проблем - студен старт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
проблем - студен старт
КОлеги, изчетох доста написано тук по въпроса, ама не можах да намеря решение. Не ще да пали студена и това е. С първото подгряване и въртене- абсурд. Даже по-рано припалваше една такава, а от 3 дена хич неще. Като опитам втори път тогава пак със зор все едно пали на 1 цилиндър и после тръгва. Чисто нов акумулатор сложиш, подгряващи свещи нови, дюзите са добре, нафтата е с добавка- какво иска.. Ако някой е имал подобен проблем и може да помогже- ще съм благодарен, че не наплашиха за сегменти, а то оттам става...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем - студен старт
прегледах маркучите за обратната нафта -здрави са, явно няма да е от там. подкачващата помпа е сменена, само компресията не съм мерил. Ама ако това е дерта, пак отиваме на сегменти, и ще иде толкова за ремонт, че по-добре нова..
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: проблем - студен старт
Същия проблем имам и аз колега
като го разрешиш пиши , аз тия дни ще меря компресия и ще си каже /надявам се/

6>4
- transporter_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: проблем - студен старт
viewtopic.php?f=8&t=174309 , viewtopic.php?f=35&t=175861 Ето нещо сходно
Успех с проблема 


325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: проблем - студен старт
Кво се плашиш със смяната на тези сегменти бе колега сменяй ги .Една кола мине ли 300 хил.км. не е лошо да и се сменят сегментите профилактично .Това трябва да е съпроводено и с надраскване на цилиндрите защото оригиналния хонинг най вероятно е вече заминал и за да карат дълго новите сегменти трябва пак да се направи тая грапавост на огледалото на цилиндъра(в тези грапавини остава масло, което от своя страна смазва сегментите и не се получава сухо триене) .Да ва светна малко ва 

Re: проблем - студен старт
Плашенето идва от там, че при износени сегменти, отиват не само те, износен е и цилиндъра поради специфичната конструкция на двигателя. При това положение, след дълга работа (над 300 000км) те стават елипсовидни, по посока на движението на биелата. Следователно само сегменти е козметичен ремонт, шлайф на цилиндри, може биелни лагери и то ремонта в един момент може да излезе колкото за нова кола.
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: проблем - студен старт
Повече от една десета от милиметъра ако е износен цилиндъра е препоръчително да се сменят буталата с ремонтни
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: проблем - студен старт
Колега , какви свеши си сложил ,ако са БОШ свали ги и ги провери една по една на акомулатора с един кабел ,щото при мен беше същият проблем след много мъки от 4 чистонови свещи 4 изгорели и мое мнение бягай далеч от свещи БОШ 

Re: проблем - студен старт
Ами да ти кажа - точно такива сложих, старите бяха започнали да горят и сложих 4 нови Бош-а. Онзи ден ми стопи нервите, чисто нов акумулатор и му разказах играта и пак не ще. Запали с 300 зора, дръпнах маркуча, дето влиза в горивния филтър, да проверя дали отива до там въобще. и от тогава взе да си пали, какво й стана, незнам
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: проблем - студен старт
Бензиновия филтър сменял ли си скоро, ако караш все в резерва гълта утайки от дъното, колкото и невероятно да е има.
Re: проблем - студен старт
Колата е дизел, филтрите са на 10 000км всички, и на резерва не ми се е случвало да карам. Щом сега запали, дано няма проблеми повече, няма да занимавам колегите. Благодаря за съветите
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: проблем - студен старт
Cholakov написа:Плашенето идва от там, че при износени сегменти, отиват не само те, износен е и цилиндъра поради специфичната конструкция на двигателя. При това положение, след дълга работа (над 300 000км) те стават елипсовидни, по посока на движението на биелата. Следователно само сегменти е козметичен ремонт, шлайф на цилиндри, може биелни лагери и то ремонта в един момент може да излезе колкото за нова кола.
+ да добавя че,сигмените почват да търсят най-лекото място защото се стараят да се разпънат(нали това им е предназначението) и техните ключове се завъртат така че,застават един под друг и познайте

това става когато цилиндрите имат елипса
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: проблем - студен старт
При мен се оказа че пали трудно защото е изгоряла подкачащата помпа в резервоара.
6>4
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани