Подгряване на ламбда

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Подгряване на ламбда

Мнение от jekichan » 03 Юни 2010, 22:31

Здравейте искам да питам от какво зависи това подгряване на ламбда сондата, защото сложих чисто нова на Бош и нещо на диагностиката показва че подгряването не е на ред. Колата е 316 М40 с четири жилна сонда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от ned_gm28 » 03 Юни 2010, 23:38

Подгрева на сондата се комутира от реле.Под допълнителното капаче,там където са 3 релета,най-дясното е за подгрева на сондата.Бяло е на цвят.Провери не само дали сработва,а и дали контактната му група комутира.Успех!
Последна промяна ned_gm28 на 11 Юни 2010, 20:20, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от jekichan » 04 Юни 2010, 8:13

Като го проверявахме се оказа че задейства като запаля колата а не като дам на конакт. Кое е нормално?
Последна промяна jekichan на 04 Юни 2010, 15:22, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от ivodachev » 04 Юни 2010, 11:17

Релето не е бяло а оранжево. Виж прикачените файлове за да се ориентираш.
relays.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от jekichan » 10 Юни 2010, 18:26

Добре колеги а това реле само подгряването ли управлява или цялата работа на сондата и евентуално как мога да разбера дали работи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от metodi80 » 10 Юни 2010, 20:23

jekichan написа:Добре колеги а това реле само подгряването ли управлява или цялата работа на сондата и евентуално как мога да разбера дали работи?


Това реле е само за подгрева на сондата. Цвета му може да е всякакъв , понеже горе казаха , че е жълто или бяло ...., цвета му може да е всякакъв , не се заблуждавай с тия цветове .... :mhihi:
Едно е сигурно , намира се в най -дясно от трите релета под капачето ...
Проверява се по следния начин :
Сваляш релето , обръщаш го обратно , така че да се вижда номерацията на пиновете (от долната му страна) , свързваш пиновете 85 и 86 към напрежение (от акумулатора или към друг източник -12в.) , след това взимаш мултицет и мериш съпротивлението на изводи 30 и 87 , то тряба да е 0 ома. След това откачваш напрежението и пак мериш съпротивлението м/у 30 и 87 , тогава трябва да е безкрайност.
Ако всичко е така , релето е здраво .... !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от jekichan » 10 Юни 2010, 21:44

Благодарско колега :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от valentino » 11 Юни 2010, 0:19

Релето за подгряване на ламбдата трябва да е включено когато работи двигателя(командва се от ЕКУ),а не когато колата е само на контакт.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Подгряване на ламбда

Мнение от mladfen » 11 Юни 2010, 15:58

valentino написа:Релето за подгряване на ламбдата трябва да е включено когато работи двигателя(командва се от ЕКУ),а не когато колата е само на контакт.

Да така е като ще добавя че работи през цялото време с двигателя. Тоест не се гаси като загрее мотора!
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook