Въпрос за генерация м42 и м43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за генерация м42 и м43
Някой знае ли на колко мм е генерацията на м42 и на колко мм на м43 ? Пробвах да видя в реалоема,но не пише...
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
До колкото знам на М42 е 55мм.За М43 нямам инфо,но би трябвало да е на 50мм.


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
Няма разлика назад, в предната част е разликата.
only rear wheel drive
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
До колкото си спомням до средното гърне е 60мм или 57/8,но съм сигурен че беше над 55мм,а от средното до крайното вече е 55мм.Това е за м42.За м43 незнам.

- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
Колега, на М43 е 50 мм мерил съм го.
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
Мерси колеги.Ще се слага колектор и тръба от ис
Неска поръчах колектора,тръбата по-нататък,а монтажа чак на пролет 


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
Сподели впечатления после,че ми е интересно.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
Ами тва е нещото,което наистина си струва да се направи.За малко пари,можем да постигнем ефект по-голям от чип за 160лв+КН конус за още толкова 
Поне такива отзиви има от колеги,които са го правили.Склонен съм да вярвам,понеже както знаем на един атмосферен мотор,най-добре му се отразява,преработка на изпускателната система.Колектора от м42 е перфектен за тая цел,понеже е "плетен" 4-2-1,точно като повечето автърмаркет спортни колектори,а цената му е повече от добра....Предвиден е за по-голям мотор от м43,както и тръбата след него е с по-голям диаметър от стоковата на м43.Трябва и едно освободено задно гърне,мислех че добър вариянт ще е от 2.5,но като се сдобих с такова,просто теглото му ме спря,тежеше 15 кила...А целта не ми е да си правя колата все по-тежка и по-тежка,като се има предвид че изпадат маркови гърнета за добри пари.Продадох го и мисля да си взема хубава марка втора ръка някоя хубава двуцевка.Убеден съм че резултата ще си струва усилията.А цената на интервенцията е минимална...
Ще мога да споделя резултати,чак на пролет,понеже съм зазимил колата и ще я правя и карам чак тогава.

Поне такива отзиви има от колеги,които са го правили.Склонен съм да вярвам,понеже както знаем на един атмосферен мотор,най-добре му се отразява,преработка на изпускателната система.Колектора от м42 е перфектен за тая цел,понеже е "плетен" 4-2-1,точно като повечето автърмаркет спортни колектори,а цената му е повече от добра....Предвиден е за по-голям мотор от м43,както и тръбата след него е с по-голям диаметър от стоковата на м43.Трябва и едно освободено задно гърне,мислех че добър вариянт ще е от 2.5,но като се сдобих с такова,просто теглото му ме спря,тежеше 15 кила...А целта не ми е да си правя колата все по-тежка и по-тежка,като се има предвид че изпадат маркови гърнета за добри пари.Продадох го и мисля да си взема хубава марка втора ръка някоя хубава двуцевка.Убеден съм че резултата ще си струва усилията.А цената на интервенцията е минимална...
Ще мога да споделя резултати,чак на пролет,понеже съм зазимил колата и ще я правя и карам чак тогава.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
Dpy написа:....Предвиден е за по-голям мотор от м43,както и тръбата след него е с по-голям диаметър от стоковата на м43...
М43 18 4 Е2 си е със същия обем като М42,иначе от твоя да,мен обаче ме интересува как се събира,че ми се струва по изнесен...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос за генерация м42 и м43
И на б18 ефекта ще е същият.Разгледай в реалоем формата и на двата и ще ти стане ясно.Супер рестриктивен е на м43.На м42 си баш спортен фабрично
.Иначе се събирал,но има преправяне в захващането.Правел се фланец.Какво точно и как,не мога да кажа с точност,като го направя ще сложа снимки какво се прави за да стане

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани