Подгряване на ламбда
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Подгряване на ламбда
Здравейте искам да питам от какво зависи това подгряване на ламбда сондата, защото сложих чисто нова на Бош и нещо на диагностиката показва че подгряването не е на ред. Колата е 316 М40 с четири жилна сонда.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Подгряване на ламбда
Подгрева на сондата се комутира от реле.Под допълнителното капаче,там където са 3 релета,най-дясното е за подгрева на сондата.Бяло е на цвят.Провери не само дали сработва,а и дали контактната му група комутира.Успех!
Последна промяна ned_gm28 на 11 Юни 2010, 20:20, променена общо 1 път
Re: Подгряване на ламбда
Като го проверявахме се оказа че задейства като запаля колата а не като дам на конакт. Кое е нормално?
Последна промяна jekichan на 04 Юни 2010, 15:22, променена общо 1 път
Re: Подгряване на ламбда
Релето не е бяло а оранжево. Виж прикачените файлове за да се ориентираш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Подгряване на ламбда
Добре колеги а това реле само подгряването ли управлява или цялата работа на сондата и евентуално как мога да разбера дали работи?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Подгряване на ламбда
jekichan написа:Добре колеги а това реле само подгряването ли управлява или цялата работа на сондата и евентуално как мога да разбера дали работи?
Това реле е само за подгрева на сондата. Цвета му може да е всякакъв , понеже горе казаха , че е жълто или бяло ...., цвета му може да е всякакъв , не се заблуждавай с тия цветове ....

Едно е сигурно , намира се в най -дясно от трите релета под капачето ...
Проверява се по следния начин :
Сваляш релето , обръщаш го обратно , така че да се вижда номерацията на пиновете (от долната му страна) , свързваш пиновете 85 и 86 към напрежение (от акумулатора или към друг източник -12в.) , след това взимаш мултицет и мериш съпротивлението на изводи 30 и 87 , то тряба да е 0 ома. След това откачваш напрежението и пак мериш съпротивлението м/у 30 и 87 , тогава трябва да е безкрайност.
Ако всичко е така , релето е здраво .... !
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Re: Подгряване на ламбда
Релето за подгряване на ламбдата трябва да е включено когато работи двигателя(командва се от ЕКУ),а не когато колата е само на контакт.
Megasquirt & Megaview user
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Подгряване на ламбда
valentino написа:Релето за подгряване на ламбдата трябва да е включено когато работи двигателя(командва се от ЕКУ),а не когато колата е само на контакт.
Да така е като ще добавя че работи през цялото време с двигателя. Тоест не се гаси като загрее мотора!
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани