DIY CAI - направи си сам топлинен щит
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит
zBoost написа:metodi80 написа:tisho_ написа:Не е ли по добре с оригиналната филтърна кутия и спортен панелен филтър в нея ....
По добре е и е "чиста работа " ..... Да не говориме , че е по ефективно .... !
sorry ма даваш мнение което е доста грешно и явно не разбираш нищо от CAI. Начи stock панелния филтър е много по заврян в тая кутия и ограничен от към достъп на въздух. да не говорим за тръбата. Когато се прави една такава система, ще има резултат като е направена като хората както колегата. Вкарава се 2ра тръба да се вземе въздъха отдолу където е по студен и се ограничава с такъв heat shield топлината към филтъра. Ако сложиш само конусен филтър в дебитомера и затвориш капака сигурно няма да има разлика или тя ще е малка, но правилно направена такава система си има положителна разлика от stock airbox.
Ако сложиш само конусния филтър в дебитомера даже ще има негативна разлика защото ще вкарва топъл въздух.
prodava se bmw e36 320 i sedan
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит
mcren написа:Ако сложиш само конусния филтър в дебитомера даже ще има негативна разлика защото ще вкарва топъл въздух.
Даже до вчера бях така, понеже все нямах време да си направя топлинния щит и като станеше топло навън (30тина градуса) под капака ставаше ад, а колата глъхнеше на моменти

zBoost може би просто хората не са се интересували толкова от различните видове интейкове (CAI, Ram intake..)
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит
zBoost написа:metodi80 написа:tisho_ написа:Не е ли по добре с оригиналната филтърна кутия и спортен панелен филтър в нея ....
По добре е и е "чиста работа " ..... Да не говориме , че е по ефективно .... !
sorry ма даваш мнение което е доста грешно и явно не разбираш нищо от CAI. Начи stock панелния филтър е много по заврян в тая кутия и ограничен от към достъп на въздух. да не говорим за тръбата. .
Не ми соррикай , не знаеш от какво разбирам , че да ми даваш оценка , чак пък било ЯВНО !

Разликата в проходимостта м/у панелен спортен филтър (в стандартната пластмасова кутия) и конусен спортен филтър (в тия допълнително правени отделения) е около 2-3 m3m в полза на конусния филтър.... Като ти толко "явно" разбираш от тия неща ,би трябвало да го знаеш това , ако не го знаеш - научи го ....
Не си заслужава разправията да се слага конусен филтър за 2 m3m повече! (Да не говориме , че ако отделението за конусния филтър не е направено както трябва тоя "аванс" ще замине...)
И още нещо .... , има едно схващане , че монтаж на конусен филтър има смисъл при двигатели над 2 литра, а като гледам двигателя от снимките е м42 ...

Режете ги тия бракми , турайте в тех секви ла*на ..., тая щуротия и на цвят е докарана като кенеф... ! В никакъв случай не съм против тунинга , но показания вариянт (изпълненито) не ми харесва , още повече , че има по-лесен начин да се постигне приблизителен резултат (с монтаж на спортен панелен филтър).
Па не е лошо вместо тия глупости дето се правят , уж за подобряване работата на двигателя , първо да си докарате колите в нормано "сток" състояние , па тогава да мислите за "тунинг" .... Щот като гледам гофрирания маркуч на тоя двигател от снимките е увит с черно тиксо , ама иначе "тунинг" му се прави ...!!!

П.С.
Ааа и за да не бъда голословен ето първото което ми попадна като тест-сравнение м/у панелен и конусен филтър :
http://www.beemasport.com/tag/%D1%81%D0 ... %8A%D1%80/
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит
Слушай к'во ве господинчо - при положение, че не си правил нищо такова и си поредната форумна мишка, която само чете тук и там и нищо не прави - не ми пиши изобщо в темата !
Преди имахме спречкване с теб, сега отново и си ми ясен вече що за човек си.
Ако искаш ще направя измервания на температурата в конуса и в панела в кутията поотделно, щото Е ПОВЕЧЕ ОТ ЯВНО ЧЕ НЕ ЗНАЕШ АНГЛИЙСКИ - COLD AIR INTAKE си преведи какво е и що служи, тогава си пиши малоумно-некомпетентните мнения, понеже вече почваш да дразниш. Това не му харесвало, онова не му харесвало. Като не ти харесва повече не си прави труда да си пишеш мишкарските мнения в темата.
АМАН !!!
Преди имахме спречкване с теб, сега отново и си ми ясен вече що за човек си.
Ако искаш ще направя измервания на температурата в конуса и в панела в кутията поотделно, щото Е ПОВЕЧЕ ОТ ЯВНО ЧЕ НЕ ЗНАЕШ АНГЛИЙСКИ - COLD AIR INTAKE си преведи какво е и що служи, тогава си пиши малоумно-некомпетентните мнения, понеже вече почваш да дразниш. Това не му харесвало, онова не му харесвало. Като не ти харесва повече не си прави труда да си пишеш мишкарските мнения в темата.
АМАН !!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит
metodi80 не ми се спори напразно само щи кажем, че сам си противоречиш с тая измислена статия дето даде. Всеки си знае неговото, пък който се интересува да погледне по долу.
Ето 1 DIY с шаблон с мерки.
http://www.e36-tech.com/forum/diy-custo ... -2317.html
Ето 1 DIY с шаблон с мерки.
http://www.e36-tech.com/forum/diy-custo ... -2317.html
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит
Заключвам, щото явно ще се излезе от добрия тон.
Тестове за + и - от CAI има много, който се интересува може да намери. Има както ползи, така и вреди.
Тестове за + и - от CAI има много, който се интересува може да намери. Има както ползи, така и вреди.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани