Проблем с оборотите на перката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Проблем с оборотите на перката
Може би не е станало ясно,че съм с ТДС и за това съм внимателен щом стане възпрос за охлаждане
И това което до сега съм твърдял е на база опита ми с такъв двигател.Иначе на бензинката проблема с виското не е кой знае колко належащ колкото при ТДС-а,възможни са компромиси до някъде.При бензинката ако и откаже виското поне вентилатора на климатика ще се включи и вероятно ще успее да спаси положението ако се вдигне температурата на водата над допустимите норми,но при дизелака няма спасение.

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Проблем с оборотите на перката
Dream_BMW написа:Може би не е станало ясно,че съм с ТДС и за това съм внимателен щом стане възпрос за охлажданеИ това което до сега съм твърдял е на база опита ми с такъв двигател.Иначе на бензинката проблема с виското не е кой знае колко належащ колкото при ТДС-а,възможни са компромиси до някъде.При бензинката ако и откаже виското поне вентилатора на климатика ще се включи и вероятно ще успее да спаси положението ако се вдигне температурата на водата над допустимите норми,но при дизелака няма спасение.


Иначе колега виж сега - моя термостат е на 92 градуса.Виското ми включва на около 95 градуса.Затова се включва много рядко , защото тези коли са с перфектно изчислена охладителна система и ако всичко е наред тя си охлажда и само от радиатора .Перката е сложена просто за всеки случаи -ГОВОРЯ АКО ВСИЧКО Е ИЗРЯДНО(аз съм с чисто нов радиатор- истински, не италянски за 120 лв. , помпа , термостат и виско)
Сега ако радиатора ти е на 15 години и е сипвано 5 пъти течност за запушване на течове и покраи тех и половината тръбички вътре да са запушени - е друг въпрос

Турските виско съединители включват на около 90 градуса и затова работят почти постоянно когато колата си поддържа нормална работна температура.
От там какъв е ефекта - перката намалява доста от мощността на мотора - приблизително 5 коня.
Разхода на бензина е с около 1-1.2 литра нагоре.
От постоянните вибрации които създава перката се разбива водната помпа.
Има огромна възможност да се счупи някое витло на перката и да стане мазало от пред(да не говориме ако има човек надвесен над мотора).
Това е положението

ПС. За дизела се съгласявам с тебе, и за разхода и за притесненията , щото там са дебели нещата а и дизела си грее доста


- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Проблем с оборотите на перката
Dream_BMW написа:.При бензинката ако и откаже виското поне вентилатора на климатика ще се включи и вероятно ще успее да спаси положението ако се вдигне температурата на водата над допустимите норми,но при дизелака няма спасение.
лично мнение, че ако е яко жега това може да е в минус- двигателя ще се натовари допълнително, за да върти компресора на климата, а перката на климата е доста хилава, според мен тя има по- скоро допълнителна роля, а не водеща. в случай , че виското откаже и температурата се вдига, по- удачно е да се отвори парното и да се пусне да духа на макс, та да се охлади от там.
коегата е прав, че зацепения виско съсипва водната помпа
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Проблем с оборотите на перката
Зацепеното виско може би само скъсява живота на помпата,но не вярвам да е така фрапиращо защото все пак на ТДС-а виското е зацепено доста повече време от колкото при бензинките и пак помпата си държи.А вентилатора на климатика се включва независимо дали климатика е пуснат.Ако климата е пуснат в момент в който темп на охла.течност достигне опсно високи нива,то климатика спира да работи и в помощ се включва неговия вентилатор.Когато това се случи значи имаме проблем,било то с виското,радиатора,термостата и т.н или сме тормозили колата повече от колкото е трябвало в жегата.Под тормозили имам в предвид изродски изпълнения като въртене на гуми,пергели и т.н а не просто каране с висока скорост.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани