проблем в резервоара

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

проблем в резервоара

Мнение от nazo1976 » 23 Ное 2009, 12:30

след много рязко спиране от почти 1/2 пълен резервоар стрелката влезна почти в резервата тва на кво се дължи?само единия датчик за измерване ми работи от тва ли е и как се оправя освен с доливане :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: проблем в резервоара

Мнение от Kris » 23 Ное 2009, 13:22

еми пробвай първо с доливане после със смяна и ... те така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: проблем в резервоара

Мнение от transporter_81 » 24 Ное 2009, 0:20

viewtopic.php?f=8&t=176582 разгледаи тази тема и успех :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: проблем в резервоара

Мнение от ned_gm28 » 27 Ное 2009, 1:29

Само не мога да си обясня,как можаха да се изложат толкоз много с тоя бензиномер :confused: Имам гадното чувство,че на повечето Е36-ци не им бачкат коректно горивомерите (включително и моя) :conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

Re: проблем в резервоара

Мнение от nazo1976 » 30 Ное 2009, 14:43

долях за 10лв и се оправи :mhihi:


Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.08.2008

Re: проблем в резервоара

Мнение от Embata85 » 30 Ное 2009, 16:20

при такъв случай аз давам на контакт и махам минусовата клема на акумолатора и такива малки грешки се чистят също така и като заредиш по малко от 5 литра стрелката не помрадва и махам клемата пак и си отчита правилно :D
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Re: проблем в резервоара

Мнение от radio_manbg » 27 Фев 2010, 18:22

Колеги я ударете едно рамо
махнах капака на резервоара и отдолу има две букси(бяла и черна) и една тръбичка
Хванах мултицета и на черната имах съпротивление а на бялата не.... от нея ли стига до бензиномера и ако да то къде да търся проблема ко не е от нея къде да ровя?

Предварителни благодарности
ИзображениеИзображение
Изображение
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1681
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: проблем в резервоара

Мнение от ildivvy » 27 Фев 2010, 19:26

Принципно има два поплавъка.Сигнала от двата стига до "компютъра",който "решава" какво количество да бъде "изобразено" със стрелката или на Борд-компютъра.Тъй,че с такова измерване няма как да провериш.Можеш само да видиш какво съпротивление "дават" самите полплавъци.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Re: проблем в резервоара

Мнение от radio_manbg » 28 Фев 2010, 2:56

Добре тогава как да разбера кое не работи..
Предвид че изведнъж просто спря да работи.... от нищото
ИзображениеИзображение
Изображение
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: проблем в резервоара

Мнение от dangerous » 28 Фев 2010, 15:19

radio_manbg написа:Добре тогава как да разбера кое не работи..
Предвид че изведнъж просто спря да работи.... от нищото

бялата букса е за захранването на бенз.помпа
и по бялата букса тръгва ток едва когато почнеш да въртиш на стартер :winky:
през останалото време(пр.на контакт само)ток нанай си :mhihi:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: проблем в резервоара

Мнение от ned_gm28 » 28 Фев 2010, 15:59

dangerous написа:
radio_manbg написа:Добре тогава как да разбера кое не работи..
Предвид че изведнъж просто спря да работи.... от нищото

бялата букса е за захранването на бенз.помпа
и по бялата букса тръгва ток едва когато почнеш да въртиш на стартер :winky:
през останалото време(пр.на контакт само)ток нанай си :mhihi:

Общо взето си прав,но не съвсем....При "контакт" помпата заработва за около 3 сек. след което спира.След като двигателят запали,тя отново започва да работи :!:
За колегата с въпроса-трябва да извадиш двата нивомера и да провериш работата им с оммер,движейки поплавъците ръчно.Аз съм правил тая профилактика,като съм обработвал и буксите с контакт спрей и.......пак същата история :evil: Вероятно отпред под таблото има лошо контактуваща букса,ама при всички ли :?: Май по-вероятното обяснение е,че системата на горивомера при Е36 е скапан боклук :paranoid:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Re: проблем в резервоара

Мнение от radio_manbg » 28 Фев 2010, 21:06

След доста лутане днес извадих помпата и на пръв поглед всичко изглеждаше ок... позагледах отблизо и след като разърдах всички кабелчета (общо 4) се оказа че едно се е съсало и само привидно е свързано.
Запоик го и вече всичко е ОК.
Благодаря на всички и безавариино нататък.

Поздрави
ИзображениеИзображение
Изображение
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: проблем в резервоара

Мнение от ned_gm28 » 28 Фев 2010, 21:12

radio_manbg написа:След доста лутане днес извадих помпата и на пръв поглед всичко изглеждаше ок... позагледах отблизо и след като разърдах всички кабелчета (общо 4) се оказа че едно се е съсало и само привидно е свързано.
Запоик го и вече всичко е ОК.
Благодаря на всички и безавариино нататък.

Поздрави

:clap: Поздравления!Да,това също се получава често,защото при зареждане с гориво,навлизащата в резервоара през гърловината струя бие точно там-в спойките на кабелите.При мен обаче и това беше наред и пак понякога отчиташе както си реши....
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook