относно 1.8 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.07.2008

Мнение от user11_1 » 18 Авг 2008, 9:06

Колега прати снимки на блока може и да има лек за него ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 18 Авг 2008, 10:49

Кофти :confused:
От начало си помислих че му е превъртяла водната помпа и за това е сгюбрила,ма сега се оказа че е прескочила веригата :shock:
Което ме навежда на мисълта че мотора никога не е обслужван качествено и най вероятно колата е карана от супер мъляч.
За да се стигне до това положение явно дуста дълго време е карана с разтегната верига и износен оптегач,което от своя страна няма как да не се забележи при покупка,има шум ,не пали топла и тн.
Успех с ремонта,скъпичко ще ви се върже но поне ще знаеш че ще караш дълго и безаварийно.
Много по практично е да вземеш цял мотор и да го ревизираш ,преди монтажа ,поне няма да е толкова скъпо.

П.С. питай err0r къде е дал комбито,ако не са го разчастили мотора да го вземеш цял,поне е ремонтиран изоснови скоро и ще знаеш какво купуваш ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 18 Авг 2008, 14:51

Колега дай снимки на главата ... много мой човек ,тука във Враца е страшен майстор , заварява ,цепи ,лепи - ако има вообще начин той ще я оправи (от цяла България идват при него). Ако можеш и искаш пусни снимки ,аз ще му ги покажа и може се разбереме нещо .... при всички случаи мисля че ще ти излезе доста по евтино от това да купуваш нова глава (че дори и от втора ръка глава пак мисля че по евтино ще ти вземе).

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от traqn_savov » 18 Авг 2008, 19:53

Двигател питахме от моргата, искаха 2500 лева :shock: :shock: за не оборудван мотор, с незнайни километри и произход..

Спряхме се на вариант, правене на този..

ето снимки...

Всичките бутала са начукани здраво.

Изображение


цилиндъра е скофтен, плюс дупка на блока, в опасна близост до маслената магистрала.
Изображение

мотовилката, се е згънала като верен макарон.. :uups: :uups:
Изображение
_______________________________________

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 18 Авг 2008, 20:52

Аз срещу 2500лв преди една година правих основен ремонт - бутала със сегменти, ризи на цилиндрите, вериги, оптегачи. След правилната разработка моторът наистина започна да върви нормално (като за 1.6 дизел с чип). Не пушеше много, а разходът му беше приказка. По-добре си направи тоя мотор както си знаеш, че е най-добре и после само му се наслаждавай, защото и той може да те кара да се усмихваш. Ако не ти се подхваща такова начинание - знам къде има един перфектен (откъм карантии) тдс (моя), но е с изпочупени части покрай него, които ти си имаш и можеш да ползваш без проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 19 Авг 2008, 9:50

traqn_savov написа:metodi80 мойте уважения, но това е само една кола, знам че си фен на марката, така че не се впрягай.....
А колкото до помоща, ще кача какъв е бил проблема, и каква е била причината, как съм го отстранил, и колко ми е струвало, е това ако не си е помощ, здраве му кажи.:D
обслужена преди да тръгне, с най скъпите масла, той те щади средства за колата, :( по пътя почнал някакъв шум да се чува от някъде, и изведнъж двигателя умрял...

Аз съм автомеханик, като дайде ще го видя, но сервиза който го е гледал, е казал че не става за нищо двигателя..

кофти, кофти тръпка, знам по принцип че бе ем ве тата има стабилни двигатели....

От всичко изписано докук мога да направя няколко заключения:
1. Брат ти си купува кола, за която твърдят, че била с ангренажен ремък :mhihi: :shock: . Не знам как са разбрали, че брат ти не разбира от тази марка, но в крайна сметка са успяли да го убедят, че има ремък за смяна. Всеки който е карал, или се е интересувал от БМВ знае, че ремък на дизелов двигател има само при модела Е30- 6 цилиндров, 2400 см/3 ходов обем, който бива заместен още в края на оседемдесетте години със следващия модел- М41, за който става въпрос в момента. Та този двигател е с ангренажна верига и мошениците, които са пробутали колата на брат ти много добре са знаели това. За да отвлекат вниманието от проблема, който е породен изключително от немарливост, а не от производствен дефект /въпросните причини да прескочи зъб верижното колело могат да бъдат няколко. Предпочитам да не се спирам на тази тема, още повече, че ти си автомонтьор и са ти пределно ясни тези неща./, са му вменили, че само има ремък, който трябва да се смени и работата заспива. Да, ама не. Както сам казваш, а снимките напълно доказват твоето твърдение, този двигател е навъртял не малко километри в това състояние- криви клапани на трети цилиндър, възможно е буталото да е било пукнато, до като са се усетили накъде върви работата, позакърпили са го колкото да го продадат и готово.
още по лошото е, че се чуствам виновен, аз му казах да си вземе бмв че са най здрави, нямат чупене направо, и че няма да съжелява....
е вече какво да му кажа незнам...

А може и да е бил, позакрепен за продажба, като го отворя, ще видя, от мен не могат да ги скрият тея циганийки.

като има повече инфо ще пиша....
даже със снимков материал. :uups: :uups:

поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от donbazil » 19 Авг 2008, 17:02

Първото ми БМВ беше с такъв двигател. Има си своите слабости според, но за две и полувина години в които съм го карал не ми създавал никакви проблеми. Поддържам връзка и с новия собственик (Македонец - кара я там) и до момента и той не се е оплакал (още 1-1.5 години). Всички се хвърлят на "далаверата" да си купят евтин автомобил, без да мислят за това в какво състояние е :(
Истината е в дизела
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от traqn_savov » 28 Авг 2008, 21:10

ъп на темата
:mhihi:

бе ем вето вече пори вятъра, и мърка като коте. 8) 8) ама малко равносметка..
Изображение
ремонт глава 100 лева, два нови клапана 40 лева.
сигменти 180 лева
блок риза 100 лева, заварка проверка 80 лева.
една биела втора употреба 180 лева
колянов вал шлайф на всички шийки 100 лева 1-рви 0.25 мм лагери основни и биелни 440 лева

гарнитура глава 80 лева, симеринга голяма 30 лева малка 20 лева..
и разни към 200 лева, разхождане напред назад миене банички и тем подобни...

а ето и малко снимки от затварянето.

тук съм набил четерите бутала сега слагам лагерите и коляновият вал.

Изображение

тук съм пуснал коляновият вал.
Изображение

тук съм позглобил двигателя.
Изображение
тук вече има напредък..
Изображение
и тук дългоочаквания момент... това е силата на дизела, при 2000 оборота 85 километра, разход 3 РЕАЛНИ!
Изображение

ооо кеф по магистралата бавничко, че във разработка.
_______________________________________

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 28 Авг 2008, 22:37

е , ако си пуснал гаста може да е 3 , ама като натиснеш отиват повечко

3 на 100, може ама не нафта

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от traqn_savov » 28 Авг 2008, 22:53

nandrolon написа:е , ако си пуснал гаста може да е 3 , ама като натиснеш отиват повечко

3 на 100, може ама не нафта


Е то постоянно варира в някакви граници, но при един постоянен режим, и малак натиск на педала на газта си показва 3, вече в града е друго, там стрелката си мърда около 9-10 :mhihi: :mhihi:
_______________________________________

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Авг 2008, 23:29

обади се за ЧИП кат я разработиш :mhihi:
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Авг 2008, 0:31

nandrolon написа:е , ако си пуснал гаста може да е 3 , ама като натиснеш отиват повечко

3 на 100, може ама не нафта

Преди точно 1 година правих точно това нещо - разработване на точно този мотор - М41Д18
На отиване от София към пловдив карах точно до 2000 оборота в минута, а скоростта беше точно 90км/ч (по километраж). Разходът на гориво за разстоянието София - Пловдив бе точно 5,4 литра нафта. Верно, че пътувах 2 часа, ама пък беше яко :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: относно 1.8 тдс

Мнение от traqn_savov » 05 Юни 2010, 7:49

Ъп на темата...

Вече близо 100 000 километра и беемвето още върви и двигателя му работи перфектно...
Явно частите са били качествени...

Наближават километрите за задължителна смяна на ангренажните вериги, е има мангали дето въртят помпата за да компенсират износването на веригите, ама ние не сме от тях...
_______________________________________

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: относно 1.8 тдс

Мнение от ShibinG » 05 Юни 2010, 8:18

Колега,като се сменя веригата/веригите/,какво заедно с нея се сменя,колко оптегача са и колко зъбни колела ?
6>4

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: относно 1.8 тдс

Мнение от traqn_savov » 23 Юни 2010, 20:32

Малко зъбно колело и две големи зъбни колелета, два обтегача и два успокоителя...
При смяна се подменя целият ангренаж.. :D
_______________________________________

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook