Повредена пробка за маслото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Ароматизирани за купето и мокри кърпички за въздушния да хваща по-добре мръсотията
Мани ти ама аз с тефлонова ми беше болта за обезвъздушване на радиатора няколко месеца.

Мани ти ама аз с тефлонова ми беше болта за обезвъздушване на радиатора няколко месеца.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Днекса се напрай вариянта...един приятел ме заведе в сервиз(за щастие читав)И хората ми казаха че могат да я оправят и без да свалям картера.Оставих я и до 2 часа беше готова,напрайха нова резба и сложиха тапа от мерцедес,казахами че е с няколко номера по голяма,но не билло никакав проблем
Та дано да се е опрайло... 


- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
go4et0o написа:Браво колего добре че са ти я оправили както трябва дано всичко е наред.
П.С--Сега се наведи и виж има ли емблема на мерцедес на капачката ако има затрий я с нещо че това не му е мястото кадето и да е по твойта бима![]()
![]()
![]()

Re: Кошмар?
Така ...прочетох цялата тема-долу горе ми стана ясно но все пак да кажа какъв е проблема и искам съвет.Смених маслото преди месец,преди около седмица ми направи впечетление че имаше леко петно под колата.Не тече сериозно но е от пробката,още като го сменях тоя които го сменя ми каза че била развалена резбата на пробката.Навива някакви неща и каза че щяло да държи,но уви леко започна да каде.Вдигахме я и видях че болта на пробката се върти сериозно и не може да се затегне.Въпроса ми е мога ли да си купя нов болт за пробката или трябва да си търся стругар да ми направи резба.Другия ми въпрос е след като се извади този болт трябва ли да сменям отново маслото или може да се използва същото-сменях го преди месец.Въпроса може да е леко глупав но не съм много вещ в ремонтите.И последния ми въпрос е -някои от Варна има ли да ми каже къде мога да си свърша тази работа.Благодаря ако някои ми отговори
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Повредена пробка за маслото
отиди някъде където сменят масло - те знаят кво да направят.
маслото няма за кво да се сменя -наи много да се долее от същото .
маслото няма за кво да се сменя -наи много да се долее от същото .

Re: Повредена пробка за маслото
Ако сте сигурни , че проблема е в пробката е лесно , отиваш при стругар и от най - обикновен болт ти прави нов / между другото е желателно да е с дупка в средата / но ако проблема е в резбата на картера е по сложно , така че първо вижте къде е проблема - в резбата на пробката или на картера.Оригинално пробката трябва да е с дупка , за да се къса пробката при пренатягане и да не се поврежда резбата на картера , но след побългаряване и пишман майстори се стига и до повреда на резбата на картера
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Повредена пробка за маслото
А някой пробвал ли е да навие кълчища на резбата и да сподели?
Към колегата, пуснал темата- в сервиза не са завили накриво болта, не са чак толкова нескопосани. Просто имат лошия навик да не сменят дихтунга, който задължително се подменя с нов след няколко смени на маслото, да не кажа с всяка. Като са ти сложили стария прояден дихтунг, единствения начин да не тече масло оттам е да пренатегнат болта и логично се прецаква резбата. Като си карате колите на сервиз по възможност гледайте какво се прави по тях. Не искам да обидя никой монтьор, от небрежност, а не от незнание в повечето случаи се берат ядове.

- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Кошмар?
Колега имах го този проблем , преди месец когато реших да се направя на майстор и аз.Ходих на едва виличка да попием ,а предишния ден си бях купил кастрол и филтри и си ми седеха в колата .На втория ден видях че има канал и си викам айде аз сам ще си го сменя , всичко добре (като изключим развиването на масления филтър) , но при затягане на пропката се чу леко скръццц , се едно затегаш гуми
честито си викам май пренатегнах резбата , но като налях маслото нямаше проблем.
Като се прибрах в София на паркинга забелязах малката локвичка от скъпичкия кастрол , веднага с бащата дигнахме колата и се молехме да не е пукнат блока на картера понеже е алуминиев и лепенето щеше да е трудно.Оказа се че пропката (винта) се е скъсал , понеже до средата е плътен след това е само резба а от вътре кух.Махането на останалата част на болта беше трудна , но и тя се предаде.След това
намирането на болт небеше лесна работа , но намерихме срещу 10 лв.
Маслото го бяхме изляли в почистена кофа и после го пресипахме отново , като гледахме и за останали частици от резбета.Според мен
при теб е същия проблем , внимавай като отвиваш болта виж къде пада шайбата зада не попадне в кофата с маслото и после в мотора

Като се прибрах в София на паркинга забелязах малката локвичка от скъпичкия кастрол , веднага с бащата дигнахме колата и се молехме да не е пукнат блока на картера понеже е алуминиев и лепенето щеше да е трудно.Оказа се че пропката (винта) се е скъсал , понеже до средата е плътен след това е само резба а от вътре кух.Махането на останалата част на болта беше трудна , но и тя се предаде.След това
намирането на болт небеше лесна работа , но намерихме срещу 10 лв.
Маслото го бяхме изляли в почистена кофа и после го пресипахме отново , като гледахме и за останали частици от резбета.Според мен
при теб е същия проблем , внимавай като отвиваш болта виж къде пада шайбата зада не попадне в кофата с маслото и после в мотора
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани