Проблем с чистачките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем с чистачките
EnimEn написа:jdl написа:Бялата кутия, със синята букса - това е модулът за чистачките.
Кутията с единична жълта букса - EWS, имобилайзер.
Кутията с трите букси - ZKE-то, демек управлението на всичко шукаритетно по купето - стъкла, светлинки, заключване
А това, че и в движение няма бавната степен - може да значи, че до модула за чистачките просто не достига информация за скоростта...
на бялата кутия трябва да пише ЕВС, не на черничката
Цветът на кутията не е определящ, нито в кой слот е поставена

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Проблем с чистачките
може, просто на мен досега от 7 ЕВС-а нито един беше черен.


- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Проблем с чистачките
Изчетох няколко теми относно проблеми с чистачките и не ми стана ясно едно нещо - къде и колко са релетата и модулите ? Аз имам модул зад жабката, трябва ли да търся някакви други релета под волана или почиващия крак ?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- cool_ice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 22.05.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 4,4
- Мечтае да кара: Всичко що е М
Re: Проблем с чистачките
Смалко закъснение забравих да пиша проблема найстина се оказа в лош контакт на модула за чистачките зад жабката както каза колегата синята букса,благодарности за което на колега, с малко контактен спрей всичко си дойде на мястото 

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
- surbina87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: м40 - ката да плаче
- Мечтае да кара: е92
Re: Проблем с чистачките
Колеги и аз имам подобен проблем но при мен има само наи бързата степен другите вообще неискат да тръгнат като бутна лоста нагоре (да пръска вода) чистачките тръгват и остават на средата на стаклото трябва да бутна на наи бързата степен и да ги фана когато са долу за да ги спра долу кадето им е мястото сменях ръчката но пак същата работа сменях и моторчето но пак си е така от модула ли ще да е 

- surbina87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: м40 - ката да плаче
- Мечтае да кара: е92
Re: Проблем с чистачките
Колега първо се извинявам че пиша в твоята тема но да непълним форума с излишни теми.
Та вапроса ми е някой може ли да ми обясни каде по точно се намира модула за чистачките и ако може една снимчица за да го видя и да знам какво да търся като я разглобя да видя дали моя проблем е от модула че сичко вече смених и се така си работят чистачките само на наи бързата степен
Та вапроса ми е някой може ли да ми обясни каде по точно се намира модула за чистачките и ако може една снимчица за да го видя и да знам какво да търся като я разглобя да видя дали моя проблем е от модула че сичко вече смених и се така си работят чистачките само на наи бързата степен
- The Stig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 23.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 e39 530dA
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с чистачките
Колега, Surbina, и при мен има подобен проблем.
Давам един път на контакт, всичко работи, бърза, бавна, импулс, пръскалки, ръчно един път.. всичко е наред.
Друг път давам на контакт, бачка само най-бързата - другото леж ... изкл. от контакт. Пак давам на контакт тръгва всичко. Понякога спира докато си работи. Смених релето - проблема остана
пп. Това дет като спреш на светофар, минава от бавна на импулс си мислех, че го имам само аз и е част от проблема
Давам един път на контакт, всичко работи, бърза, бавна, импулс, пръскалки, ръчно един път.. всичко е наред.
Друг път давам на контакт, бачка само най-бързата - другото леж ... изкл. от контакт. Пак давам на контакт тръгва всичко. Понякога спира докато си работи. Смених релето - проблема остана

пп. Това дет като спреш на светофар, минава от бавна на импулс си мислех, че го имам само аз и е част от проблема

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Проблем с чистачките
Модула за чистачките се намира зад жабката, в него влиза голяма синя букса - трудно е да се обърка
Чувал съм и за други релета, че уж имало .. ама даже и на картинка не съм ги виждал, може би ги има само в по-ранните модели. Първо проверете лостчето дали работи правилно - понякога не прави хубав контакт и оттам идва проблема. Лошото е, че е неразглобяемо и е трудно да се установи дали е от него. Все пак има начин - с мултицет и схемата на чистачките (има я в разни ръководства за ремонт), мери се и се гледа дали контакта е затворен/отворен при съответното положение на лостчето. Моят проблем беше, че чистачките си работеха когато поискат, докато в един момент напълно умряха. Започнах от лостчето, но в крайна сметка се оказа, че мизерията е в чипа, който управлява модула.

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани