф. и местих всичко назад и тогава ми се освободи място за работа.
Може да пиша нещо неправелно но предопреждавам , че това ми е първата самостоятелна смяна на съединител без помощт на майстори, само с книга.
Има само два вида коли, BMW и всички останали .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Виене в диференциала след смяня на съединител !

Мнение от DirtySouth » 17 Окт 2010, 3:56

metodi80 написа:
DirtySouth написа:
Борис_Малинов написа:Като свяля висящия лагер,белязали го.Ако малко си извъртял планката,която го държи, в последтвие става така.Лагера застава накриво и от това започва да вие,като създава илюзията,че е от дифа това буботене. ;)


Попринцип пишеш смислени коментари , но това си беше бисер той и да иска няма как да го измести повече от няколко милиметра дето не играят никва роля


Не дай боже някой , дето по принцип е в час с нещата , да каже нещо не както трябва и веднага ....
DirtySouth , по принцип съм съгласен с теб , че едва ли може проблема да идва от изместване на висящия лагер , но Бисер казва , че предполага , че може и да има значение , както и той каза , забелязал е нещо от личен опит .... Не съм му "адвокат" , просто не подценявам опита на хората , особено , когато наистина имат собствен личен опит и винаги взимам едно на ум , когато казват нещо подобно , дори да ми се струва не много на място казаното .... !
Иначе ако трябва да разсъждаваме по въпроса , искам да кажа , че самия висящ лагер , почти не може да се мести на страни , понеже болтовете , които излизат от купето и които фактически фиксират планката са с диаметър точно , колкото е и отвора на планката , тоест изместване в страни по голямо от 0.5 мм (даже и това е много ) е почти невъзможно (според мен ). Самата планка на висящия лагер има отвори за болтовете с форма на елипса и тя може да се движи напред и назад спрямо купето , но не и на ляво и дясно. Демек трудно може да застане на криво , така че да предизвика неправилно предаване на въртенето назад след висящия лагер ...

Аз обаче не мога да разбера защо колегата е свалял целия кардан.... Отхлабваш от кутията , натикваш кардана назад в шлиците (към висящия лагер) , отвиваш планката на висящия лагер и го оставяш да си виси ....., то точно където е карданната връзка (след висящия лагер) , си се пречупва и си виси ....
И другото , свали ги тия шайби , вярно че тежестта им е от порядъка на грамче , ама баш това грамче е достатъчно ...


Може би си прав , но и това минимално изместване да го има се обира напълно от тампона на лагера , слагахме на една е30ка двигател от е36 IS със скоростите от е36 и да запазиме е30ковия кардан резнах планките на висящия лагер заварих 2 нови със дупки с изместен център около 3 сантиметра встрани може и повече да е , правих го на око и сложихме под планките подложих и шаиби да се изравни горе долу . за 10к километра вече няма виене или мърдане
I'm slowly drifting
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook