Водната помпа - ТДС....?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Водната помпа - ТДС....?
Да попитам - на запален, студен мотор, трябва ли да тече струйка антифриз от тънкото маркуче, което влиза в разширителния съд, или от там върти водата само при загрял двигател ( големия кръг )..? Имам съмнение, че помпата даде фира, ама....,дано да е само това де....
.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Водната помпа - ТДС....?
това е добрееее....защото мойта не тече...> значи помпата се е прецакала....> затова светна червената лампа...
. Дано се размина само с това.
Благодаря за инфото !

Благодаря за инфото !
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Водната помпа - ТДС....?
и при мен тече от там на току що запален студен матор
а едно странично въпросче , тъй като разширителното ми казанче е мн мръсно отвън, до къде трябва да е нивото на антифриза при студен загасен мотор


а едно странично въпросче , тъй като разширителното ми казанче е мн мръсно отвън, до къде трябва да е нивото на антифриза при студен загасен мотор


6>4
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Водната помпа - ТДС....?
При мен нивото винаги е било малко над средата на казанчето - около 3/5 и не е имало проблем.
Re: Водната помпа - ТДС....?
струята винаги си тече, но ако даваш повече гас тече с по голяма сила.Количеството на антифриза дори да налееш повече с течение на времето си спада до рязката където пише Cold
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Водната помпа - ТДС....?
ShibinG написа:...а едно странично въпросче , тъй като разширителното ми казанче е мн мръсно отвън, до къде трябва да е нивото на антифриза при студен загасен мотор![]()
На развита капачка от дъното на казанчето стърчат нещо като щифтове (сега не се сещам точно каква форма имаха),трябва да са закрити с течност или да е на тяхното ниво.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Водната помпа - ТДС....?
благодарско точно до нивото на щифтовете е днес погледнах и на майка ми е39ката тдс и там е на същото ниво 

6>4
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Водната помпа - ТДС....?
Така..., по темата - проблема вече е решен. Оказа се водната помпа с пластмасовата турбинка - превартяла е турбината в оста и се е поначупила малко
. Хубавото е , че след смяната всичко вече е наред...
т.е. разминал съм се само с това . Имам снимки, но не мога да ги кача сега .
п.с.- Симптоми :
загрява адски бързо, за около минута може би
въпреки че е загряла, не духа топло от парното..( т.е. не помага да отнеме част от топлината , така че е по добре да угасите веднага мотора )
маркуча към термостата е доста по-хладен в сравнение с другия , който влиза в радиатора и е горещ
и накрая, ако сте видели всичко това навреме и не е станало прекалено късно ( при мен не беше хвърлила антифриза ), като поизстине малко и запалите отново ( ако запали
) в разширителния съд не се вижда никаква струя от тънкото маркуче.
п.с.2 -Трябва да се действа много бързо, или по-скоро е на късмет май- ако видиш стрелката навреме - добре, ако не ..
п.с.3- Не ,че не знаех , че трябва да се смени веднага помпата с такава с метална турбинка, ама....

т.е. разминал съм се само с това . Имам снимки, но не мога да ги кача сега .
п.с.- Симптоми :





п.с.2 -Трябва да се действа много бързо, или по-скоро е на късмет май- ако видиш стрелката навреме - добре, ако не ..

п.с.3- Не ,че не знаех , че трябва да се смени веднага помпата с такава с метална турбинка, ама....

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани