Степени на парното проблем-За сега Решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Степени на парното проблем-За сега Решен
Ползвах търса4ката но не сре6тнах то4но като моя проблем, а тои е като цъкна на 1ва степен вентилатора работи нормално,като цъкна на 2ра няма промяна в оборотите на вентилатора,като цъкна на 3та по4ва да духа по силно и като цъкна на 4та пак без промяна,т.е.работи ми само на 1ва и 3та
навсякаде казват 4е е от таралежа ама привси4ки работи само на 4етвърта,някакви мнения колата е с климатроник с врътките
и след като прецъкам няколко пъти степените за да се уверя 4е няма да сработят и веднага 4ек енджина ми записва гре6ка с код 1218,за който скоро бях пуснал тема
навсякаде казват 4е е от таралежа ама привси4ки работи само на 4етвърта,някакви мнения колата е с климатроник с врътките
и след като прецъкам няколко пъти степените за да се уверя 4е няма да сработят и веднага 4ек енджина ми записва гре6ка с код 1218,за който скоро бях пуснал тема
Последна промяна PIPERKOV на 24 Дек 2009, 22:01, променена общо 1 път
- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: Степени на парното проблем
а самия климатроник дали е наред ?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Степени на парното проблем
PIPERKOV написа:Ползвах търса4ката но не сре6тнах то4но като моя проблем, а тои е като цъкна на 1ва степен вентилатора работи нормално,като цъкна на 2ра няма промяна в оборотите на вентилатора,като цъкна на 3та по4ва да духа по силно и като цъкна на 4та пак без промяна,т.е.работи ми само на 1ва и 3та
навсякаде казват 4е е от таралежа ама привси4ки работи само на 4етвърта,някакви мнения колата е с климатроник с врътките
и след като прецъкам няколко пъти степените за да се уверя 4е няма да сработят и веднага 4ек енджина ми записва гре6ка с код 1218,за който скоро бях пуснал тема
Износени гърбици в самия ключ, отгряти пластини или и двете.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Степени на парното проблем
А може ли ако проблема в нагорели пластини на врътката да ми записва гре6ката с код1218
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Степени на парното проблем
Според AutoData
1218 - Engine Control Module (ECM) - output stage
вероятни причини
Wiring, ECM Controlled components

1218 - Engine Control Module (ECM) - output stage
вероятни причини
Wiring, ECM Controlled components

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Степени на парното проблем
правих си опити и гре6ката се записва само след като си пусна да духа ако не го пускам няма гре6ка
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Степени на парното проблем-за сега Решен
За сега проблемът е ре6ен и вси4ко е ОК.Ето какво направих:
Като имам в предвид ел.схемата(без да изпадам в подробни обяснения как действа) и това 4е вентилатора работе6е само на 1ва и 3та степен изклю4вам 4е проблема е в т.нар. Таралеж.
Та разглобих напълно управлението на климатроника до колкото е възможно,извадих ключа със степениете(който е обикновен клю4 на принципа на ключ за готварска пе4ка-гърбици които натискат контактни пластини,накрая на оста му отделно от корпуса има зака4ено едно малко потенциометър4е,което е за друго не6то)но се оказа 4е цялото това не6то е капсоловано и контактите му немогат да се по4истят,ре6ение има ,но реди да премина към него с мултицед премерих между контактите и кра4етата навсякаде има6е верига нормално,навсякъде си даваха контакт пластините без проблем!Но все пак със сека4и прерязах две от трите за6титни ре6етки и със ситна 6курка (използвах зърнрност на 6курката Р400)по4истих перфектно контактите и пластините,съ6тото направих и с кра4етата които влизат в буксата,след това зака4их обратно вси4ко пробвах го и вси4ки степени си работеха и е ОК Гре6ката с код 1218 не се записва пове4е.
И да отбележа 4е ако има износени гърбици вентилатора 6те се вклю4ва винаги с подаванвто на контакт дори при изклю4ено положение,за6тото при изклю4ване на степените гърбицата натиска контактната пластина за да прекъсне веригата,ако е износена няма да натисне пластината,съответно тя 6те остане да контактува и при контакт с клю4а вентилатора 6те се пуска сам!!!
Направих и снимки но немога да ги ка4а не6то не се полу4ава или съм твърде тъп,ако някой може да ги ка4и в темата 6те му ги пратя
Като имам в предвид ел.схемата(без да изпадам в подробни обяснения как действа) и това 4е вентилатора работе6е само на 1ва и 3та степен изклю4вам 4е проблема е в т.нар. Таралеж.
Та разглобих напълно управлението на климатроника до колкото е възможно,извадих ключа със степениете(който е обикновен клю4 на принципа на ключ за готварска пе4ка-гърбици които натискат контактни пластини,накрая на оста му отделно от корпуса има зака4ено едно малко потенциометър4е,което е за друго не6то)но се оказа 4е цялото това не6то е капсоловано и контактите му немогат да се по4истят,ре6ение има ,но реди да премина към него с мултицед премерих между контактите и кра4етата навсякаде има6е верига нормално,навсякъде си даваха контакт пластините без проблем!Но все пак със сека4и прерязах две от трите за6титни ре6етки и със ситна 6курка (използвах зърнрност на 6курката Р400)по4истих перфектно контактите и пластините,съ6тото направих и с кра4етата които влизат в буксата,след това зака4их обратно вси4ко пробвах го и вси4ки степени си работеха и е ОК Гре6ката с код 1218 не се записва пове4е.
И да отбележа 4е ако има износени гърбици вентилатора 6те се вклю4ва винаги с подаванвто на контакт дори при изклю4ено положение,за6тото при изклю4ване на степените гърбицата натиска контактната пластина за да прекъсне веригата,ако е износена няма да натисне пластината,съответно тя 6те остане да контактува и при контакт с клю4а вентилатора 6те се пуска сам!!!
Направих и снимки но немога да ги ка4а не6то не се полу4ава или съм твърде тъп,ако някой може да ги ка4и в темата 6те му ги пратя
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Степени на парното проблем-За сега Решен
A грешката как я чистиш,за да разбереш,че се е появила отново?
Това с ключът го има и при мен само,че на фаровете.Между положение габарит и къси,няма цъкане,а се плъзга,но въпреки това всичко работи.Опитам ли се обаче да изключа фаровете от позиция габарит наляво и все едно нещо му пречи да цъкне в тая посока и започвам насилственно мъчене,като си мисля кога ли ще го счупя ключа.
Имаш ли представа дали ключа може да се разглабя или е капсулован и той?
Това с ключът го има и при мен само,че на фаровете.Между положение габарит и къси,няма цъкане,а се плъзга,но въпреки това всичко работи.Опитам ли се обаче да изключа фаровете от позиция габарит наляво и все едно нещо му пречи да цъкне в тая посока и започвам насилственно мъчене,като си мисля кога ли ще го счупя ключа.
Имаш ли представа дали ключа може да се разглабя или е капсулован и той?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Степени на парното проблем-За сега Решен
Гре6ката я 4истя с отка4ане на акумолатора за няколко минути
И моята врътка на фаровете е съ6тата,разгалбял съм я до основи и при4ината е 4е вътре пластмасовото колело е с гърбици и цялата пласт маса се стро6ила затова няма6 степени и при мен е така,а за насилственото спиране е за6тото някое пар4енце от 64упеното се е запре4ило,трябва да го разглоби6 много внимателно и да го отсрани6,единственото ре6ение е да се смени целият клю4 с нов но за сега си карам така
И моята врътка на фаровете е съ6тата,разгалбял съм я до основи и при4ината е 4е вътре пластмасовото колело е с гърбици и цялата пласт маса се стро6ила затова няма6 степени и при мен е така,а за насилственото спиране е за6тото някое пар4енце от 64упеното се е запре4ило,трябва да го разглоби6 много внимателно и да го отсрани6,единственото ре6ение е да се смени целият клю4 с нов но за сега си карам така
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани