По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от jakson » 22 Юни 2010, 14:24

Вчера ходих на диагностика и ми казаха , че трябва да си махна катализатора . Направих го . Сложиха ми гърне '' заместител '' българско , по-малко е от катрализатора . Маниполацията излезна 80 лв. , труд + гърне . Тази сутрин , се качих в колата и както винаги си паля завъртях ключа леко и го пуснех . Попринцип друг път така си пали . Днес неможа .... Завъртях 2ри път и подържах доста докато запали .... развъртях двигателя хубаво докато тръгне . Това нормално ли е или просто колата е направена да работи с катализатор и гърнето не и се отрязява добре или просто това което са ми го сложили е боклук ? Казаха ми , че е българско . Има 2 години гаранция . Иначе катализатора беше черен вътре целия в сажди . Тръбите на ауспуха са черни с наслоявания . Двигателя е 1.6 М40 . И доста ми гори на моменти и в тези момненти неще и да върви и цапа ауспуха . Но вчера след смяната на колата вървеше малко по-добре от преди но пак си беше тромава .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от Делян » 22 Юни 2010, 17:13

По принцип не би трябвало да е така,освен да са ти сложили някакво много малко или запушено гърне,ама ме съмнява.Трябвало да ти преработят оригиналното гърне,като изтърбушат керамиката,като се направи както трябва,хем се отпушва колата малко,хем няма да ти гние като тез ментаци нови по 60-100лв,хем и звука си остава тих като преди.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от jakson » 22 Юни 2010, 17:44

Dpy написа:По принцип не би трябвало да е така,освен да са ти сложили някакво много малко или запушено гърне,ама ме съмнява.Трябвало да ти преработят оригиналното гърне,като изтърбушат керамиката,като се направи както трябва,хем се отпушва колата малко,хем няма да ти гние като тез ментаци нови по 60-100лв,хем и звука си остава тих като преди.

Нов катализатор за 60-100 лв. ли ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от ~Мишо~ » 23 Юни 2010, 1:05

Най-вероятно имаш някакъв друг проблем,или е било моментно състояние.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от jakson » 23 Юни 2010, 1:09

~Мишо~ написа:Най-вероятно имаш някакъв друг проблем,или е било моментно състояние.

Не е моменто състояние защото ми го направи и 2ри път . Немога да разбера вече какво и има на тази кола ....


Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 24.03.2010
Пол: Мъж

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от borcho6 » 23 Юни 2010, 19:49

и аз мисля ,че паленето няма нищо общо с катализатора.тарси причината другаде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от ивчо3 » 24 Юни 2010, 9:03

jakson написа:
~Мишо~ написа:Най-вероятно имаш някакъв друг проблем,или е било моментно състояние.

Не е моменто състояние защото ми го направи и 2ри път . Немога да разбера вече какво и има на тази кола ....

Когато се демонтира катализатора и на негово място се сложи резонаторно гърне се развива накрайника на ламбда сондата. Имай впредвид, че пластмасовия накрайник, който влиза в буксата с времето става трошлив, достатъчно е веднъж да се развие и завие, направо може да се счупи от напъването. Възможно е оттам да влиза вода. Качи колата на канал или подемник и виж отдолу. Грешка. Сега прочетох че става въпрос за М40, а при него кабела на ламбдата май не се завива отдолу. Все пак търси причината някъде оттам, най-добре на диагностика.
Последна промяна ивчо3 на 24 Юни 2010, 9:59, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от ивчо3 » 24 Юни 2010, 9:13

borcho6 написа:и аз мисля ,че паленето няма нищо общо с катализатора.тарси причината другаде.

:yes: Моторът трябва да пали без дълго въртене на стартера, дори при напълно задръстена изпускателна система.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от jakson » 25 Юни 2010, 13:35

Сега колата се оправи . По-лесно пали . Иначе сондата е преди катализатора и не са ми я сваляли . На диагностика само дава грешка на датчик скорост . Чистат ми я и тя пак се появява . Километража си отчита нормално ... Дали не е някой де датчик нз ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от beco109 » 25 Юни 2010, 20:19

Пробвай да откачиш кабела от дифа и да покараш малко така.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от shengi » 25 Юни 2010, 21:17

И мен ми я дава тая грешка.Но като съм на място и и кача оборотите по към червената зона.Иначе и в движение ми я дава тази грешка, но пък си отчита нормално скороста.От там си мисля, че нещо компютъра неможе да се върже към датчика и от там .... /мисля си че датчика е свързан към таблото и към DME-то, но нека колегите по запознати с електрическата част да подскажат/.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от jakson » 25 Юни 2010, 22:22

shengi написа:И мен ми я дава тая грешка.Но като съм на място и и кача оборотите по към червената зона.Иначе и в движение ми я дава тази грешка, но пък си отчита нормално скороста.От там си мисля, че нещо компютъра неможе да се върже към датчика и от там .... /мисля си че датчика е свързан към таблото и към DME-то, но нека колегите по запознати с електрическата част да подскажат/.

В аутодата е показан проводник излизащ от датчика който влиза в километража и в компа . Да не би този датчик който си мислим , че е за скорост да е друг ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от shengi » 26 Юни 2010, 19:30

Датчика отчиташ скороста стои на ск.кутия от страни.Та мисля си, че той дава и инфо на компа за скороста а той да си смята там нещо си :lol: иначе разлика нито в горене нито в вървеж няма дали свети или не ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от beco109 » 26 Юни 2010, 20:27

shengi написа:Датчика отчиташ скороста стои на ск.кутия от страни.Та мисля си, че той дава и инфо на компа за скороста а той да си смята там нещо си :lol: иначе разлика нито в горене нито в вървеж няма дали свети или не ...

Ейййййййййй ето такава глупост скоро из форума не бях чел. МОля ви поне като не сте сигурни в нещо, просто да си замълчите. :dummy: Потози начин ще бъдете по умни за пред всички.
Тоя човек с тия мн мнения просто ме уби от компетентност и направо ме отказа да пиша повече. :ranting: :OT:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!

Мнение от bmwdriver » 26 Юни 2010, 23:07

Датчика е на диференциала,и ако дава грешка,най лесно е да се смени.
Но заглавието на темата е за съвсем друг проблем,който мисля,че е решен.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook