имобилайзер проблем- не иска да заварти стартера
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
Re: имобилайзер проблем- не иска да заварти стартера
издърпахме колата до един сервиз ,като пробвах пак да я запала ,но не искаше и нямах избор...
После ми се обади пича и ми каза,че чипа в ключа се ебава (едвам го намерил бил под стелката,а наистина пласмасата на ключа може да се отвори при паленето ,но доста трудно...) и трябва да го препрограмира като ще ми струва 150лв ...Днеска зех колата ,ма не сам му оправил сичките пари...
После ми се обади пича и ми каза,че чипа в ключа се ебава (едвам го намерил бил под стелката,а наистина пласмасата на ключа може да се отвори при паленето ,но доста трудно...) и трябва да го препрограмира като ще ми струва 150лв ...Днеска зех колата ,ма не сам му оправил сичките пари...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: имобилайзер проблем- не иска да заварти стартера
kiret0 написа:издърпахме колата до един сервиз ,като пробвах пак да я запала ,но не искаше и нямах избор...
После ми се обади пича и ми каза,че чипа в ключа се ебава (едвам го намерил бил под стелката,а наистина пласмасата на ключа може да се отвори при паленето ,но доста трудно...) и трябва да го препрограмира като ще ми струва 150лв ...Днеска зех колата ,ма не сам му оправил сичките пари...
Я го попитай точно как ще го препрограмира, че нещо ми се струва, че те качва на черешата. Знаеш ли какъв е зор да се отвори ключа докато палиш?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
Re: имобилайзер проблем- не иска да заварти стартера
еми знам да много трудно е ,но не казвам нищо защото ключа нали е на щипки и мн рядко ма сам го виждал да излиза леко... вапроса е че и майка ми сега кара колата повече и при нея се слючи това... иначе разбирам че е мн трудно да падне тоя чип (на ключа вадих дубликат преди 2 год...) и наистина после колата не искаше да запали дори като моя приятел ме дърпаше - вкарвам 2ра колата не пали ,а е в компресия 3та пак не .... и отидох в кварталния сервиз
Та незнам какво програмиране после ... реално 150 лв ...... дали ме пържи наистина с парите наистина (аз не съм му дал всички ,а иначе в сервиза сам оставил над 1000 лв за два ремонта по ходова част и нов амортисьор),а колата си я зех вече.
Та незнам какво програмиране после ... реално 150 лв ...... дали ме пържи наистина с парите наистина (аз не съм му дал всички ,а иначе в сервиза сам оставил над 1000 лв за два ремонта по ходова част и нов амортисьор),а колата си я зех вече.
Re: имобилайзер проблем- не иска да заварти стартера
Аз за препрограмиране на софтуера заради блокирал имобилайзер дадох 220 лв , споко , важното е да са го направили както трябва и да не ти дава грешки 

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани