бмв 318и пали и гасне когато си поиска
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
бмв 318и пали и гасне когато си поиска

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: бмв 318и пали и гасне когато си поиска
Най вероятно е някой датчик който спира да подава импулси и от там няма и искрица която да запали бензинчето, защото нали знаете газта е само за готвене 


Re: бмв 318и пали и гасне когато си поиска
да но е на бензин и се чудя дали не е датчика на коляновия вал
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: бмв 318и пали и гасне когато си поиска
Здрасти колега!Определено този тип повреда е много гадна.И на диагностика да отидеш,ще го хване само ако проблема се прояви в момента на диагностиката.Причините за това държание са много,но когато аз имах абсолютно същия проблем като тебе,накрая се оказа,че причината е в релето на бензиновата помпа
Намотката му се отпоила от едното краче и съответно релето включва когато си реши.Въпросното реле е синьо на цвят и се намира под допълнителното капаче в бушуниерата.До него има още две релета.Едното е главно (захранва всички вериги на "контакт"),другото е за подгрева на ламбда сондата.Възможно е и някое от тях да прави проблем.Ако причината е в релето на бензиновата помпа,диагностика няма как да го хване
И така,ако си на "ти" с тока,то си нагласи една пробна лампа и щом угасне-вдигаш капака и почваш да търсиш къде какво се губи.Ако не-кофти,щото ще тряя да си возиш някой,който да хване проблема,когато реши да го направи!Още по-кофти вариант обаче,е да се обадиш на сервиз,когато тотално угасне някъде,щото по закона на мърфи ще е по кофти време и на кофти място
Последното не го пожелавам на никого
Успех 


И така,ако си на "ти" с тока,то си нагласи една пробна лампа и щом угасне-вдигаш капака и почваш да търсиш къде какво се губи.Ако не-кофти,щото ще тряя да си возиш някой,който да хване проблема,когато реши да го направи!Още по-кофти вариант обаче,е да се обадиш на сервиз,когато тотално угасне някъде,щото по закона на мърфи ще е по кофти време и на кофти място



5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани