проблем с парното - решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
При мен на място духа хладно, подам ли газ да вдигне до около 1500-2000 веднага идва топло и си е топло в движение. При мен са сменени, мотор, радиатор, виско, перка, термостат, водна помпа. Единствено не са сменени вътрешното радиаторче и клапан, колата ми е без клима. ко проблема ти е такъв, просто си карай. При мен си работи клапана за топло и студено, откъде идва грижата неам си идея, не се и опитвам да гонамера, щот колата си върви, седи си на средата каквото и да и причинявам и толкоз.
- dobri_rally
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: Гърция
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 coupe
- Мечтае да кара: M
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
Свалих ги тия клапанчета и вътре самите гумички направо бяха разложени .Изчистих го и сега съм го сложил без ел. магнитите и го ползвам като тетка(докато си намеря друго).Парно има само искам да питам дали има и други такива места с гумени уплатнения щото пак на два пъти пак ми задуха студено но като изфорсирам си идва топлото и също стрелката за температурата на няколко пъти рязко отива на третата черта но веднага рязко си отива на средата и си е ок.И си мисля дали няма и други места от системата където също може да се запушва по същия начин.Тая сутрин долях един литър антифриз до чертата.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
sonny написа:При мен на място духа хладно, подам ли газ да вдигне до около 1500-2000 веднага идва топло и си е топло в движение. При мен са сменени, мотор, радиатор, виско, перка, термостат, водна помпа. Единствено не са сменени вътрешното радиаторче и клапан, колата ми е без клима. ко проблема ти е такъв, просто си карай. При мен си работи клапана за топло и студено, откъде идва грижата неам си идея, не се и опитвам да гонамера, щот колата си върви, седи си на средата каквото и да и причинявам и толкоз.
Колега забравих да ти кажа точно под тия клапани има една помпа, която на топло върти постоянно - виж дали тя работи - да не би да не работи и да запушва - тя е допълнителна водна помпа
King Regards, 0888 750 222
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
plboy написа:sonny написа:При мен на място духа хладно, подам ли газ да вдигне до около 1500-2000 веднага идва топло и си е топло в движение. При мен са сменени, мотор, радиатор, виско, перка, термостат, водна помпа. Единствено не са сменени вътрешното радиаторче и клапан, колата ми е без клима. ко проблема ти е такъв, просто си карай. При мен си работи клапана за топло и студено, откъде идва грижата неам си идея, не се и опитвам да гонамера, щот колата си върви, седи си на средата каквото и да и причинявам и толкоз.
Колега забравих да ти кажа точно под тия клапани има една помпа, която на топло върти постоянно - виж дали тя работи - да не би да не работи и да запушва - тя е допълнителна водна помпа
На мойта кола няма помпа.
- dobri_rally
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: Гърция
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 coupe
- Мечтае да кара: M
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
jbankov написа:А къде е отишъл този литър???
Най-вероятно не сме обезвъздушили като хората снощи .Незнам.Днес си е перфектно парното.Утре пак ще проверя нивото на антифриза.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
dobri_rally написа:Свалих ги тия клапанчета и вътре самите гумички направо бяха разложени .Изчистих го и сега съм го сложил без ел. магнитите и го ползвам като тетка(докато си намеря друго).Парно има само искам да питам дали има и други такива места с гумени уплатнения щото пак на два пъти пак ми задуха студено но като изфорсирам си идва топлото и също стрелката за температурата на няколко пъти рязко отива на третата черта но веднага рязко си отива на средата и си е ок.И си мисля дали няма и други места от системата където също може да се запушва по същия начин.Тая сутрин долях един литър антифриз до чертата.
Колега,къде се намират тия клапанчета и как се свалят?
И случайно като включеш парното на 1-2 степен,да чуваш един стържещ звук зад жабката,за около 5 секунди?
Извини ме за ОФФ.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- dobri_rally
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: Гърция
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 coupe
- Мечтае да кара: M
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
BorisMW написа:dobri_rally написа:Свалих ги тия клапанчета и вътре самите гумички направо бяха разложени .Изчистих го и сега съм го сложил без ел. магнитите и го ползвам като тетка(докато си намеря друго).Парно има само искам да питам дали има и други такива места с гумени уплатнения щото пак на два пъти пак ми задуха студено но като изфорсирам си идва топлото и също стрелката за температурата на няколко пъти рязко отива на третата черта но веднага рязко си отива на средата и си е ок.И си мисля дали няма и други места от системата където също може да се запушва по същия начин.Тая сутрин долях един литър антифриз до чертата.
Колега,къде се намират тия клапанчета и как се свалят?
И случайно като включеш парното на 1-2 степен,да чуваш един стържещ звук зад жабката,за около 5 секунди?
Извини ме за ОФФ.
колега намират се при двигателя от шофьорската страна под чистачката.Вадиш буксата развиваш трите маркуча и дърпаш първо отдолу и посля те отгоре си излиза.Ти ще го видиш как е-просто е вкарано в едно гумено(няма болчета).За стърженето имам някакво но мисля че то е от някакви други клапанчета вътре в купето-не съм сигурен ще те излъжа.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
[list]dobri_rally написа:BorisMW написа:dobri_rally написа:Свалих ги тия клапанчета и вътре самите гумички направо бяха разложени .Изчистих го и сега съм го сложил без ел. магнитите и го ползвам като тетка(докато си намеря друго).Парно има само искам да питам дали има и други такива места с гумени уплатнения щото пак на два пъти пак ми задуха студено но като изфорсирам си идва топлото и също стрелката за температурата на няколко пъти рязко отива на третата черта но веднага рязко си отива на средата и си е ок.И си мисля дали няма и други места от системата където също може да се запушва по същия начин.Тая сутрин долях един литър антифриз до чертата.
Колега,къде се намират тия клапанчета и как се свалят?
И случайно като включеш парното на 1-2 степен,да чуваш един стържещ звук зад жабката,за около 5 секунди?
Извини ме за ОФФ.
колега намират се при двигателя от шофьорската страна под чистачката.Вадиш буксата развиваш трите маркуча и дърпаш първо отдолу и посля те отгоре си излиза.Ти ще го видиш как е-просто е вкарано в едно гумено(няма болчета).За стърженето имам някакво но мисля че то е от някакви други клапанчета вътре в купето-не съм сигурен ще те излъжа.
Някой има ли представа,какво стържи зад жабката,когато се пусне парното.Все едно нещо превърта.Нормално ли е това и този шум,който не съм чувал в никоя друга кола.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: проблем с парното - решен(не съвсем)
Някой има ли представа,какво стържи зад жабката,когато се пусне парното.Все едно нещо превърта.Нормално ли е това и този шум,който не съм чувал в никоя друга кола.[/quote]
Това стържене и превъртане се получава от клапаните, които затварят / отварят достъпа на външен въздух до купето. Намират се от двете страни на моторчето за парното. Обикновено почват да стържат на комтакт или като се пусне парното
Това стържене и превъртане се получава от клапаните, които затварят / отварят достъпа на външен въздух до купето. Намират се от двете страни на моторчето за парното. Обикновено почват да стържат на комтакт или като се пусне парното
King Regards, 0888 750 222
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани