От Парно към Дигитален климатроник
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: От Парно към Дигитален климатроник
m@rtin написа:релетата са ясни вече и са 3бр... х51, х52, х53 на схемата
но едното което е за 2ра степен на перката
било за 6 цилиндрови автомобили ( х53)
значи на мене няма да ми трябва така ли??
някой запознат ли е?
и съдя че и в перките за климата ще има разлика
6цилиндр са с 2 скорости а 4цил с една скорост
(правилно ли разсъждавам??)
някой ще подскаже ли нещо за инсталацията им??
Колега по мойти разбирания и 4цил. също са с две скорости.Тъй като на 4цул. се слага допълнителен датчик в радиатора за вода ,който има две темперетури 91 и 99 градуса като първия пин ,който е 91градуса го връзваж към релето за 1-вата скорост и така аналогично другият пин ,за релето за втора скорост на перката.От тези две релета ти излизат други проводници син със зелено ,които се обединяват и ходят на бушон 16.

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: От Парно към Дигитален климатроник
по мои спомени на 4 цилиндровите перката е 2 скорости , като по бавната е през резистор, а на 6така самата перка си е с вход за 12+ 1ва ск, 12+ 2ра ск и обща маса

Re: От Парно към Дигитален климатроник
mitrax написа:по мои спомени на 4 цилиндровите перката е 2 скорости , като по бавната е през резистор, а на 6така самата перка си е с вход за 12+ 1ва ск, 12+ 2ра ск и обща маса
Да точно така има резистор на перката за 4 цил.

- dozata
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 9.06.2009
- Местоположение: Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 525ТДС
- Мечтае да кара: М5
Re: От Парно към Дигитален климатроник
ДА Колега прав си моята е 6-так и е с две скорости и е само с две релета.Сега през почивните дни ще ми остане малко време и имам тук едни схеми които аз съ си правил и ще ги сканирам и ще ги кача да може да видите каде и как идват релетата.И на мен там ми стана много сложно и затова започнах да си ги пиша като на схема.
KUM4o написа:mitrax написа:по мои спомени на 4 цилиндровите перката е 2 скорости , като по бавната е през резистор, а на 6така самата перка си е с вход за 12+ 1ва ск, 12+ 2ра ск и обща маса
Да точно така има резистор на перката за 4 цил.
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Re: От Парно към Дигитален климатроник
mitrax написа:по мои спомени на 4 цилиндровите перката е 2 скорости , като по бавната е през резистор, а на 6така самата перка си е с вход за 12+ 1ва ск, 12+ 2ра ск и обща маса
Я да кажете нещо повече за този резистор??Къде се слага?Или снимка да направи някой

dozata написа:Колега релетата са две,пълния комплект надали ще ти го дадат с релета и тем подобни.Аз за моята си взех уж пълен комплект но ми дадоха само прасето(КУТИЯТА),тръбите,радиатор,дехидратарот и компресор,но пак стана.Втората пукса си я прекарвах сам защото моята нямаше такава,значи колата е 93-та 325тд и то 11месец.Колега от които си я купих излезе много точен и ми даде цялата негова инсталация и от там си проследих кабелите за моята и така монтирах втората букса и всичко друго си отговори.
п.с.Извинявам се че не съм написал подробно как се слага но не ми е останало никакво време за това.Надявам се тия дни да се освободя малко и да седна да обясна на всички подробно как става
колега помниш ли къде напуска кабелите за черната букса че в момента опрях до там



Re: От Парно към Дигитален климатроник
Да се похваля вече си монтирах климатроника ,но имам няколко проблема.Ел.инсталацията е на 6 всичко работи ,но сега като тръгвам ми се тресе цялото купе ,дори и в движение се усещат вибрациите на мотора.От какво може да е?Значи аз съм с 316 седан с М40 ,след като монтирахме климатичният радиатор ,който седи пред водния нямаше как да сложим номер 13 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=10.Може ли поради липсата на това нещо да ми тресе?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: От Парно към Дигитален климатроник
Не е от него, колите с киматик го нямат.
Или ти се е скъсал някой тампон на мотор/скорости или нещо съединителя, , гумено каре на кардана...
Или ти се е скъсал някой тампон на мотор/скорости или нещо съединителя, , гумено каре на кардана...

Re: От Парно към Дигитален климатроник
Хайде и аз да се похваля.Вече имам работещ климатроник и всичко е ок.Измерихме на централната духалка на моменти слизаше до 3 градуса
.Само един малък проблем остана да оправя.Резистора ,който ми е за първа степен на климатичната перка ми се е прецакал и сега ще го подменям.


- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Re: От Парно към Дигитален климатроник
KUM4o написа:Хайде и аз да се похваля.Вече имам работещ климатроник и всичко е ок.Измерихме на централната духалка на моменти слизаше до 3 градуса.Само един малък проблем остана да оправя.Резистора ,който ми е за първа степен на климатичната перка ми се е прецакал и сега ще го подменям.
Колега какъв беше проблема с тресенето??Имам спомен че беше коментирал решението му но не намирам пост-а ти..
Че и при мене едно тресене като се включи компресора което ми се струва повече от нормалното

Re: От Парно към Дигитален климатроник
Проблема беше следния.Тръбата излизаща от компресора към климатичния радиатор ,опираше точно между компресора и единия рог на коша.От това опиране вибрациите на мотора се предаваха и на купето.След няколко седмици търсене на подходяща тръба ,колегата Явор ми прати една и тя пасна идеално.А самото тресене го имаше без значение дали е пуснат компресора или не и след подмяната като се пусне компресора изобщо не се усеща.

55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани