Комфорт Модул - Трансплантация
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Комфорт Модул - Трансплантация
Въпросът ми е мога ли да си сложа комфорт модула след като имам буксите и трябва ли да се преправя нещо .. На снимките се вижда как изглежда в момента ...
Вижда се че имам свободна букса но не знам дали ще е за него...
Вижда се че имам свободна букса но не знам дали ще е за него...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
комфорт модула е с 3 отпред 1 отзад,
ако не си го имал фабрично е голяма блъсканица да го слагаш.
Т.е. ако си го нямал, ще рече, че си с модула за централно заключване който управлява.
теглиш си документа който ти трябва от тук -> viewtopic.php?t=22017
и търсиш Central locking system (ZKE/ZV) - това е комфорт модула
другото с което вярвам си в момента е Central locking modulе II (ZVM II)
по схемите можеш да видиш кое как е вързано и да си направиш сметка как трябва да върчеш комфорт модула.
След самите схеми на модулите има описано пиновете на буксите кое какво е.
Успех.
ако не си го имал фабрично е голяма блъсканица да го слагаш.
Т.е. ако си го нямал, ще рече, че си с модула за централно заключване който управлява.
теглиш си документа който ти трябва от тук -> viewtopic.php?t=22017
и търсиш Central locking system (ZKE/ZV) - това е комфорт модула
другото с което вярвам си в момента е Central locking modulе II (ZVM II)
по схемите можеш да видиш кое как е вързано и да си направиш сметка как трябва да върчеш комфорт модула.
След самите схеми на модулите има описано пиновете на буксите кое какво е.
Успех.
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
Значи да си го избия от главата ??? Чак такива познания нямам че да мога да се оправя, освен ако някой не иска да ми го направи
Искам тази опция за дигане на стъклата като пусна алармата ама след доста четене по темите разбрах че без комфорт модула не става.

- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
зависи каква ти е алармата.
Комфорт модула го прави заводско, но и да го нямаш винаги можеш да си направиш така че да ги вдига.
Не знам каква ти е алармата, ако няма такава функция иди на един алармаджия да ти сложи едно реле, което да прави така че при заключване все едно си натиснал бутона за вдигане на стъклата и си готов.
Поздрави!
Комфорт модула го прави заводско, но и да го нямаш винаги можеш да си направиш така че да ги вдига.
Не знам каква ти е алармата, ако няма такава функция иди на един алармаджия да ти сложи едно реле, което да прави така че при заключване все едно си натиснал бутона за вдигане на стъклата и си готов.
Поздрави!
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
Алармата ми е Марк Секурити и има извод за вдигане на стъкла но алармаджиите все ми казват че се връзва на комфорт модула а иначе без него не искат да ми го направят. Четох за алармата доста и разбрах че импулсния сигнал сега е 3.5 сек. но може да се промени както го пожелая. И аз мислех варианта с реле за всяко стъкло но като гледам кабелите са бая дебелички за стъклата и ме е страх да не прецакам нещо .
Последна промяна bmwmaniq на 23 Фев 2010, 19:14, променена общо 1 път
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
bmwmaniq написа:Алармата ми е Марк Секурити и има извод за вдигане на стъкла но алармаджиите все ми казват че се връзва на комфорт модула а иначе без него не искат да ми го направят.
щото толкова разбира...прегледай темите на колегата Giovanni,мисля че той беше писал доста добра темичка по въпроса


- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
аз имах Марк Секюрити преди да сложа друга с пейджър.
Бих казал че е българска аларма много добра и имат няколко модела.
За теми ... не съм писал за модула за централното заключване. Мисля че писах някъде нещо такова но беше за комфорт модула така че няма да му свърши работа на колегата.
Колега да те помоля малко за информация за колата
Седан ли е какво е, година ?
Бих казал че е българска аларма много добра и имат няколко модела.
За теми ... не съм писал за модула за централното заключване. Мисля че писах някъде нещо такова но беше за комфорт модула така че няма да му свърши работа на колегата.
Колега да те помоля малко за информация за колата
Седан ли е какво е, година ?
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
Седан е 91 година с 2 предни Ел Стъкла и Ел шибидах който не работи 

- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
За варианта който се сещам като удачен и безопасен е с реле за време.
Това реле ще прави веригата на копчетата, все едно си натиснал и държиш копчето докато се затвори.
Нищо не може да ти се повреди така защото, при затворен прозорец колкото и да натискаш да затваряш, датчиците за съпротивление няма да разрешат на мотора да върти и да се повреди.
Идеята тук е, че дори релето да затваря малко по-дълго време веригата, това няма да повреди абсолютно нищо защото е същото като да натискаш и държиш копчето въпреки че прозореца е вече затворен.
Иди при някой друг жичкаджия и за 0 време може да ти го направи.
Може да засечеш колко време им е нужно на стъклата от пълно отворено до пълно заторено положение.
В завсимост от техническото състояние на водачи,моторчета и уплътнения това може да бъде от примерно 4-5 до 9-10 секунди.
Това реле ще прави веригата на копчетата, все едно си натиснал и държиш копчето докато се затвори.
Нищо не може да ти се повреди така защото, при затворен прозорец колкото и да натискаш да затваряш, датчиците за съпротивление няма да разрешат на мотора да върти и да се повреди.
Идеята тук е, че дори релето да затваря малко по-дълго време веригата, това няма да повреди абсолютно нищо защото е същото като да натискаш и държиш копчето въпреки че прозореца е вече затворен.
Иди при някой друг жичкаджия и за 0 време може да ти го направи.
Може да засечеш колко време им е нужно на стъклата от пълно отворено до пълно заторено положение.
В завсимост от техническото състояние на водачи,моторчета и уплътнения това може да бъде от примерно 4-5 до 9-10 секунди.
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
Днес ги засичах с хронометър... затварят се между 4.33 4.40 сек. Та значи ако съм разбрал правелно ... Вземам сигнала от изхода на алармата минава през релето за време и към и от там към копчето ???? Хм ако е така това и сам ще си го направя само релета трябва да си купя
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Комфорт Модул - Трансплантация

много кратко казано, идеята с релето е да имитира натиснато копче за затваряне на прозорците.
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Комфорт Модул - Трансплантация
Хм ... Ще го пробвам. Благодаря ти че ми върна надеждата... ще направя и снимков материал когато съм на 100% готов
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани